Μαθητές στο πρόγραμμα erasmus
Τρεις εκπαιδευτικοί του 1ου ΓΕΛ Χολαργού συμμετείχαν σε δράσεις παρακολούθησης διδασκαλίας σε Γερμανία και Ισπανία, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες και καλές πρακτικές για την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα

Το 1ο ΓΕΛ Χολαργού ολοκλήρωσε με επιτυχία το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA122-SCH για τη σχολική χρονιά 2024-2025, με τίτλο «Ανήκω, Μαθαίνω, Αλληλεπιδρώ», στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκε κινητικότητα Job Shadowing για τρεις εκπαιδευτικούς του σχολείου. Το πρόγραμμα, εγκεκριμένο από το ΙΚΥ, είχε διάρκεια από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2025 και στόχευε στην ανταλλαγή καλών πρακτικών, την ενίσχυση της συμπερίληψης και την αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.

🇩🇪 Neues Gymnasium, Wilhelmshaven, Γερμανία

Τον Απρίλιο του 2024, μαθηματικός του σχολείου επισκέφτηκε το Neues Gymnasium στη Γερμανία, με βασικό στόχο την παρακολούθηση της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές παρουσίασαν τους χώρους του σχολείου μέσω tablets και υπολογιστών, ενώ παρακολουθήθηκαν μαθήματα Μαθηματικών, Βιολογίας και Αγγλικών, αλλά και εξειδικευμένα μαθήματα για μαθητές με ιδιαίτερες δεξιότητες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η καθορισμένη εβδομαδιαία ώρα συζήτησης προβλημάτων, με τη συμμετοχή ψυχολόγου, για την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή προβλήματα συμπεριφοράς. Η άψογη συνεργασία του νεανικού εκπαιδευτικού προσωπικού αποτέλεσε επίσης αξιοσημείωτο στοιχείο του σχολικού περιβάλλοντος.

🇪🇸 IES Campo Charro, La Fuente de San Esteban, Σαλαμάνκα, Ισπανία

Η καθηγήτρια Πληροφορικής και η καθηγήτρια Οικονομικών του σχολείου επισκέφθηκαν διαδοχικά (Μάιος 2024 & Ιανουάριος 2025) το IES Campo Charro στην Ισπανία, όπου ενημερώθηκαν για το ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα, τις καινοτόμες δράσεις και τα εθελοντικά προγράμματα του σχολείου.

Οι αίθουσες διδασκαλίας ήταν εξοπλισμένες με διαδραστικούς πίνακες, ενώ εντυπωσιακός ήταν ο εξοπλισμός της αίθουσας Τεχνολογίας με 3D εκτυπωτές και εργαλεία για κατασκευές. Οι καθηγήτριες παρακολούθησαν μαθήματα Πληροφορικής σε Python και App Inventor, Μαθηματικά με χρήση εφαρμογών αξιολόγησης, καθώς και πρωτότυπες τεχνολογικές κατασκευές.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η καινοτόμα δράση αποδοχής της διαφορετικότητας, κατά την οποία όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες με άτομα με αναπηρία, καθισμένοι σε αναπηρικά αμαξίδια.

Η εμπειρία του Job Shadowing χαρακτηρίστηκε από άψογη φιλοξενία, εποικοδομητική αλληλεπίδραση με μαθητές και εκπαιδευτικούς, και την υιοθέτηση καλών εκπαιδευτικών πρακτικών. Οι καθηγητές του 1ου ΓΕΛ Χολαργού επιστρέφουν εμπλουτισμένοι με νέες ιδέες, έτοιμοι να ενσωματώσουν καινοτομίες στη σχολική τους καθημερινότητα.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται έως τον Μάρτιο του 2025 με δράσεις διάχυσης και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οδήγηση τέλος για ηλικιωμένους: Ποιοι χάνουν το δίπλωμα στα 65 και ποιοι στα 67

Voucher ΔΥΠΑ 750 ευρώ: - Πότε οι πληρώνεστε και που ξεκινάτε πρώτοι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έχεις Windows 11; Πλέον μπορείς να συνδεθείς στο PC με το iPhone σου
Μπορεί το κινητό σας να σας παρακολουθεί; Πώς να αποτρέψετε την καταγραφή συνομιλιών από εφαρμογές
Το κινητό σας μπορεί να καταγράφει συνομιλίες χωρίς να το γνωρίζετε. Δείτε πώς να απενεργοποιήσετε το μικρόφωνο και να προστατεύσετε τα προσωπικά σας...
Μπορεί το κινητό σας να σας παρακολουθεί; Πώς να αποτρέψετε την καταγραφή συνομιλιών από εφαρμογές
λάπτοπ
Ποια επαγγέλματα θα γνωρίσουν άνοδο έως το 2032 – Οι κλάδοι που ανθίζουν παρά την τεχνητή νοημοσύνη
Ανακαλύψτε ποιοι κλάδοι και επαγγέλματα θα έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση θέσεων εργασίας έως το 2032.
Ποια επαγγέλματα θα γνωρίσουν άνοδο έως το 2032 – Οι κλάδοι που ανθίζουν παρά την τεχνητή νοημοσύνη