αξιολο
Αντιδρούν στην αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί – Τεκμηριωμένη άρνηση με νομική κάλυψη

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου, με αφορμή πρόσφατο ηλεκτρονικό μήνυμα του Τακτικού Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης της ΔΙ.Π.Ε. Σάμου προς τις διευθύνσεις σχολικών μονάδων, σχετικά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης, υπενθυμίζει στα μέλη του ότι όσοι και όσες συμμετέχουν στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση – όπως έχει αποφασιστεί τόσο από τη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου όσο και από την Ολομέλεια Προέδρων της ΔΟΕ – είναι πλήρως καλυμμένοι νομικά και συνδικαλιστικά ώστε να μην προχωρήσουν σε καμία σχετική ενέργεια.

Ο Σύλλογος καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς να απαντήσουν επίσημα στα αιτήματα αξιολόγησης, δηλώνοντας εγγράφως τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή, και τονίζει ότι η ίδια στάση πρέπει να τηρείται απέναντι σε κάθε ανάλογη απόπειρα επιβολής αξιολογικής διαδικασίας.

Υπογραμμίζεται ότι η συλλογική στάση αποτελεί το βασικό εργαλείο αντίστασης ενάντια στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο αξιολόγησης, με στόχο την προάσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και της εργασιακής αξιοπρέπειας των εκπαιδευτικών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Απεστάλη σήμερα στα σχολεία μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το οποίο «παρακαλούνται  οι Διευθυντές-ντριες Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων/Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αξιολόγησης (συμπεριλαμβανομένων και των μονομερών πρακτικών) και να αποστείλουν για μακροσκοπικό έλεγχο τις τελικές εκθέσεις που αφορούν το Πεδίο Α2 και Πεδίο Β στον Τακτικό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσής της ΔΙ.Π.Ε. Σάμου».

 Όλες οι συναδέλφισσες και όλοι οι συνάδελφοι διευθυντές/τριες και προϊσταμένες/οι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση που έχουν κηρύξει η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου και η Ολομέλεια Προέδρων της ΔΟΕ είναι πλήρως καλυμμένοι/ες να μη συμμετέχουν στη διαδικασία αυτή, όπως και σε κάθε άλλη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

Τις/τους καλούμε λοιπόν να απαντήσουν στο ηλεκτρονικό μήνυμα με το εξής κείμενο: 

«Σας ενημερώνω ότι συμμετέχω στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ από τις 1-4-2024 και έχω υπογράψει σχετική δήλωση συμμετοχής η οποία έλαβε τον αριθμό πρωτοκόλλου ……………..  της σχολικής μονάδας …………………………… καθώς και στην απεργία αποχή που έχει προκηρύξει ο Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σάμου από τις 22-3-2024 και έχω υπογράψει σχετική δήλωση συμμετοχής η οποία έλαβε τον αριθμό πρωτοκόλλου ………… της σχολικής μονάδας ……………………..».

Επισημαίνουμε ότι η ίδια κάλυψη και οι ίδιες οδηγίες ισχύουν για κάθε έγγραφο κάλεσμα σε από επίδοξο/η αξιολογητή/αξιολογήτρια οποιασδήποτε ειδικότητας. Συσπειρωμένοι/ες στις συλλογικές αποφάσεις του Συλλόγου και της Ομοσπονδίας θα ανατρέψουμε το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, υπερασπιζόμενοι/ες τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητριών και των μαθητών μας και την εργασιακή μας αξιοπρέπεια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

έφυγε από τη ζωή
Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία μόλις 59 ετών, η εκπαιδευτικός Φωτεινή Δημοπανάγου
Η Φωτεινή Δημοπανάγου υπηρέτησε επί δεκαετίες τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας πίσω της γενιές μαθητών που τη θυμούνται με αγάπη και ευγνωμοσύνη. Ο...
Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία μόλις 59 ετών, η εκπαιδευτικός Φωτεινή Δημοπανάγου
ΕΦΗ ΛΑΖΟΥ
Η εκπαιδευτικός Έφη Λάζου και η δίκη της τέχνης: όταν η παιδαγωγική γίνεται στόχος
Ζάκυνθος: Κάλεσμα συμπαράστασης στην πρόεδρο του ΣΕΠΕ, Έφη Λάζου - Στάση εργασίας και κινητοποίηση την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου
Η εκπαιδευτικός Έφη Λάζου και η δίκη της τέχνης: όταν η παιδαγωγική γίνεται στόχος