Σέρρες 22-10-2013
ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από την έναρξη της Σχολικής χρονιάς ζούμε την προχειρότητα και την αναστάτωση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί παραμένουν χιλιόμετρα μακριά από τις οικογένειές τους χωρίς απόσπαση, τα σχολεία υπολειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού (απολύσεις, υποχρεωτικές μετατάξεις, ενισχυτική, ειδικότητες, κατάργηση Ολοήμερων, αναστολή λειτουργίας τμημάτων Σχολικών μονάδων, μεταφορά μαθητών).
Η πολιτική ηγεσία όμως του Υπουργείου Παιδείας κωφεύει και προσπαθεί να λύσει τα θέματα με ημίμετρα καθώς και με τη λογιστική διαχείριση του προσωπικού με μοναδικό σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα οποία ενισχύουν την ανασφάλεια εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, έρχονται σαν κερασάκι στην τούρτα οι διοικητικές αλλαγές σε επίπεδο Διευθυντών Εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία.
Ενώ τοποθετήθηκαν νέοι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Χαλκιδική και στις Σέρρες λόγω συνταξιοδότησης των προηγούμενων, με βάση τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες μοριοδότησης του 2010, και ανέλαβαν τα καθήκοντά τους, ως κεραυνός εν αιθρία δύο μήνες μετά την έναρξη του Σχολικού έτους και ενώ οι υπηρεσίες καθημερινά αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που προαναφέραμε και προσπαθούν για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των Σχολικών Μονάδων, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης αντικαθίστανται.
Είναι αξιοσημείωτο το ότι ενώ το Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας έθεσε υποψήφιο εκτός διαδικασίας στις συνεδριάσεις του Ιουλίου και του Αυγούστου, στη συνεδρίαση της Παρασκευής 18-10-13 επανατοποθέτησε τον εν λόγω υποψήφιο στον τελικό πίνακα αξιολόγησης ύστερα από γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου Παιδείας. Στη συνέχεια τον τοποθέτησε Διευθυντή στη Διεύθυνση Π.Ε. Χαλκιδικής και τον αντίστοιχο Διευθυντή αυτής της Διεύθυνσης τον τοποθέτησε στη Διεύθυνση Π.Ε. Σερρών.
Αναρωτιόμαστε:
1. Σε ποια από τις τρεις περιπτώσεις έπραξε σωστά;
2. Για ποιους λόγους απερρίφθη αρχικά η συμμετοχή υποψηφίου;
3. Oι γνωμοδοτήσεις νομικών συμβούλων είναι αναγκαστικά εκτελεστέες από την υπηρεσία;
4. Yποκρύπτεται σκοπιμότητα ;
5. Γιατί τόση βιασύνη και προχειρότητα;
6. Ποιος ο λόγος να επέλθει αναστάτωση στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε δύο Διευθύνσεις Εκπαίδευσης;
7. Ποιος θα πληρώσει το τίμημα αυτής της αναστάτωσης;
8. Γνωρίζει ο Υπουργός Παιδείας τις λεπτομέρειες των παραπάνω αλλαγών ή μια πληρέστερη ενημέρωση θα ήταν ωφέλιμη πριν την υπογραφή της Υπουργικής απόφασης;
ΑΠΟ ΤΗ Σ. Ε. ΤΗΣ ΔΗΣΥ/ΠΑΣΚ Ν. ΣΕΡΡΩΝ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη