Στο πλαίσιο της διαπίστευσης Erasmus+ KA121 – Σχολική Εκπαίδευση, τρεις εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, η κα Ζυγερίδου Χρύσα, η κα Παπαντωνίου Βασιλική και ο κος Βαρσαμίδης Θωμάς, συμμετείχαν σε επιμορφωτική κινητικότητα στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, από 14 έως 20 Ιουνίου 2026, παρακολουθώντας το σεμινάριο «Future-Ready Teachers: ICT and AI in the 21st Century Classroom».
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για τον σύγχρονο εκπαιδευτικό και τη σχολική τάξη του 21ου αιώνα, με έμφαση στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να:
- γνωρίσουν και να δοκιμάσουν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την εκπαίδευση,
- διερευνήσουν δυνατότητες αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης για εξατομικευμένη μάθηση,
- εργαστούν πάνω σε καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και ενεργητικές μεθόδους μάθησης,
- ανταλλάξουν καλές πρακτικές με εκπαιδευτικούς από άλλες ευρωπαϊκές χώρες,
- συζητήσουν θέματα ψηφιακής πολιτότητας, ασφάλειας στο διαδίκτυο και υπεύθυνης χρήσης της τεχνολογίας,
- σχεδιάσουν μαθησιακές δραστηριότητες που ενισχύουν τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διαμόρφωση μιας σχολικής πραγματικότητας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις, προωθεί τη συμπερίληψη και αξιοποιεί τις ψηφιακές δυνατότητες με παιδαγωγικό και ηθικά υπεύθυνο τρόπο.
Η συμμετοχή στην κινητικότητα ενισχύει τη στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνοποίησης του σχολείου μας και συμβάλλει στη μεταφορά νέων γνώσεων και πρακτικών στη σχολική κοινότητα μέσα από δράσεις διάχυσης και εφαρμογής στην τάξη.
Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε, να συνεργαζόμαστε και να δημιουργούμε ένα σχολείο ανοιχτό στην Ευρώπη και έτοιμο για το μέλλον!