Thumbnail
Των αιρετών Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Καρακώστα

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ για τη 1η πράξη του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Η 1η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για το ημερολογιακό έτος 2014 πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10-1-2014. Παρούσα, από την πλευρά της Εκπαιδευτικής Δράσης, ήταν το αιρετό τακτικό μέλος, Αμπατζή Γεωργία.

θέματα ημερήσιας διάταξης

1.Διαθέσεις υπεραρίθμων εκπαιδευτικών για κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014

2.Διαθέσεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες  για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σε λειτουργικά κενά σχολικών μονάδων Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

3.Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από διάθεση ΠΥΣΔΕ σε λειτουργικά κενά Δ.Ε.  Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

4.Προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων εκπαιδευτικών και αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ εκπ/κών σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

Ύστερα από συνταξιοδότηση έξι (6) συναδέλφων (ένας μαθηματικός, ένας φιλόλογος, δύο γεωλόγοι ,ένας φυσικός και ένας αγγλικής), μια δίμηνη απόσπαση συναδέλφου ΠΕ04.01 (Φυσικών) με απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας και μια άδεια επαπειλούμενης κύησης συναδέλφου Πληροφορικής, προέκυψαν λειτουργικά κενά. Για την κάλυψή τους διαφώνησα με την πλειοψηφία των υπόλοιπων μελών στις παρακάτω περιπτώσεις:

            Α) κάλυψη λειτουργικού κενού συναδέλφου ΠΕ04.05 (Γεωλόγων) ύστερα από συνταξιοδότηση. Η εισήγηση του Προέδρου ήταν το κενό να καλυφθεί εξ’ ολοκλήρου από αποσπασμένο συνάδελφο ΠΕ04.02 (Χημικών), ο οποίος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, πρέπει να τοποθετηθεί τελευταίος. Η εισήγηση του Προέδρου ταυτίστηκε (για πρώτη φορά) με τη θέση της Εκπαιδευτικής Δράσης να εξετάζεται ο κλάδος ΠΕ04 ενιαία στα Γυμνάσια και κατά ειδικότητα στα Λύκεια (να σημειώσουμε πως η θέση μας αυτή καταγράφτηκε στα πρακτικά της 16ης συνεδρίασης και απορρίφθηκε τότε με 4-1). Σε όλες τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών μέχρι σήμερα λαμβάνονταν υπόψη ο κανόνας: Ώρες_β’_ανάθεσης<=10. Τώρα γιατί καταστρατηγούν τον κανόνα που οι ίδιοι επέλεξαν να εφαρμόσουν; Ζήτησα να γίνει εκ νέου κατανομή ωρών και να δοθεί το κενό σε συναδέλφους που προηγούνται, ζητούσαν με δήλωσή τους το συγκεκριμένο σχολείο από την αρχή του σχολικού έτους και που αυτή τη στιγμή μετακινούνται σε τρία (3) σχολεία για να καλύψουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Το αίτημά μου δεν έγινε αποδεκτό και μειοψήφησα με 3-2. Ο Πρόεδρος, το ένα από τα δύο μέλη της διοίκησης και ο αιρετός της ΔΑΚΕ  (πάντα πιστός στις δεσμεύσεις του προς τη διοίκηση) καταψήφισαν το αίτημα και τελικά αποφάσισαν να τοποθετηθεί εξ’ ολοκλήρου στο κενό ο συνάδελφος Χημικός, με όλο το ωράριο σε β’ ανάθεση. Ύστερα από προφορική ένσταση συναδέλφου έγινε ανακοινοποίηση της πράξης και το κενό  μοιράστηκε ως εξής: 16 ώρες στο συνάδελφο Χημικό και 4 ώρες σε συνάδελφο Μαθηματικό.

            Β) κάλυψη λειτουργικού κενού συναδέλφου ΠΕ06 (Αγγλικής) ύστερα από συνταξιοδότηση. Εξετάστηκε αίτημα υπεράριθμης συναδέλφου (που προηγείται  στην κάλυψη ωραρίου) να καλύψει το λειτουργικό κενό, ώστε και η ίδια να μη μετακινείται σε τρεις σχολικές μονάδες, αλλά και το σχολείο να καλυφθεί από εκπαιδευτικό πλήρους ωραρίου. Έκανα δεκτό το αίτημα της συναδέλφου και μειοψήφησα με 3-2 (όπως παραπάνω). Η λύση που τελικά δόθηκε από τα υπόλοιπα (3) μέλη (μεταξύ των οποίων και ο αιρετός της ΔΑΚΕ) ήταν το κενό να καλυφθεί από τρεις (!) συναδέλφους Αγγλικής, επικαλούμενοι τα «συμφέροντα» των μαθητών!!! Σύμφωνα με τη «λογική» τους, είναι απαράδεκτο κάποιοι εκπαιδευτικοί να «αφήνουν» τους μαθητές τους στα μέσα της χρονιάς.  Γιατί, τότε, δεν εφαρμόζουν το ίδιο σε όλους;;; Η μετακίνηση κάποιων άλλων συναδέλφων δεν ενοχλεί την εκπαιδευτική διαδικασία;;; Το μοντέλο του εκπαιδευτικού – «λάστιχο» είναι προτιμότερο; προασπίζει καλύτερα τα συμφέροντα των μαθητών; δημιουργεί ιδανικές εκπαιδευτικές συνθήκες;  Η κάλυψη κενών με «ρετάλια» ωρών που «περισσεύουν» από κάποιους εκπαιδευτικούς, είναι προτιμότερη λύση για τις σχολικές μονάδες;  Όλο αυτό παραπέμπει στην ίδια «δικαιολογία» του Υπουργείου Παιδείας που με το σύνθημα «Πρώτα ο μαθητής», προέβη τον περασμένο Μάη στην προληπτική μας επιστράτευση, ακριβώς για να «προστατεύσει» τα συμφέροντα των μαθητών.

            Γ) εξετάστηκαν αιτήματα δύο συναδέλφων Γερμανικής, που ζητούσαν να καλύψουν προκύπτοντα κενά από αποσπασθέντες, προκειμένου να μην μετακινούνται σε τρία σχολεία. Έκανα δεκτά το αιτήματα των συναδέλφων, τα οποία απορρίφθηκαν με 3-2 (όπως στις προηγούμενες περιπτώσεις)

5. Αιτήσεις  για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή εκπ/κών Δ.Ε. Καρδίτσας. Εξετάστηκαν τέσσερις (4)  αιτήσεις συναδέλφων, οι οποίες εγκρίθηκαν ομόφωνα.

6. Γνωμοδότηση για τη συνάφεια Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών εκ/κών Δ.Ε. Καρδίτσας με το αντικείμενο απασχόλησής τους. Εξετάστηκε μία (1) βεβαίωση Μεταπτυχιακού τίτλου. Αποφασίστηκε ομόφωνα να ζητηθεί αναλυτική κατάσταση μαθημάτων που έχει διδαχθεί η συνάδελφος στο μεταπτυχιακό της, διότι από τον τίτλο του μεταπτυχιακού δεν μπορούσε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει για τη συνάφεια.

7.Διαθέσεις-ανακλήσεις διαθέσεων εκπαιδευτικών στο ΕΚΦΕ Καρδίτσας. Ανακλήθηκε η διάθεση συναδέλφου ΠΕ12.10 από το ΕΚΦΕ Καρδίτσας, προκειμένου να καλυφθεί κενό Φυσικού που αποσπάστηκε σε γειτονικό νομό με απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας (εδώ τα συμφέροντα των μαθητών δε θίγονται;;;)

Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς,


Χρήστος Καρακώστας

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος ΠΥΣΔΕ

Τηλ: 6944473002

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Γεωργία Αμπατζή

Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6945997748

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λυκειο
Χωρίς αίθουσα μαθητές του 4ου Λυκείου Ηλιούπολης – Καταγγέλλει τον Δήμο η διευθύντρια
Έλλειψη αιθουσών στο 4ο Λύκειο Ηλιούπολης προκαλεί έντονη ανησυχία και αντιδράσεις
Χωρίς αίθουσα μαθητές του 4ου Λυκείου Ηλιούπολης – Καταγγέλλει τον Δήμο η διευθύντρια
ΑΜΕΑ
ΔΥΠΑ: Πρόσκληση υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ
Πρόσκληση Υποψηφίων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Αθήνας και στο  Εκπαιδευτικό Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης...
ΔΥΠΑ: Πρόσκληση υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ
foto_education.jpg
Σχολικά ψώνια χωρίς λάθη που κοστίζουν: Οδηγός επιβίωσης για γονείς
Αντιμέτωποι με το κόστος της σχολικής χρονιάς: Οδηγός εξοικονόμησης για γονείς από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας
Σχολικά ψώνια χωρίς λάθη που κοστίζουν: Οδηγός επιβίωσης για γονείς