Ο Θοδωρής Κατσωνόπουλος, αιρετός στο ΚΥΣΔΕ με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων, ενημερώνει σχετικά με τη συνεδρίαση της 9ης Μαΐου, όπου εξετάστηκε μεγάλος αριθμός θεμάτων, κυρίως ενστάσεις επί των μεταθέσεων, αιτήσεις ανάκλησης και αποσπάσεις εκπαιδευτικών.
Στο ενημερωτικό του τονίζει τη σημασία της ουσιαστικής συμμετοχής των αιρετών με στόχο τη στήριξη των εκπαιδευτικών, τη δικαιοσύνη στις υπηρεσιακές μεταβολές και την ανάγκη λήψης γενναίων αποφάσεων με βάση τις ανάγκες του κλάδου και το πνεύμα του νόμου, ειδικά όπου το γράμμα του νόμου αποδεικνύεται ανεπαρκές, άδικο ή αναχρονιστικό.
Επίσης, ασκεί κριτική για την καθυστέρηση υλοποίησης δεσμεύσεων της πολιτικής ηγεσίας και ζητά ουσιαστικές θεσμικές παρεμβάσεις για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, τις ειδικές κατηγορίες και τις αμοιβαίες μεταθέσεις, προτείνοντας τη σύνταξη δέσμης ρεαλιστικών προτάσεων από το ίδιο το ΚΥΣΔΕ.
Αναλυτικά το Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου:
Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Μαΐου εξετάστηκαν τα περισσότερα, όχι όμως όλα τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης, όπως τα είχαμε κοινοποιήσει στις 8 Μαΐου. Ο όγκος των υπό εξέταση θεμάτων ήταν μεγάλος, αλλά και η συζήτηση επί πολλών θεμάτων διήρκεσε αρκετά. Η παρουσία και συμμετοχή των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στο Συμβούλιο, το ότι καταθέτουμε
προτάσεις και διατυπώνουμε θέσεις που είναι οι ψηφισμένες θέσεις του κλάδου, το γεγονός ότι γινόμαστε η φωνή του/της κάθε/καθεμίας εκπαιδευτικού που αγωνιά για την έκβαση της υπόθεσής του/της, το ότι υποστηρίζουμε με επιχειρήματα τα αιτήματα του/της και με βάση αυτά που επικαλείται στην αίτηση του/της, δεν επιτρέπουν η ολοκλήρωση των Συμβουλίων να γίνεται με fast track διαδικασίες. Η επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13/05, στην οποία θα ολοκληρωθεί η εξέταση όλων των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης.
Αναλυτικά τα θέματα που εξετάστηκαν, οι αποφάσεις του Συμβουλίου και οι δικές μας τοποθετήσεις έχουν ως εξής:
Ενστάσεις επί των μεταθέσεων 2025
Εξετάστηκαν:
α) Είκοσι δύο (22) ενστάσεις εκπαιδευτικών και επιπλέον μία (1) εκπρόθεσμη ένσταση εκπαιδευτικού επί των γενικών μεταθέσεων έτους 2025 από περιοχή σε περιοχή ως προς τα οργανικά κενά/πλεονάσματα.
β) Τρεις (3) ενστάσεις εκπαιδευτικών επί των αποτελεσμάτων των γενικών μεταθέσεων για τους λόγους που επικαλούνται στις αιτήσεις τους.
Το Συμβούλιο, κατά πλειοψηφία, απεφάνθη αρνητικά για το σύνολο των ενστάσεων.
Διαφοροποιηθήκαμε και υποστηρίξαμε ουσιαστικά τις περισσότερες ενστάσεις των συναδέλφων/ισσών (1 ΠΕ78, 2 ΠΕ88.02, 1 ΠΕ79.01, 2 ΠΕ85, 2 ΤΕ16, 1 ΠΕ11, 1 ΠΕ01, 2 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ04.02, 6 ΠΕ06,1 ΠΕ82, 1 ΠΕ88.05, 3 ΠΕ86, 1 ΠΕ87.01).
γ) Δώδεκα (12) ενστάσεις εκπαιδευτικών κατά της υπ’ αριθ. πρωτ. 31592/E2/20-03-2025 απόφασης μεταθέσεων στην ΕΑΕ, καθώς και μία (1) αίτηση ανάκλησης μετάθεσης.
Και για τις ενστάσεις στην ΕΑΕ το Συμβούλιο, κατά πλειοψηφία, απεφάνθη αρνητικά.
Διαφοροποιηθήκαμε και υποστηρίξαμε ουσιαστικά τις ενστάσεις των συναδέλφων/ισσων (1 ΠΕ01, 3 ΠΕ02, 2 ΠΕ03, 2 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ08, 1 ΠΕ78, 1 ΠΕ79.01, 1 ΠΕ80).
Δεκτή έγινε η μία (1) αίτηση ανάκλησης.
δ) Δεκατέσσερις (14) αιτήσεις-ενστάσεις εκπαιδευτικών που αιτήθηκαν ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης για το έτος 2025 (ασθένεια, τέκνο 67%, πολυτεκνία) και απορρίφθηκαν κατά την 2α/20-02-2025 πράξη του Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. ή αιτήθηκαν την ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης.
Το Συμβούλιο, κατά πλειοψηφία, με δική μας ουσιαστική διαφοροποίηση σε όλες τις περιπτώσεις, απεφάνθη αρνητικά.
Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια πρέπει να έχουν το σθένος και τη βούληση να λαμβάνουν γενναίες αποφάσεις εφαρμόζοντας και το πνεύμα του νόμου. Ως συνδικαλιστές και αιρετά μέλη στα Υ.Σ. υποστηρίζουμε τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου, όπως αυτές αποτυπώνονται και στα δύο τελευταία Συνέδρια (20ο & 21ο Συνέδρια της ΟΛΜΕ), κινούμαστε με γνώμονα τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, την ικανοποίηση των αναγκών και την επίλυση των προβλημάτων τους. Πολλές φορές, το γράμμα του νόμου δεν απαντάει στις ανάγκες και τα προβλήματα των συναδέλφων και συναδελφισσών μας. Ο νόμος πολλές φορές είναι σκληρός και άδικος ή και αναχρονιστικός. Άλλες φορές, ο νόμος είναι ασαφής ή υπάρχει κενό και λάθος ερμηνεία. Η διοίκηση οφείλει να εφαρμόζει τη νομοθεσία, όμως τα Συμβούλια οφείλουν να δίνουν απαντήσεις και να επιλύουν προβλήματα σύμφωνα και με το πνεύμα του Νόμου. Αλήθεια, δεν είναι σκληρό και άδικο να μην μπορεί να αποσπαστεί νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός που πάσχει από σοβαρή ασθένεια, πχ καρκίνο που όμως δεν είναι μεταστατικός και άρα δεν εμπίπτει στις ειδικές κατηγορίες με βάση το άρθρο 13 παρ3 του ΠΔ 50/96; Δεν είναι σκληρό και άδικο να πρέπει να υπηρετήσει πρώτα αυτός/ή ο/η εκπαιδευτικός την υποχρεωτική διετία στην περιοχή διορισμού για να έχει δικαίωμα απόσπασης; Δεν είναι σκληρό και άδικο να στερείται η δυνατότητα από τον/την εν λόγω εκπαιδευτικό να μπορεί να πραγματοποιεί τις θεραπείες στον τόπο κατοικίας του/της, να παρακολουθείται από τον/την θεράποντα ιατρό, να μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση της υγείας του/της και εν τέλει να μπορεί να ζήσει με αξιοπρέπεια; Αναφέρω μόνο μία από τις πολλές περιπτώσεις που ο νόμος είναι σκληρός, άδικος ή και αναχρονιστικός (βλ. ΠΔ 50/1996, άρθρο 13).
Επίσης, δεν μπορεί να υπάρχουν δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας για την αναδρομικότητα του Ν.51228/2024 αναφορικά με τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης των νεοδιοριζόμενων (πριν το 2023) που εμπίπτουν στις ειδικές κατηγορίες και ακόμα να μην έχει κατατεθεί η σχετική τροπολογία! Δεν μπορεί να υπάρχουν συνεχείς δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας, των αρμόδιων υπηρεσιών και Επιτροπών για την αλλαγή του πλαισίου που διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία και ακόμα να μην έχουμε καμία εξέλιξη σε αυτό το θέμα.
Δεν μπορούμε ακόμα να δεχτούμε να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν εγκλωβιστεί για χρόνια μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους, να έχουν χαθεί και να χάνονται ένα σωρό οργανικές θέσεις, να πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις με τον αλγόριθμο που είναι «κόφτης» κενών, να ισχύει η υποχρεωτική διετία υπηρέτησης οργανικής για τους νεοδιοριζόμενους και γενικότερα η κινητικότητα των εκπαιδευτικών να καθίσταται χρόνο με το χρόνο ολοένα και δυσκολότερη.
Τα Συμβούλια οφείλουν να λαμβάνουν γενναίες αποφάσεις προς το συμφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας. Πρόταση μας προς όλα τα μέλη του ΚΥΣΔΕ είναι να καταθέσουμε ως Συμβούλιο μία δέσμη προτάσεων με βάση όλες τις δυσαρμονίες που έχουμε εντοπίσει και τα κακώς κείμενα, ρεαλιστικές λύσεις που θα ωφελήσουν τους εκπαιδευτικούς. Οι Συνεδριακές αποφάσεις της ΟΛΜΕ αποτελούν μια βάση συζήτησης και διαπραγμάτευσης με την πολιτική ηγεσία και θα κατατεθούν εκ νέου στην πρώτη συνάντηση της ΟΛΜΕ και των αιρετών του ΚΥΣΔΕ με την Υπουργό κα Ζαχαράκη, όμως θεωρούμε απαραίτητο και το ΚΥΣΔΕ να καταθέσει προτάσεις που θα υιοθετήσει η πολιτική ηγεσία πιο εύκολα.
Ανακλήσεις
Εξετάστηκαν τρεις (3) αιτήσεις εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ03, ΠΕ04.01 και ΠΕ87.02, οι οποίοι μετατέθηκαν με την υπ ́αριθμ. 31596/Ε2/20-03-2025 απόφαση και ζητούσαν την ανάκληση της μετάθεσής τους για τους σοβαρούς λόγους που επικαλούνταν στις αιτήσεις τους.
Το Συμβούλιο κατά πλειοψηφία ήταν αρνητικό. Τυπικά, σύμφωνα με την παρ. 1.2.β του κεφαλαίου Α ́, μέρους πρώτου της υπ’ αριθμ. 121294/Ε2/15-10-2024 εγκυκλίου μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δ.Ε. «Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.». Θέση μας είναι ότι δεν πρέπει να εξαντλούμε την τυπικότητα και αυστηρότητα μας στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι σε πλείστες όσες περιπτώσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Μπορεί να συντρέχουν σημαντικοί λόγοι, υγείας, οικονομικοί, οικογενειακοί, που καθιστούν πολύ δύσκολη τη μετακίνηση των εν λόγω εκπαιδευτικών. Επίσης, με την ικανοποίηση της ανάκλησης της μετάθεσης τους, θα μπορούσε να ικανοποιηθεί η μετάθεση τριών άλλων συναδέλφων/ισσσών.
Αποφασίστηκε η ανάκληση μετάθεσης εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ03, μετά από έλεγχο της υπηρεσίας, όπου διαπιστώθηκε ότι η εκπαιδευτικός δεν θεμελίωνε δικαίωμα μετάθεσης και αποφασίστηκε η ανάκληση της. Όμως, δεν ανακλήθηκε - και ορθά - η μετάθεση του εκπαιδευτικού που είχε μετατεθεί στη θέση της. Επίσης στο οργανικό κενό που προέκυψε από την ανάκληση, μετατίθεται εκπαιδευτικός που είχε υποβάλει αίτηση επανεξέτασης της αίτησής της και αυτή ικανοποιήθηκε με τα νέα δεδομένα. Στο νέο οργανικό κενό που προέκυψε, μετατίθεται εκπαιδευτικός που ήταν η επόμενη στον πίνακα βάσει μορίων. Έτσι λοιπόν, συνολικά, πραγματοποιήθηκαν μία ανάκληση μετάθεσης και δύο νέες, συμπληρωματικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ03 στις περιοχές των Ιωαννίνων και της Θεσπρωτίας.
Αμοιβαίες μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή
Εξετάστηκαν δεκαεφτά (17) αιτήσεις – ζευγάρια αμοιβαίας μετάθεσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με το άρθρο 10 του π.δ. 50/1996 (45Α ́), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 9 του π.δ. 100/1997 (94Α ́), όπου ορίζεται ότι, «Δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για αμοιβαία μετάθεση έχουν οι εκπαιδευτικοί εφόσον συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις: α) Να ανήκουν στον ίδιο κλάδο, να έχουν την ίδια ειδικότητα και να μην έχουν συμπληρώσει 25ετή πραγματική υπηρεσία κατά την έννοια του άρθρου 16 του παρόντος Π.Δ., μέχρι 31 Αυγούστου του έτους που πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. β) Η διαφορά της συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας τους να μην υπερβαίνει τα δέκα έτη και γ) να έχουν συμπληρώσει δύο χρόνια υπηρεσίας μέχρι 31 Αυγούστου του έτους διενέργειας των μεταθέσεων από την ημερομηνία δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ως εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων τον ένα χρόνο στην οργανική τους θέση. (...) 4. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι δε δικαιούνται αμοιβαίας μετάθεσης.».
Από τις δεκαεφτά (17) αιτήσεις εγκρίθηκαν οι εννέα (9).
Οι υπόλοιπες οχτώ (8) απορρίφθηκαν κατά πλειοψηφία και με διαφοροποίησή μας με βάση τις θέσεις της Ομοσπονδίας.
Η προϋπόθεση της διαφοράς της συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας των αιτούντων εκπαιδευτικών κατά την 31 η Αυγούστου του 2025 πάνω από δέκα (10) χρόνια, αλλά και η μη πρόβλεψη να διενεργούνται αμοιβαίες μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία, με επιχείρημα ότι οι μεταθέσεις στα σχολεία αυτά πραγματοποιούνται βάσει αυξημένων τυπικών προσόντων, μας βρίσκουν κάθετα αντίθετους.
Άμεσα πρέπει να ρυθμιστούν νομοθετικά και τα θέματα που αφορούν τις αμοιβαίες μεταθέσεις.
Γενικότερα, για τις επόμενες μεταθέσεις του 2026, η πολιτική ηγεσία οφείλει να εισακούσει και να υιοθετήσει όλες τις προτάσεις - ψηφισμένες θέσεις του κλάδου.
Θέματα αποσπάσεων 2024-2025
Εξετάστηκαν:
Η αίτηση ανάκλησης της απόσπασης εκπαιδευτικού ΕΑΕ, κλάδου ΠΕ02, από το ΠΥΣΔΕ Α’ Θεσσαλονίκης, η οποία έγινε δεκτή.
Η αίτηση νεοδιόριστης εκπαιδευτικού ΕΑΕ, κλάδου ΠΕ89.02, η οποία αιτήθηκε απόσπασης για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για λόγους υγείας και αυτή έγινε δεκτή.
Μία (1) νέα αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ08, η οποία έγινε δεκτή για το ΠΥΣΔΕ Β΄ Αθήνας.
Μία (1) αίτηση επανεξέτασης αίτησης απόσπασης εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ87.02, η οποία έγινε δεκτή για το ΠΥΣΔΕ Δράμας.
Μία (1) αίτηση τροποποίησης αίτησης απόσπασης εκπαιδευτικού (σύζυγος ένστολου), η οποία ικανοποιήθηκε για το ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας.
Η αίτηση ανάκλησης απόσπασης εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ08 στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κοζάνης για λόγους υγείας δεν έγινε δεκτή κατά πλειοψηφία.
Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών για εξαιρετικούς λόγους
Εξετάστηκαν πέντε (5) αιτήσεις εκπαιδευτικών (2 ΠΕ11 από ΔΔΕ Αν. Αττικής και Χανίων, 2 ΠΕ03 από ΔΔΕ Λακωνίας και Β΄ Αθήνας, 1 ΠΕ80 από ΔΔΕ Ιωαννίνων) παραίτησης από την υπηρεσία κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους για εξαιρετικούς λόγους, όπως σοβαρούς λόγους υγείας ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους, σύμφωνα με τις διατάξεις:
1) της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3687/2008 (ΦΕΚ 159 τ.Α ́/01-08-2008), σχετικά με τις παραιτήσεις εκπ/κών από την Υπηρεσία κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 46 του ν. 4777/2021 (ΦΕΚ 25 τ.Α ́/17-2-2021) και ισχύουν,
2) των άρθρων 148 και 156 του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26 τ.Α ́/9-2-2007),
3) του άρθρου 28 του ν. 4305/2014 (ΦΕΚ 237 τ.Α ́/31-10-2014).
Το Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά και για τις πέντε (5) αιτήσεις.
Ανάκληση μετάταξης μέσω ΕΣΚ
Εξετάστηκε η αίτηση ανάκλησης Διοικητικού Υπαλλήλου και επαναφορά σε θέση εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον κλάδο ΠΕ01 στη ΔΔΕ Ηρακλείου.
Σύμφωνα με την αρ. 109/2011 γνωμοδότηση του ΝΣΚ, προκειμένου να ολοκληρωθεί μία πράξη ανάκλησης μετάταξης «θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να συντρέχουν αποδεδειγμένα εξαιρετικοί επιγενόμενοι λόγοι, που να δικαιολογούν την ανάκληση της πράξης μετάταξης [...] προϋπόθεση, δε, της έκδοσης της ανακλητικής πράξης είναι η ύπαρξη κενής οργανικής θέσης στην Υπηρεσία στην οποία ο αιτών την ανάκληση θα επιστέψει».
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, αλλά και τις εκπαιδευτικές ανάγκες, το ΚΥΣΔΕ γνωμοδότησε θετικά.
Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης
Το Συμβούλιο εξέτασε δύο (2) αιτήσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης για χορήγηση άδειας ιδιωτικού έργου και τις έκανε δεκτές.
Το Συμβούλιο κάθε φορά καλείται να γνωμοδοτήσει αν παρακωλύεται το έργο των στελεχών εκπαίδευσης.
Επισημαίνουμε, για μια φορά ακόμα, ότι τα στελέχη Εκπαίδευσης, Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης που είναι και πρόεδροι των ΠΥΣΔΕ, αρμόδιων Συμβουλίων να χορηγούν άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου σε μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οφείλουν να πράττουν αναλόγως, λαμβάνοντας υπόψη την με αριθμ.πρωτ.2968/12-07-2006 ατομική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, όπου αναφέρεται ότι το ζήτημα καθορισμού, εκ μέρους του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, συγκεκριμένου χρονικού περιορισμού στην ιδιωτική απασχόληση των εκπαιδευτικών (ήτοι δέκα ώρες κατ’ ανώτατο όριο), δεν συνάγεται από καμιά διάταξη ούτε ευθέως ούτε κατά παραπομπή στη διάταξη του άρθρου 14 παρ.18 του Ν. 1566/85 που προβλέπει τη δεκάωρη υπερωριακή απασχόληση των εκπαιδευτικών στα σχολεία. Ως εκ τούτου, δεν είναι επιτρεπτή η θέση χρονικού περιορισμού κατά τη χορήγηση άδειας σε εκπαιδευτικό προς άσκηση ιδιωτικού έργου, με κριτήριο την εν λόγω διάταξη.
Επομένως, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο οφείλει κάθε φορά να διερευνά μόνο το ενδεχόμενο η πολύωρη απασχόληση του ενδιαφερόμενου εκπαιδευτικού να αποτελεί ή όχι αιτία παρεμπόδισης της ομαλής εκτέλεσης των εκπαιδευτικών του καθηκόντων, δυνάμενο, άλλωστε κατ’ εκτίμηση των συγκεκριμένων συνθηκών, να περιορίσει τις ώρες απασχόλησης εκτός υπηρεσίας
Προτάσεις για τον ορισμό εκπαιδευτικών ΔΕ και ΣΕΕ για τη συμμετοχή τους ως μελών της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2025
Το Συμβούλιο επικύρωσε τις προτάσεις των ΠΔΕ.
Σχετικά με τις μετατάξεις εκπαιδευτικών
Στις 12-05-2025 λήγει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων μετάταξης. Οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν την αίτηση μετάταξής τους (προτελευταία σελίδα της εγκυκλίου, Παράρτημα 12) με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, στις οποίες ανήκουν οργανικά. Το ηλεκτρονικό μήνυμα που θα στείλει ο/η ενδιαφερόμενος/η θα πρέπει να έχει την εξής μορφή:
Θέμα: Κλάδος _ αίτηση μετάταξης για (κλάδο/βαθμίδα) _ Επώνυμο
Κείμενο email: Επώνυμο, όνομα, ΑΜ, κλάδος, αίτηση για (κλάδο/βαθμίδα)
Συνημμένα αποστέλλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε ένα αρχείο pdf, εφόσον δεν συμπεριλαμβάνονται στο Προσωπικό του/της Μητρώο.
Για όλα τα θέματα της τρέχουσας εκπαιδευτικής επικαιρότητας, όπως και για την επικείμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ της 13ης Μαΐου θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ