παρέλαση
Απόντες οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής από τις εθνικές επετείους – Ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας

Το δελτίο Τύπου της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. καταγγέλλει τη σοβαρή απουσία καθηγητών Φυσικής Αγωγής από τα σχολεία, ιδιαίτερα ενόψει των εθνικών επετείων και των παρελάσεων.

Όπως επισημαίνεται, εκατοντάδες γυμναστές τοποθετούνται στα σχολεία μετά τις 28 Οκτωβρίου, γεγονός που καθιστά αδύνατη την ορθή προετοιμασία των μαθητών.

Η Ένωση κάνει λόγο για αντίφαση ανάμεσα στις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας περί “αναβάθμισης της Φυσικής Αγωγής” και στις πραγματικές του πράξεις, που οδηγούν σε υποβάθμιση του μαθήματος.

Τονίζεται ότι η Φυσική Αγωγή δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά ουσιώδες μάθημα που καλλιεργεί το σώμα, το πνεύμα και τον πολιτισμό των μαθητών, ενώ ζητείται η άμεση κάλυψη όλων των κενών θέσεων ΠΕ11 για να σταματήσει αυτό το «θέατρο του παραλόγου».

Αναλυτικά:

Για ακόμη μία φορά, οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής γινόμαστε θεατές ενός παράλογου σκηνικού.

Εν όψει των εθνικών επετείων, σε δεκάδες σχολεία της χώρας παρατηρείται τραγική έλλειψη γυμναστών. Σύμφωνα με τον φετινό σχεδιασμό, εκατοντάδες εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής θα φτάσουν στα σχολεία μετά την 28η Οκτωβρίου. Ποιος θα αναλάβει να προετοιμάσει τους μαθητές για τις παρελάσεις;

Είναι, πράγματι, εντυπωσιακό πώς το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού που διακηρύσσει ότι «θα αναβαθμίσει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής» και «θα ανασχεδιάσει το πρόγραμμα σπουδών» — όπως δήλωσε η Υπουργός κα Ζαχαράκη στην εκδήλωση του Υπουργείου στο Ζάππειο Μέγαρο κατά την Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού — επιτρέπει να λειτουργούν σχολεία χωρίς κανέναν ΠΕ11, ακόμη και σε περιόδους όπου απαιτείται η μεγαλύτερη φυσική και παιδαγωγική παρουσία μας.

Η κατάσταση αυτή αποτυπώνει την αυτοαναιρούμενη πολιτική του Υπουργείου, που προβαίνει σε δηλώσεις και πράττει το ακριβώς αντίθετο από τα προγραμματισμένα.

Η αναξιοπιστία αυτή υπονομεύει την προσδοκία της εκπαιδευτικής κοινότητας για μια δίκαιη, σύγχρονη και ευέλικτη πολιτική που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας γενιάς.

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν:
• Ποιος θα διδάξει στα παιδιά την ορθή στάση, τον ρυθμό, τη συνεργασία και τον σεβασμό που συμβολίζει η παρέλαση;
• Ποιος θα μεταδώσει τη σημασία της ομαδικότητας, της πειθαρχίας και της φυσικής αγωγής που προϋποθέτει η συμμετοχή σε ένα εθνικό γεγονός;

Αν όχι οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, τότε ποιοι;

Η Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. εκφράζει την έντονη αγανάκτησή της για τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του Κλάδου και ζητά την άμεση κάλυψη όλων των κενών θέσεων ΠΕ11, ώστε να πάψει αυτό το «θέατρο του παραλόγου».

Η Φυσική Αγωγή δεν είναι ούτε περιττή ούτε διακοσμητική· είναι αναγκαία — για το σώμα, το πνεύμα και τον πολιτισμό των μαθητών μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Χορός
Υπ. Παιδείας: Πίνακας μοριοδότησης υποψήφιων εκπαιδευτικών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Τελικός αξιολογικός πίνακας μοριοδότησης προσόντων υποψηφίων, ανά αντικείμενο και Καλλιτεχνικό Σχολείο, για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού,...
Υπ. Παιδείας: Πίνακας μοριοδότησης υποψήφιων εκπαιδευτικών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
σχολεία κλείνουν λόγω κορονοιου
Μυτιλήνη: Γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις στην Παράλληλη Στήριξη – Επιστολή στη Σοφία Ζαχαράκη
Γονείς μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη Μυτιλήνη απέστειλαν αιχμηρή επιστολή στη Σοφία Ζαχαράκη, καταγγέλλοντας σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών...
Μυτιλήνη: Γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις στην Παράλληλη Στήριξη – Επιστολή στη Σοφία Ζαχαράκη