ΙΕΠ
Η συνάντηση θα γίνει την Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2025, ώρα 10:00

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργανώνει διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση για τους/τις Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης και τους/τις Επόπτες/τριες Ποιότητας των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2025 και ώρα 10:00 π.μ..

Η συνάντηση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της εγκυκλίου με αρ. πρωτ.: 36085/ΓΔ4/01-04-2025, η οποία αφορά την Πρόσκληση υποβολής προτάσεων Δράσεων Τοπικής Ιστορίας και Τοπικής Γεωγραφίας από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Στόχος της ενημέρωσης είναι η παρουσίαση της πρόσκλησης στο πλαίσιο του νέου προγράμματος σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», μέσα από τις οποίες μαθητές και μαθήτριες μπορούν να συνδεθούν δημιουργικά με την τοπική τους ιστορία και γεωγραφία. Θα ακολουθήσει συζήτηση και συντονισμός για τις διαδικασίες συμμετοχής και υλοποίησης των δράσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο