Thumbnail
Ανακοίνωση ΣΥΝΕΚ για το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

16ο Συνέδριο ΟΛΜΕ:

Συνέδριο προοπτικής, αποφάσεων και αγώνα

Με σημαντική νίκη των δυνάμεων της εκπαιδευτικής ριζοσπαστικής αριστεράς, αλλά και ευρύτερα της αριστεράς, έληξε το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Οι θετικές αποφάσεις του συνεδρίου εξοπλίζουν την Ομοσπονδία με σημαντικές θέσεις για το σύνολο των προβλημάτων των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις κατέκτησαν για πρώτη φορά την πρώτη θέση με 126 συνέδρους και ποσοστό 29% (από 80 συνέδρους και ποσοστό 18,9% στο προηγούμενο συνέδριο, το 2011) καταλαμβάνοντας πλέον 3 έδρες στο νέο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Ταυτόχρονα, η συνολική άνοδος των δυνάμεων της Αριστεράς, που καταλαμβάνουν πλέον 7 έδρες από τις 11 στο νέο Δ.Σ., δίνει τη δυνατότητα συγκρότησης μιας δυναμικής πλειοψηφίας, που θα μπορεί να εγγυηθεί την αγωνιστική στάση του κλάδου ενάντια σε απολύσεις και διαθεσιμότητες.

Η σύγκλιση των δυνάμεων της συνδικαλιστικής Αριστεράς, για την οποία με συνέπεια πάλεψαν οι δυνάμεις των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων μέσα στο Συνέδριο, παρά τους τακτικισμούς των άλλων δυνάμεων, αποτελεί βασική προϋπόθεση και για την αγωνιστική συσπείρωση του κλάδου αλλά και για το ρόλο που καλείται να παίξει η ΟΛΜΕ το επόμενο διάστημα στο ευρύτερο συνδικαλιστικό κίνημα, με τη συμβολή της στο συντονισμό των αγώνων για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ. Είναι φανερό ότι η ευθύνη που επωμίζεται συνολικά η Αριστερά απέναντι στον κλάδο και την ελληνική κοινωνία είναι μεγάλη και οι προοπτικές που διανοίγονται πρέπει να αξιοποιηθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Οι αποφάσεις που πήρε το συνέδριο της ΟΛΜΕ είχαν, ίσως για πρώτη φορά, ένα τόσο αγωνιστικό, διεκδικητικό και ριζοσπαστικό προσανατολισμό. Οι αποφάσεις στηρίχθηκαν τόσο από τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις όσο και από τις Παρεμβάσεις - Συσπειρώσεις, και εν μέρει από την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ. Οι ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ επέλεξαν να αποχωρήσουν από το συνέδριο, με προσχηματικά επιχειρήματα, με σκοπό να εμποδίσουν την δυνατότητα λήψης αποφάσεων σε προοδευτική και ριζοσπαστική κατεύθυνση. Η συσπείρωση των συναδέλφων στη βάση των οξυμένων προβλημάτων (εργασιακά - εκπαιδευτικά), γύρω από το αγωνιστικό πρόγραμμα της ΟΛΜΕ μέσα από τις γενικές συνελεύσεις και σε κάθε σχολείο θα είναι η απάντηση του κλάδου στις προσπάθειες απαξίωσης της ΟΛΜΕ το επόμενο διάστημα.

Με βάση τις αποφάσεις του συνεδρίου της, η ΟΛΜΕ δεσμεύτηκε να συνεχίσει να υπερασπίζεται τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση για όλους και να συνεχίσει να αγωνίζεται ενάντια στις πολιτικές των μνημονίων, των κυβερνήσεων, της Ε.Ε. και του ΔΝΤ, που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό να ανατραπεί η βάρβαρη πολιτική τους.

Το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ κατέληξε σε ένα σημαντικό πρόγραμμα δράσης, που ξεκινά άμεσα, με στόχο την αποτροπή των χιλιάδων διαθεσιμοτήτων, υποχρεωτικών μετατάξεων και απολύσεων εκπαιδευτικών, που σχεδιάζουν κυβέρνηση και τρόικα. Ο κλάδος μας και η Ομοσπονδία θα βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα όλη την καλοκαιρινή περίοδο. Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς αποφασίστηκε να προταθεί στις γενικές συνελεύσεις του κλάδου απεργία διάρκειας. Οι κινητοποιήσεις αυτές πρέπει να συνδεθούν με τα μεγάλα προβλήματα του Δημόσιου Σχολείου συσπειρώνοντας μαθητές-γονείς, διδασκαλικούς συλλόγους και τοπικούς φορείς σε κάθε περιοχή, σε κάθε σχολείο δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα μεγάλο Πανεκπαιδευτικό ριζοσπαστικό κίνημα ικανό να βάλει φραγμό στις πολιτικές υπονόμευσης και αποδιάρθρωσης του Δημόσιου Σχολείου. Κανείς εκπαιδευτικός και κανένα σχολείο δεν περισσεύει.

Το νέο ΔΣ της ΟΛΜΕ οφείλει να συγκροτηθεί σε σώμα και να αναλάβει δράση το συντομότερο δυνατό, με στόχο να οργανώσει, το πολύ κρίσιμο αυτό διάστημα, την αγωνιστική αντίσταση του κλάδου μας, για να αποτρέψουμε τους σχεδιασμούς κυβέρνησης και τρόικας για χιλιάδες υποχρεωτικές μετατάξεις, διαθεσιμότητες και απολύσεις εκπαιδευτικών. Σε αυτό το ζήτημα δεν χωρά καμία αναβολή.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, στην πρώτη κινητοποίηση μετά το συνέδριο, τη Δευτέρα 8.7.13 στις 12.30μ.μ. στην Πλατεία Καραϊσκάκη και την πορεία προς το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

 

Η Γραμματεία των ΣΥΝΕΚ

Αθήνα, 6/7/2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
Μέχρι και την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλήνιες 2025, οι υποψήφιοι και απόφοιτοι...
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση