προκ
Το θέμα, που αφορά το εκρηκτικό ζήτημα της σχολικής στέγης στην περιοχή, έχει επανειλημμένα απασχολήσει τις τοπικές αρχές και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Κρήτης κατέθεσε στις 16 Ιανουαρίου 2025 επερώτηση για την ανέγερση του νέου κτιριακού συγκροτήματος για το Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) και το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) Κισσάμου, η οποία θα συζητηθεί στο περιφερειακό συμβούλιο της Κρήτης στις 27 Φεβρουαρίου 2025.

Το θέμα, που αφορά το εκρηκτικό ζήτημα της σχολικής στέγης στην περιοχή, έχει επανειλημμένα απασχολήσει τις τοπικές αρχές και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Παρά τις υποσχέσεις για άμεση λύση μετά τον σεισμό του 2019, ο οποίος είχε κρίνει το σχολικό συγκρότημα Καστελλίου ακατάλληλο, οι μαθητές του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε προκάτ αίθουσες, χωρίς να έχουν γίνει ουσιαστικά βήματα για την κατασκευή των νέων σχολικών κτιρίων.

Οι καθυστερήσεις και η αβεβαιότητα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της ανέγερσης του νέου κτιριακού συγκροτήματος αποτελούν σοβαρές προκλήσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές του ΕΠΑΛ, για παράδειγμα, ολοκλήρωσαν τη φοίτησή τους χωρίς να έχουν κάνει ούτε μία εργαστηριακή ώρα μάθημα. Η καθυστέρηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης πολιτικής υποχρηματοδότησης της Παιδείας, που υλοποιείται από όλες τις κυβερνήσεις με στόχο την εξοικονόμηση πόρων εις βάρος των λαϊκών αναγκών.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Κρήτης αναδεικνύει τις ευθύνες τόσο της κυβέρνησης όσο και της Περιφερειακής αρχής, που δεν εξασφαλίζουν την απαιτούμενη χρηματοδότηση και δεν προχωρούν σε γρήγορες και αποτελεσματικές διαδικασίες για την κατασκευή των σχολικών κτιρίων. Παράλληλα, καταγγέλλει τη στροφή των κυβερνήσεων προς τις δαπάνες για το κεφάλαιο και τις στρατιωτικές δαπάνες, εις βάρος των κοινωνικών αγαθών όπως η Παιδεία και η Υγεία.

Με την επερώτηση αυτή, η «Λαϊκή Συσπείρωση» απαιτεί την άμεση και χωρίς καθυστέρηση ανέγερση των νέων σχολικών κτιρίων και ζητά από την κυβέρνηση και την Περιφερειακή αρχή να σταματήσουν την πολιτική των αλληλομεταθέσεων ευθυνών και να ικανοποιήσουν τα αιτήματα του λαού της Κισσάμου για σύγχρονα, ασφαλή σχολεία.

Η απάντηση του Περιφερειάρχη Κρήτης αναμένεται να δώσει σαφείς πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα, τη χρηματοδότηση και τις ενέργειες που θα ακολουθηθούν για την επίλυση του προβλήματος της σχολικής στέγης στην Κίσσαμο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"