Σε αναμονή της φετινής εγκυκλίου για τις τοποθετήσεις των καθηγητών και μετά τις ανακλήσεις από συνταξιοδότηση προς ενημέρωση των συναδέλφων μου, ανακοινώνω τα παρακάτω: Σύμφωνα με τον συνημμένο πίνακα η εικόνα σε καθηγητές στον N. Λάρισας όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι σήμερα. Έχουμε 203 καθηγητές όλων των Ειδικοτήτων στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ και έχουν συνταξιοδοτηθεί 233 καθηγητές
Όπως γίνεται αντιληπτό από την ανάγνωση των στοιχείων του πίνακα θα έχουμε ελάχιστους καθηγητές στην διάθεση ενώ θα υπάρξουν σε ορισμένες ειδικότητες θέσεις προς μετάθεση στον Νομό Λάρισας. Θέλω όμως με αφορμή τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε ως ΠΥΣΔΕ κατά την περσινή διαδικασία χαρακτηρισμού υπεραρίθμων-τοποθετήσεων σε οργανικές θέσεις (κατά την γνώμη μου πρέπει να ληφθούν υπόψη στην νέα εγκύκλιο)τα παρακάτω:
1). Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-6-2013 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α που ορίζει ότι ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος, έρχεται σε αντίθεση με την εγκύκλιο 70607/Δ2/23-5-2013 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α που ορίζει ότι με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ν.4152/2013 ΦΕΚ 107 τ. Α΄/9-5- 2013) με το σύστημα καταγραφής των στοιχείων στο ηλεκτρονικό σύστημα διαφοροποιείται ο τρόπος υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων , καθώς πλέον τα αλγεβρικά αθροίσματα διαιρούνται με το είκοσι(20) και το υπόλοιπο ωρών υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δεν λαμβάνεται υπόψη. Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να μην δίνεται υπεραριθμία εκπαιδευτικού κατά αναλογία γιατί αφού το υπόλοιπο ωρών υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δεν λαμβάνεται υπόψη και σε έλλειμμα κάτω από δώδεκα ώρες δεν δίνεται κενό , θα πρέπει και σε πλεόνασμα κάτω από δώδεκα ώρες να μην δίνεται υπεράριθμος εκπαιδευτικός.
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ
2). Ο τρόπος υπολογισμού θεωρείται λανθασμένος κατά την άποψή μου γιατί υπάρχει άνιση μεταχείριση μεταξύ καθηγητών διαφορετικών κλάδων και ειδικοτήτων. Σύμφωνα με τον Ν.3848/2010, στο άρθρο 7 παρ.2 και παρ.5 ο προσδιορισμός των κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μονίμων ή αναπληρωτών...στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση γίνεται σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί στο σύστημα καταγραφής στο ηλεκτρονικό σύστημα όπου υπάρχει η καταγραφή του εκπαιδευτικού προσωπικού που υπηρετεί στην σχολική μονάδα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η ομάδα σχολείων, η τυχόν δεύτερη ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ειδικότητα και οι κενές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αύγουστου του έτους των μεταθέσεων. Στα πλαίσια της ίσης μεταχείρισης μεταξύ όλων των κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας θα πρέπει κατά την γνώμη μου στον χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεράριθμου να λαμβάνονται υπόψη και οι Β΄αναθέσεις μαθημάτων για όλους τους κλάδους και ειδικότητες. καθηγητών που υπηρετούν στην Δ.Δ.Ε Λάρισας και όχι επιλεκτικά μόνο για τον κλάδο ΠΕ04.
Το Υ.ΠΑΙ.Θ με τον Ν.4186 στο άρθρο 36 παρ 18 τροποποίησε τα άρθρα 14 του Π.Δ 50/1996 και 12 του Π.Δ 100/1997 ως εξής: «13.Για την διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και την ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4(Φυσικών,Χημικών,Φυσιογνωστών,Βιολόγων,Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία , ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.» Αυτή η ρύθμιση ως προς τον χαρακτηρισμό του υπεράριθμου εκπαιδευτικού στον κλάδο ΠΕ04 κάνει χρήση τις Β΄αναθέσεις μεταξύ των ειδικοτήτων ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05. Άρα έχουμε εφαρμογή του Ν.3848/2010.
3).Επίσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α 70607/Δ2/23-5-2013 σχετικά με τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση «για τα μαθήματα που διδάσκονται σε Α΄ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσοτέρων του ενός κλάδων κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους....γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών» και καταλήγει «Εφιστούμε την προσοχή σας στη σωστή αποτύπωση των οργανικών κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δ.Ε με στόχο πάντοτε την ορθολογική διαχείριση προσωπικού». Με βάση τα παραπάνω κατά την γνώμη μου σε καθηγητές διαφορετικών ειδικοτήτων που έχουν Α΄ανάθεση θα πρέπει το κενό που καταγράφεται στον ΠΙΝΑΚΑ Α να αφαιρείται με την υπεραριθμία (πλεόνασμα) που καταγράφεται στον ΠΙΝΑΚΑ Α. Τέλος στην διαδικασία χαρακτηρισμού υπεραρίθμου εκπαιδευτικού σε ειδικότητες με κοινές αναθέσεις θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η αρχαιότητα στο σχολείο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ:ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ Ιουνιος 2014(1) (1)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη