αλεξαν
Υπήρξε μια παραφωνία σχετικά με το κόστος συμμετοχής, καθώς ζητήθηκε από κάθε μαθητή να καταβάλει 20€, χωρίς να τους παρασχεθεί το αναμενόμενο υλικό συνεδρίου, όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες εκδηλώσεις

Το 1ο Μαθητικό Συνέδριο για σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 18 έως 24 Φεβρουαρίου 2025 στην Αλεξανδρούπολη με θέμα "Βυζάντιο και Τεχνητή Νοημοσύνη", διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και φιλοξενήθηκε στους συνεδριακούς χώρους του ξενοδοχείου RAMADA.

Η διοργάνωση έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να εξετάσουν και να παρουσιάσουν ενδιαφέροντα θέματα, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.

Παρ' όλα αυτά, υπήρξε μια παραφωνία σχετικά με το κόστος συμμετοχής, καθώς ζητήθηκε από κάθε μαθητή να καταβάλει 20€, χωρίς να τους παρασχεθεί το αναμενόμενο υλικό συνεδρίου, όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες εκδηλώσεις. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia