Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ Κιλκίς

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΔΑΚΕ Δ.Ε. ΚΙΛΚΙΣ

Συνάδελφοι,

    Η παράταξή μας εδώ και πολλά χρόνια έχει ταχθεί και έχει δώσει μάχες για την  εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση.

    Θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τις δικές του δυνάμεις και να αναγνωρίζει πρωτεύοντα ρόλο στους εκπαιδευτικούς, αφού αυτοί γνωρίζουν από μέσα τα προβλήματα και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σίγουρα η συγκυρία δεν είναι η καλύτερη (διαθεσιμότητα – κλείσιμο σχολικών μονάδων) για την εφαρμογή ενός τέτοιου θεσμού όπου λείπει η κουλτούρα της αξιολόγησης και γεννά φόβους στους εκπαιδευτικούς.

    Όμως οι όποιες επιφυλάξεις δε θα πρέπει να γίνουν η αιτία άλλη μια φορά να χαθεί χρόνος και να μην εφαρμοσθεί ο θεσμός της αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου.

    Η εκπαιδευτική κοινότητα θα πρέπει να είναι έτοιμη να παρεμβαίνει για τη συνεχή βελτίωση του θεσμικού πλαισίου και των προβλημάτων που θα προκύψουν από την εφαρμογή στην πράξη.

    Δυστυχώς σήμερα οι δυνάμεις που ανέκαθεν πολεμούσαν και αγωνίζονταν για τη μη εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής αξιολόγησης για πολιτικούς και συνδικαλιστικούς λόγους, βρήκαν «συμμάχους» και όσους από φόβο συγκυριακά κρατούν επιφυλάξεις για την εφαρμογή της Αξιολόγησης.

    Καλούν τους συναδέλφους να μην εφαρμόσουν Εγκυκλίους και Υπουργικές Αποφάσεις, αγνοώντας την υπαλληλική μας ιδιότητα και την υποχρέωσή μας να εφαρμόσουμε την υφιστάμενη Νομοθεσία.

    Θεωρούμε ότι τέτοιες πρακτικές μας εκθέτουν και δε μας προφυλάσσουν αφού ουσιαστικά μας προτείνουν την παραβίαση του Υπαλληλικού Κώδικα.

    Η αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (αυτοαξιολόγηση) δε συνδέεται με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

    Η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού όπως εμφανίζεται από την κυβέρνηση, μας βρίσκει αντίθετους διότι συνδέεται άμεσα με την βαθμολογική (ποσόστωση στην αλλαγή βαθμού) – μισθολογική εξέλιξη (Ν.4024).

                                                                                       Για  το  Δ.Σ.

                                                                                   Μιχαήλ  Λοκοβίτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδιά στη Γάζα
Ανθρωπιστική καταστροφή στη Γάζα: Έλλειψη σε τρόφιμα, φάρμακα και γάλα στέλνει παιδιά στον θάνατο – Ο ΟΗΕ προειδοποιεί για λιμό
Συνεχιζόμενη τραγωδία στη Γάζα: Πεθαίνουν βρέφη από υποσιτισμό, οι χρόνιοι ασθενείς εγκαταλείπονται – Σοκάρουν τα στοιχεία για τα παιδιά
Ανθρωπιστική καταστροφή στη Γάζα: Έλλειψη σε τρόφιμα, φάρμακα και γάλα στέλνει παιδιά στον θάνατο – Ο ΟΗΕ προειδοποιεί για λιμό
iatriki
ΕΚΠΑ: Βράβευση της Ιατρικής Σχολής Αθηνών για την προσφορά της στον επαναπατρισμό λαμπρών επιστημόνων
Η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, με τα 187 χρόνια ιστορίας και προσφοράς στην υγεία και την εκπαίδευση, πιστή στις αρχές της αριστείας και...
ΕΚΠΑ: Βράβευση της Ιατρικής Σχολής Αθηνών για την προσφορά της στον επαναπατρισμό λαμπρών επιστημόνων
koritsi-paidikos-stathmos.jpg
Σοβαρό ατύχημα σε παιδικό σταθμό του Βόλου: 4χρονο κοριτσάκι υπέστη εγκαύματα στον κορμό
Η 4χρονη μεταφέρθηκε σε εξειδικευμένο νοσοκομείο της Λάρισας για παρακολούθηση
Σοβαρό ατύχημα σε παιδικό σταθμό του Βόλου: 4χρονο κοριτσάκι υπέστη εγκαύματα στον κορμό