ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
(ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ)
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
14 + 1 ερωτήματα που περιμένουν απάντηση
Με κοινή επιλογή μνημονιακών κυβερνήσεων, Τρόικας, ΕΕ, ΔΝΤ, πραγματοποιείται μια ολοκληρωτική επίθεση του Κεφαλαίου σε βάρος της χώρας μας που μετέτρεψαν σε αποικία χρέους. Με την επίκληση της οικονομικής κρίσης, των ελλειμμάτων και των χρεών συμπύκνωσαν και εφαρμόζουν αντιλαϊκές και νεοφιλελεύθερες πολιτικές που σχεδίαζαν και προετοίμαζαν για χρόνια. Με τη γνωστή τακτική ΣΟΚ και ΔΕΟΣ, επιχειρούν μια πρωτόγνωρη λεηλασία της δημόσιας περιουσίας και των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, τη διάλυση του παραγωγικού τομέα και μια πλήρη ανατροπή των εργασιακών, μισθολογικών, ασφαλιστικών, κοινωνικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων των εργαζόμενων και του λαού. Αποδομούν το κοινωνικό κράτος και επιτίθενται στοχευμένα και με ιδιαίτερη οξύτητα στα δημόσια αγαθά, όπως αυτά της Υγείας, της Παιδείας, της κατοικίας.
Στον τομέα της Β/βάθμιας εκπαίδευσης, Συγκυβέρνηση και Τρόικα:
1. Απέλυσαν 10.000 συναδέλφους μας αναπληρωτές. Ετοιμάζουν την απόλυση 1992 καθηγητών των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ από τους 2.121 που έβγαλαν στη διαθεσιμότητα τον Ιούλιο αφού κατήργησαν αναίτια τους τομείς και τις ειδικότητές τους. Ετοιμάζουν τις λίστες με τους ξενόγλωσσους, τους γυμναστές, τους φιλολόγους, και όσους άλλους από μας μεθοδεύσουν να «περισσέψουν». Θα το επιτρέψουμε;
2. Με την αύξηση των 2 ωρών, χιλιάδες συνάδελφοι έγιναν σε μια νύχτα «υπεράριθμοι», έχασαν την οργανική τους, εμπαίχτηκαν, με αδιαφανείς και παράνομες διαδικασίες μετατάχτηκαν, μετατέθηκαν υποχρεωτικά ή «τοποθετήθηκαν» προσωρινά, τρέχοντας μέχρι και σε 6 σχολεία ή σε άσχετες με την ειδικότητά τους υπηρεσίες για να καλύψουν εναγωνίως ωράριο. Θα το ανεχτούμε;
3. Με την άρση της μονιμότητας είμαστε όλοι υποψήφιοι στην επόμενη λίστα προγραφών που ετοιμάζουν για να «καλύψουν» τα νούμερα της ντροπής. Θα το αποτρέψουμε;
4. Για να βρουν κι άλλους διαθέσιμους, καταργούν τις ΕΠΑΣ, συνεχίζουν να κλείνουν και να συγχωνεύουν τμήματα και σχολεία. Θα το δεχτούμε;
5. Καταργούν κατά το δοκούν μαθήματα και ειδικότητες, αλλάζουν τις αναθέσεις, αυξομειώνουν τις ώρες των μαθημάτων, μας διασπούν στρέφοντας τον έναν κλάδο εναντίον του άλλου. Θα τους κάνουμε το χατίρι να αλληλοσπαραχτούμε;
6. Υποχρηματοδοτούν τα σχολεία, που υπολειτουργούν με κενά, ελλείψεις καθηγητών και βιβλίων. Καταργούν τις υποστηρικτικές δομές, απολύουν φύλακες και καθαρίστριες, επιβαρύνουν τις συνθήκες δουλειάς μας. Θα το συνηθίσουμε;
7. Μεθοδεύουν με σεμινάρια το έκτρωμα της «Αξιολόγησης»- χειραγώγησης, της βαθμολογικής και μισθολογικής μας καθήλωσης. Προανήγγειλαν ήδη 13.000 απολύσεις εκπαιδευτικών. Θα συνεργήσουμε;
8. Με αυταρχικούς μηχανισμούς πειθάρχησης (Παρουσιολόγιο, my school, διώξεις, ποινικοποίηση αγώνων, κ.ά) επιβάλλουν τον ασφυκτικό μας έλεγχο και τη συμμόρφωση. Θα «συμμορφωθούμε»;
9. Μετέτρεψαν σε ομήρους τους 15.000 μαθητές μας των τομέων της Τεχνικής που κατήργησαν. Με το «νέο» εξετασιοκεντρικό Γενικό και Τεχνικό Λύκειο και το σχολείο της αγοράς εντατικοποιούν τη δουλειά μας ενώ αποκλείουν από το σχολείο τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων που ήδη υποσιτίζονται, και δίνουν ως φτηνούς-ανασφάλιστους εργαζόμενους τους ανήλικους μαθητές των τεχνικών, βορά στους ιδιώτες με τη μαθητεία. Θα αδιαφορήσουμε;
10. Διέλυσαν τα ασφαλιστικά μας ταμεία και την ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη. Ο γιατρός και το φάρμακο έγιναν άχθος και «πολυτέλεια» για όλους και τραγική καθημερινότητα για όσους υποφέρουν από σοβαρές και χρόνιες παθήσεις. Θα το υπομείνουμε;
11. Εξαθλίωσαν τους μισθούς και τις συντάξεις μας, μας χαρατσώνουν αλύπητα και μας ετοιμάζουν νέα αβάσταχτη φοροληστεία, νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων και πλειστηριασμούς ακόμα και της πρώτης κατοικίας. Θα παραμείνουμε παθητικοί θεατές;
12. Με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου καταπατούν Σύνταγμα, Νόμους, εργασιακά δικαιώματα, χρησιμοποιούν τη συκοφαντία, την ανήθικη προπαγάνδα, την επιστράτευση, την καταστολή και την ποινικοποίηση των αγώνων μας. Θα τους φοβηθούμε;
13. Με τις επιστρατεύσεις, την κρατική βία, την απαξίωση Συντάγματος, κοινοβουλευτικών θεσμών και δημοκρατικών δικαιωμάτων, με τις φασίζουσες πρακτικές του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» καλλιέργησαν τον ολοκληρωτισμό και εξέθρεψαν τους νεοναζιστές της ΧΑ που δήθεν διώκουν, ενώ τους χρησιμοποιούν ως προβοκατόρικο άλλοθι για να καταστείλουν τους λαϊκούς αγώνες με την αναίσχυντη θεωρία των δύο άκρων. Θα τους ανεχτούμε;
14. Με αυταρχική πυγμή απέναντι στα συμφέροντα του λαού μας, υποταγμένοι και εθελόδουλοι στα ξένα κέντρα αποφάσεων, καπηλεύονται έννοιες όπως πατρίδα και εθνικές αξίες, ενώ υποθηκεύουν την εθνική ανεξαρτησία και ξεπουλούν τα δημόσια αγαθά και τον εθνικό πλούτο. Θα τα υπερασπίσουμε;
Συνάδελφε, Συναδέλφισσα,
15. Θα συνταχθείς μαζί μας για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτών των πολιτικών και όσων τις υλοποιούν; Είναι δικαίωμα αλλά και υποχρέωση μας να σταματήσουμε την καταστροφή και μπορούμε, μαζί… όλοι μαζί…
Χρειάζεται ΤΩΡΑ οργάνωση, συντονισμός, ΚΙΝΗΜΑ…
ΑΥΤΟΝΟΜΟ: Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τη ζωή μας στηριγμένοι στις δικές μας δυνάμεις. Στηρίζουμε το πρωτοβάθμιο σωματείο μας, δημιουργούμε σε κάθε σχολείο, σε κάθε γειτονιά, επιτροπές αγώνα υπεράσπισης του 12χρονου δημόσιου και δωρεάν σχολείου για όλα τα παιδιά, υπεράσπισης της παιδείας, της υγείας, της κατοικίας, της εργασίας.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟ και ΕΝΩΤΙΚΟ: Γιατί η μόνη μας δύναμη είναι οι συλλογικότητες, η αλληλεγγύη και ο κοινός μας αγώνας, καθώς οι διεκδικήσεις μας ξεπερνούν πια τα στενά πλαίσια των εργασιακών μας αιτημάτων.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ: Η ζωή μας έχει αντίπαλο και ο αντίπαλος έχει όνομα. Είναι το ΔΝΤ, η ΕΕ, τα ξένα και ντόπια αρπακτικά. Είναι η κυβέρνησή τους με όλες τις «αποχρώσεις» της, οι παρατάξεις τους, οι κάθε λογής παράγοντές τους, που με διατάγματα, εκβιασμούς, τρομοκρατία, επιβάλλουν φτώχεια, ανεργία, δυστυχία, στο λαό και στη νεολαία. Διεκδικούμε μια χώρα με το λαό αφέντη στον τόπο του, μια κοινωνία που να ανήκει στους εργαζόμενους. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της πολιτικής των μνημονίων, των ξένων και ντόπιων αρπακτικών που ληστεύουν τη χώρα, τη ζωή μας, το μέλλον των παιδιών μας.
ΜΑΧΗΤΙΚΟ: Διεκδικούμε όλη μας τη ζωή. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τη επίκληση κάποιων αγώνων στο μέλλον αλλά με τον κοινό και συντονισμένο αγώνα με γονείς και μαθητές, με εργαζόμενους και ανέργους, με συνταξιούχους και νεολαίους.
ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ τις πολιτικές
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΕΕ - ΔΝΤ
Προστασία της δημόσιας Δωρεάν παιδείας – υγείας – κοινωνικής ασφάλισης και πρόνοιας.
Καμιά διαθεσιμότητα – απόλυση εκπαιδευτικού ΔΕΝ γίνεται δεκτή!
Κανένας εκπαιδευτικός και μαθητής δεν περισσεύει!
Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους!
Να σταματήσουμε την αξιολόγηση-χειραγώγηση και να ανατρέψουμε την αύξηση του ωραρίου.
Υπεράσπιση των μισθών, των συλλογικών συμβάσεων, των συντάξεων και των εργασιακών δικαιωμάτων μας.
Να καταργηθεί ο ν. 4024/11 για το νέο μισθολόγιο-βαθμολόγιο που συνδέει το μισθό και τον βαθμό με την αξιολόγηση.
Απόκρουση του κυβερνητικού αυταρχισμού και της ακροδεξιάς φασιστικής και ρατσιστικής απειλής.
Ελευθερία, δικαιοσύνη, δημοκρατικά δικαιώματα στα σχολειά και στους τόπους εργασίας.
Αντίσταση στη φοροληστεία και τους πλειστηριασμούς.
Ακύρωση των μνημονίων και των εφαρμοστικών τους νόμων.
Παύση πληρωμών του δυσβάστακτου και παράνομου χρέους, που δεν το δημιούργησαν οι εργαζόμενοι.
Υπεράσπιση των δημοσίων αγαθών, επιχειρήσεων και της δημόσιας περιουσίας
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
(ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ)
Β΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΗ Γ.Σ.
ΚΑΙ ΣΤΙΣ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
Για ΕΛΜΕ διεκδικητική, ενωτική, αγωνιστική
Έφτασε η ώρα της ανατροπής!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η Κυβέρνηση κλιμακώνει την επίθεσή της σε όλα τα επίπεδα. (επέμβαση στην ΕΡΤ, νέα μέτρα με φόρους, μείωση συντάξεων, εμπαιγμός και ομηρεία στους διαθέσιμους, αυταρχισμός στα πανεπιστήμια, προετοιμασία χιλιάδων απολύσεων Δ.Υ., πιλοτικές συγχωνεύσεις τμημάτων (Ανατολική Αττική), ξεκίνημα διαδικασίας αξιολόγησης με το Προεδρικό Διάταγμα 152/13 και τα σεμινάρια, 390 μόλις διορισμοί αναπληρωτών για κάλυψη κενών, ολοκλήρωση μετακινήσεων-μετατάξεων «πλεοναζόντων», μπλοκάρισμα και ομηρεία αποσπάσεων, παρουσιολόγιο, συνέχιση και επιτάχυνση με πειθαρχικές διώξεις συναδέλφων για απολύσεις κλπ).
Στην κεντρική πολιτική σκηνή, μετά την περίοδο ανάπτυξης αγώνων το Σεπτέμβρη και τη δολοφονία Φύσσα, κυριάρχησε η δολοφονία των μελών της ΧΑ, που αντικειμενικά λειτουργεί ως προβοκατόρικος αντιπερισπασμός απέναντι στο λαϊκό κίνημα και τους αγώνες, οι «διαπραγματεύσεις» με την τρόικα για τα νέα μέτρα, η πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ. Όλα αυτά δημιουργούν μεγάλη κινητικότητα στις κορυφές του πολιτικού συστήματος, ενώ η αμηχανία και η μη συμμετοχή, με μαζικό τρόπο, του λαϊκού παράγοντα, είναι το χαρακτηριστικό της περιόδου. Είναι αναγκαία ωστόσο, η μετεξέλιξη της διάχυτης πολιτικής - κοινωνικής δυσαρέσκειας ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης σε διακριτό, αγωνιστικό, διεκδικητικό πλειοψηφικό ρεύμα που θα γεννιέται μέσα από τους αγώνες και τα κινήματα, θα πολιτικοποιεί το συνδικαλιστικό κίνημα και θα το μετατρέπει σε βασικό παράγοντα της πολιτικής ανατροπής.
Οι μνημονιακές πολιτικές καταστρέφουν την παιδεία
Παράλληλα ολοκληρώνεται το έργο της διάλυσης του δημόσιου σχολείου και της εργασιακής εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών. Οι δημόσιες δαπάνες για την παιδεία μειώθηκαν 33% από το 2009, οι ετήσιες αποδοχές μας μειώθηκαν από 22% έως και 45% για τους νεοδιόριστους (640 ευρώ εισαγωγικός μισθός)! Επιπρόσθετα έχουμε τη βίαιη απομάκρυνση χιλιάδων νέων συναδέλφων αναπληρωτών που δίδασκαν χρόνια στα σχολεία και τις διαθεσιμότητες-απολύσεις 2.000 συναδέλφων, αφού κατάργησαν μέσα σε μια νύχτα 50 ειδικότητες των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Ταυτόχρονα χιλιάδες μαθητές των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που συνεχίζουν στην τελευταία τάξη δεν κάνουν μαθήματα μέχρι σήμερα (420 ώρες τα κενά στη Γ΄ Αθήνας).
Στη συνέχεια και με βάση τα τεχνητά "πλεονάσματα" σε ειδικότητες, που δημιούργησαν (συγχωνεύσεις σχολείων (κλείσιμο 102 ΕΠΑΣ), συμπτύξεις τμημάτων (22 λιγότερα τμήματα στην Β΄ ΕΛΜΕ), πληθωρικά τμήματα, αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών), προχώρησαν στις υποχρεωτικές μετατάξεις 5.000 συναδέλφων στην Πρωτοβάθμια και σε διοικητικές θέσεις, δημιουργώντας απίστευτες συνθήκες εργασιακής ανασφάλειας, που διαλύουν τις εργασιακές σχέσεις και τις οικογενειακές συνθήκες ζωής των συναδέλφων.
Η περίοδος αυτή της ολομέτωπης επίθεσης στο δημόσιο σχολείο και στον εκπαιδευτικό, κορυφώθηκε με την ψήφιση του νέου νόμου για το Λύκειο (4186/13). Με τον νόμο αυτό μπαίνουν νέοι ταξικοί φραγμοί για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, που θα αδυνατούν να ολοκληρώσουν το Γενικό Λύκειο, μέσα από ένα εξουθενωτικό πλέγμα εξεταστικών μέτρων και μορφωτικών φραγμών (πανεπιστημιακού επιπέδου μαθήματα κατεύθυνσης κυρίως στη Γ' Λυκείου) και θα οδηγούνται στα Τεχνολογικά Λύκεια της μαθητείας (φτηνό εργατικό δυναμικό) και της πρόωρης κατάρτισης (μετά το Γυμνάσιο) ή πρόωρα στην αγορά εργασίας.
Οι αιχμές για την επόμενη περίοδο.
1. Νέα πλεονάσματα, μετακινήσεις συναδέλφων-μη κάλυψη κενών με διορισμούς, προοπτική νέων διαθεσιμότητων-απολύσεων
2. Προβληματική λειτουργία των σχολείων (συμπτύξεις τμημάτων κατευθύνσεων, νέες συγχωνεύσεις σχολείων, μειωμένη χρηματοδότηση, μεταφορές μαθητών)
3. Προσπάθεια εφαρμογής του νόμου για τα Λύκεια, με όλες τις συνέπειες που έχει για τη μόρφωση των μαθητών και τη λαϊκή οικογένεια
4. Προσπάθεια εφαρμογής της αξιολόγησης και σύνδεσής της με απολύσεις σε συνδυασμό με την όξυνση του αυταρχισμού και των διώξεων στα σχολειά.
5. Ταυτόχρονα αναμένονται νέα μέτρα με την ψήφιση του προϋπολογισμού (νέο μνημόνιο), που θα οδηγήσουν σε νέες μειώσεις μισθών-συντάξεων (επικουρικής-εφάπαξ), νέα αύξηση της φορολογίας και εκποίηση δημόσιων αγαθών και υπηρεσιών (φως, νερό, συγκοινωνίες).
6. Είναι πολύ πιθανό επίσης να βρεθούμε μπροστά σε νέες διαθεσιμότητες, αλλά ακόμα και απευθείας απολύσεις ακόμα και στο χώρο των εκπαιδευτικών. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε μπροστά μας 12.500 νέες διαθεσιμότητες το Δεκέμβρη και 15.000 απολύσεις (2013-14) στο δημόσιο, από τις οποίες δεν εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί. Το ίδιο το Υπουργείο άλλωστε δηλώνει πως αρκούν 60.000 εκπαιδευτικοί για να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας (δηλαδή 13.000 λιγότεροι από τους σημερινούς).
Οι εξελίξεις αυτές μαζί με τα μεγάλα προβλήματα που αφορούν όλους τους εργαζόμενους (φορολογικά χαράτσια, ιδιωτικοποιήσεις, ξεπούλημα δημόσιου πλούτου, χρέη-δάνεια στις τράπεζες, πλειστηριασμοί, συλλογικές συμβάσεις, μισθοί-ασφάλιση, συντάξεις) επιβάλλουν και στους εκπαιδευτικούς , μαζί με όλους τους κλάδους των εργαζομένων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ομοσπονδίες και πρωτοβάθμια σωματεία, να δημιουργήσουν άμεσα ένα μεγάλο, ενωτικό, αγωνιστικό ρεύμα ανατροπής αυτής της πολιτικής.
Σε κοινό μέτωπο με όλους τους εργαζόμενους θα αναπτύξουμε αγώνες ώστε:
· Να ανατραπεί τώρα αυτή η βάρβαρη πολιτική Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ
· Να σταματήσει η κοινωνική καταστροφή και η λεηλασία του κοινωνικού πλούτου: το φως, το νερό, η ενέργεια, οι συγκοινωνίες, το περιβάλλον είναι κοινωνικά αγαθά που πρέπει να είναι προσιτά για όλο το λαό.
· Να διαγραφεί το μεγαλύτερο μέρος του χρέους και να ενταθεί η πάλη ενάντια στο Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας που επιβάλλει η ΕΕ σε όλα τα κράτη
· Να γίνει γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, την Υγεία και την Κοινωνική Ασφάλιση, με ταυτόχρονη μείωση των στρατιωτικών δαπανών.
· Να σταματήσει η καταλήστευση του λαού από τη φορολογική επιδρομή, να αλλάξει ριζικά το φορολογικό σύστημα με τη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου
· Να γίνει αναδιανομή του πλούτου υπέρ των εργαζόμενων με κατάργηση των μέχρι τώρα νόμων που μείωσαν μισθούς, συντάξεις και κοινωνικά επιδόματα.
· Να πούμε όχι στη διάλυση των δομών της υγείας, της επικουρικής ασφάλισης και στην εξαφάνιση του εφάπαξ.
· Να υπερασπιστούμε τις λαϊκές ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα.
· Να χτίσουμε αγωνιστική αλληλεγγύη για την υπεράσπιση κάθε αδύναμου εργαζόμενου, ειδικά των παιδιών, ανεξάρτητα εθνικότητας, θρησκείας και φύλου.
ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ:
Καμία διαθεσιμότητα-απόλυση και μετακίνηση εκπαιδευτικού. Να ανακληθούν οι διαθεσιμότητες των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, να καταργηθεί ο ν.4172/13. Να επανέλθουν οι τομείς και οι ειδικότητες της ΤΕΕ που καταργήθηκαν. Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.
Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12) που έχει θέσει τους εκπαιδευτικούς υπό διωγμό.
Απόσυρση του ΠΔ για την Αξιολόγηση. Κατάργηση του ν.4142/13 για την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας.
Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου (ν.4152/13, παρ. Θ). Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα των νεώτερων. Κατάργηση του ν.4024/11.
Καμία κατάργηση-συγχώνευση σχολείου. 20 μαθητές κατ' ανώτατο όριο στην τάξη, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια. Ουσιαστική χρηματοδότηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Να αποσυρθεί ο νόμος για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο (λέμε όχι στον εξεταστικό μαραθώνιο, την ιδιωτικοποίηση και την καθιέρωση της πρόωρης κατάρτισης μετά το Γυμνάσιο).
Καθιέρωση πραγματικά ενιαίου δωδεκάχρονου σχολείου που θα μορφώνει όλα τα παιδιά με όλη τη γνώση. Ουσιαστική στήριξη της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο μεταβατικό διάστημα.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Οι εκλογές της 18ης Δεκέμβρη θα πρέπει να στείλουν σαφέστατο μήνυμα καταδίκης των πολιτικών Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ που διαλύουν τις ζωές μας. Η ανατροπή των μέτρων και των μνημονίων, καθώς και της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που τα προωθεί, είναι όχι μόνο θέμα πρώτης προτεραιότητας αλλά και όρος επιβίωσης για όλους και όλες μας. Χρειάζεται σκληρός αγώνας και οργανωμένο κίνημα μέσα στα σωματεία για να μπλοκάρουμε στην πράξη τα βάρβαρα μέτρα! Τώρα που η βαρβαρότητα μας έχει περικυκλώσει δεν έχουμε άλλη επιλογή από τη ρήξη!
Νοέμβρης 2013
Στις εκλογές για την ΕΛΜΕ
Ψηφίζουμε – στηρίζουμε
Το ψηφοδέλτιο της Εκπαιδευτικής Ριζοσπαστικής Αριστεράς
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
(Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις)
1. Αργύρης Βαγγέλης 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
2. Βενετσάνου Ιωάννα 2ο Γυμν. Αγ. Βαρβάρας
3. Βρακάς Γιάννης 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
4. Γιαννώρου Φεβρωνία 2ο Γυμν. Χαϊδαρίου
5. Καλαντζής Κώστας 3ο Γυμνάσιο Αγ. Βαρβάρας
6. Καλογιαντσίδης Θανάσης 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
7. Καπετανίδου Θεοδοσία 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
8. Κορδής Νεκτάριος 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
9. Κρητικού Τριανταφυλλιά Εσπερινό Γυμνάσιο Αιγάλεω
10. Κουτσοθεοδωρής Λάμπρος 3ο ΓΕΛ Αιγάλεω
11. Λαμπρόπουλος Γιώργος 4ο ΓΕΛ Αιγάλεω
12. Μαρίνη Αλεξάνδρα 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
13. Μαστοράκη Έλενα ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω
14. Μαυρωνάς Ανδρέας 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
15. Μπαρούς Γιάννης 5ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
16. Νικολαϊδης Συμεών 2ο Γυμν. Αγ. Βαρβάρας
17. Νομίδη Κατερίνα 1ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
18. Παγώνης Βασίλης 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
19. Παπαδάκης Παναγιώτης 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αιγάλεω
20. Παπαδόπουλος Ιορδάνης 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
21. Παυλάκη Παυλίνα 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
22. Πολυχρονιάδου Πετρούλα 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
23. Πολυχρονίδου Νατάσσα 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
24. Ποτηροπούλου Μαρία 2ο Γυμνάσιο Αγ. Βαρβάρας
25. Σιαχάμης Βαγγέλης 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
26. Σταθόπουλος Ανδρέας 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
27. Φραγκίσκος Νίκος 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω
28. Χριστοφιλόπουλος Αθανάσιος 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ
1. Αργύρης Βαγγέλης 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
2. Βενετσάνου Ιωάννα 2ο Γυμν. Αγ. Βαρβάρας
3. Βρακάς Γιάννης 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
4. Γιαννώρου Φεβρωνία 2ο Γυμν. Χαϊδαρίου
5. Καλαντζής Κώστας 3ο Γυμν. Αγ. Βαρβάρας
6. Καλογιαντσίδης Θανάσης 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
7. Καπετανίδου Θεοδοσία 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
8. Κορδής Νεκτάριος 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
9. Κρητικού Τριανταφυλλιά Εσπερινό Γυμνάσιο Αιγάλεω
10.Κουτσοθεοδωρής Λάμπρος 3ο ΓΕΛ Αιγάλεω
11. Λαμπρόπουλος Γιώργος 4ο ΓΕΛ Αιγάλεω
12. Μαρίνη Αλεξάνδρα 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
13. Μαστοράκη Έλενα ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω
14. Μαυρωνάς Ανδρέας 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
15. Μπαρούς Γιάννης 5ο Γυμν. Χαϊδαρίου
16. Νικολαϊδης Συμεών 2ο Γυμν. Αγ. Βαρβάρας
17. Νομίδη Κατερίνα 1ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
18. Παγώνης Βασίλης 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
19. Παπαδάκης Παναγιώτης 1ο Εσπ. ΕΠΑΛ Αιγάλεω
20. Παπαδόπουλος Ιορδάνης 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
21. Παυλάκη Παυλίνα 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
22. Πολυχρονιάδου Πετρούλα 4ο Γυμν. Αιγάλεω
23. Πολυχρονίδου Νατάσσα 3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
24. Ποτηροπούλου Μαρία 2ο Γυμνάσιο Αγ. Βαρβάρας
25. Σιαχάμης Βαγγέλης 5ο ΓΕΛ Αιγάλεω
26. Σταθόπουλος Ανδρέας 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω
27. Φραγκίσκος Νίκος 1Ο Γυμν. Αιγάλεω
28. Χριστοφιλόπουλος Αθανάσιος 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Δύναμη αντίστασης, ενότητας, σύνθεσης και προοπτικής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη