Thumbnail
Πανελλήνια Ενωση Βιοεπιστημόνων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΕΒ

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, κ. Α. Λοβέρδου, από τις 11/9/2014 τίθεται σε εφαρμογή το «Kοινωνικό Σχολείο», που στόχο του έχει, μεταξύ άλλων, και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ο κ. Yπουργός έχει επισημάνει σε συνεντεύξεις του ή σε δελτία τύπου την αναγκαιότητά της, καθώς όπως υποστηρίζει “Πρέπει ορισμένα πράγματα να τα περάσεις στα παιδιά, έχουμε ελεύθερη σεξουαλική ζωή από τα 13 και είναι με τις σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες γεμάτο το σχολείο” [1]. Για να ενισχυθεί αυτός ο στόχος συστάθηκε και Επιτροπή Σχεδιασμού και Συντονισμού Δράσεων για θέματα Σεξουαλικής  Αγωγής σε μαθητές Β/θμιας Εκπ/σης, απόφαση που ως Βιολόγοι επικροτούμε και είμαστε πρόθυμοι, αν κληθούμε, να συμβάλλουμε.

Παρά τη θετική αυτή εισήγηση και σύγκληση επιτροπής από το Υπουργείο, στα σχολεία δίνονται  οδηγίες για τη διδασκαλία των θετικών μαθημάτων Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου (αρ. Πρωτοκ. 147346/Γ2, 16-09-2014), όπου το κεφάλαιο για την αναπαραγωγή του ανθρώπου- κεφάλαιο το οποίο σχετίζεται άμεσα και με τις δηλώσεις του Υπουργού αλλά και με τη σύσταση της επιτροπής – αφαιρείται από τη διδακτέα ύλη της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου. Προφανώς με την απόφαση αυτή αφαιρείται και η μοναδική ευκαιρία που έχουν οι μαθητές του Γυμνασίου να γνωρίσουν το αναπαραγωγικό σύστημα.

Για την απόφαση αυτή ο Υφυπουργός κ. Αλέξανδρος Δερμετζόπουλος επικαλείται σχετική εισήγηση (πράξη 50/04-08-2014) του ΙΕΠ.

Με βάση τα παραπάνω, ζητούμε από τον αξιότιμο κ. Υφυπουργό να μας διευκρινίσει:

α) εάν το ΙΕΠ υιοθετεί αποφάσεις και ασκεί πολιτική αντίθετη από την ορθώς σχεδιασμένη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Κοινωνικό Σχολείο,

β) εάν το Υπουργείο έχει αποφασίσει οτιδήποτε εισάγεται στο «Κοινωνικό σχολείο» να αφαιρείται από το «κανονικό» σχολείο ή

γ) εάν, τελικά, δεν υπάρχει καμία σχεδιασμένη εκπαιδευτική πολιτική, αλλά ασκείται αδόμητα και αποσπασματικά.

Ευελπιστούμε, βέβαια, ότι η εν λόγω απόφαση οφείλεται σε κάποια «παράβλεψη», η οποία πρέπει να διορθωθεί άμεσα και το εν λόγω κεφάλαιο να συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη της Α Γυμνασίου.

Αθήνα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Το ΔΣ της ΠΕΒ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 26/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα: Προβλήματα, ελλείψεις και η αλήθεια για τους εκπαιδευτικούς
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Παιδιά στη Γάζα
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»
Μαθήτρια καταγγέλλει τη σιωπή για τη σφαγή στη Γάζα - Η συγκλονιστική επιστολή της στο alfavita.gr
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»
panelladikes
Τι να πω στο γιο μου που δίνει Πανελλαδικές: Η συμβουλή για μια επιλογή σπουδών με μέλλον
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Για τον γονιό, είναι η στιγμή που καλείται να δώσει όχι μόνο κουράγιο, αλλά και κατεύθυνση — χωρίς όμως να χαράξει το...
Τι να πω στο γιο μου που δίνει Πανελλαδικές: Η συμβουλή για μια επιλογή σπουδών με μέλλον