Thumbnail
πληροφορηθήκαμε την άτυπη αλλά ίσως και άμεσα εφαρμοστή διάταξη για τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου. 

Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης

Νομού Μαγνησίας

Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21

Τηλέφωνα: 24210)20483 (Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00) & 6936)584278

Fax: 24210)20483

e-mail: [email protected]

Ιστοσελίδα: www.elme-mag.gr

Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2013

Αρ. Πρωτ. 106

Προς

·        Υφυπουργό της Παιδείας

          κ.  Συμεών Κεδίκογλου

Κοινοποίηση

·        Σχολεία και Υπηρεσίες

της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νομού Μαγνησίας

·        ΜΜΕ

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Θέμα: «Να μην εξοβελιστούν μαθήματα από το Δημόσιο Σχολείο »

 

Κύριε Υφυπουργέ της Παιδείας,

 Με έκπληξή μας διαπιστώσαμε ότι σ’ αυτά,  μέσα από μια απίστευτη κοπτοραπτική, καταβάλλονται προσπάθειες για τον έμμεσο εξοβελισμό μαθημάτων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και τη σταδιακή  κατάργησή τους από το Δημόσιο Σχολείο.

Ο περιορισμός των διδακτικών ωρών ορισμένων αντικειμένων και η κατάργηση άλλων έχει ως στόχο τη δημιουργία «πλεονάζοντος» εκπαιδευτικού δυναμικού, εκπαιδευτικών που θα οδηγηθούν μοιραία στην κινητικότητα, τη διαθεσιμότητα και τελικά στην απόλυση.

Πέρα από τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών που πλήττονται κατάφωρα για μια ακόμη φορά, ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει εσάς αλλά και την κοινωνία γενικότερα είναι το τι εκπαίδευση παρέχεται με τον τρόπο αυτό και σε τι είδους πολίτη στοχεύει.

Εκπαίδευση χωρίς Πληροφορική στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με αλματώδεις ρυθμούς; Εκπαίδευση με ψηφιακά αναλφάβητους;

Εκπαίδευση χωρίς Τεχνολογία, χωρίς σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, χωρίς διέξοδο στη δημιουργικότητα του μαθητή, χωρίς επαφή με τα σύγχρονα θέματα και τις εξελίξεις της επιστήμης;

Εκπαίδευση χωρίς  Καλλιτεχνικά και Μουσική,  αντίθετη στην αρχαιότατη παράδοση της χώρας μας που δίδασκε τους παίδες «μουσικήν και γυμναστικήν»;

Σχολείο χωρίς Γενική μόρφωση και Παιδεία προσηλωμένο στην επιστημονική εξειδίκευση και μόνο;

Τι είδους σχολείο θα είναι αυτό που δεν σέβεται το παρελθόν του και δυναμιτίζει το μέλλον; Μήπως θα είναι σχολείο υποταγμένο στις δυνάμεις της αγοράς και υποκείμενο σε σοβαρούς οικονομικούς  και ταξικούς φραγμούς;

Θεωρούμε ότι πρέπει να καταλάβει κάθε κυβερνών, πόσο μάλλον οι κυβερνώντες στον χώρο της Παιδείας, ότι οι εκπαιδευτικοί δεν αγωνίζονται για τα στενά συντεχνιακά τους συμφέροντα αλλά για το μέλλον των μαθητών τους και του Δημόσιου Σχολείου γενικότερα.

Κύριε Υφυπουργέ της Παιδείας,

με βάση τα παραπάνω σας καλούμε να δραστηριοποιηθείτε ώστε να μην εφαρμοστεί ο σχεδιαζόμενος εξοβελισμός των μαθημάτων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων τεχνολογίας, πληροφορικής, μουσικής, καλλιτεχνικών, οικιακής οικονομίας και τόσων άλλων από το Δημόσιο Σχολείο που όλοι υπηρετούμε.

Το Δημόσιο Σχολείο, από την Πολιτεία, απαιτεί υποστηρικτικές ενέργειες και όχι απόπειρες διάλυσής του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ