Η κυβέρνηση της Ν.Δ. προχωρά στην εισαγωγή επιχειρηματικών συμφερόντων στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, με την ίδρυση των «Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων» (ΔΗΜ.Ω.Σ.).
Όπως υποστηρίζει ο Σύλλογος διδασκόντων 15ου ΓΕΛ Αθήνας, αυτά τα πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια, τα οποία θα λειτουργούν με τη χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση, ουσιαστικά παραδίδονται στα χέρια ιδιωτικών συμφερόντων για 12 χρόνια με δυνατότητα ανανέωσης.
Οι μαθητές θα εισάγονται στα ΔΗΜ.Ω.Σ. μέσω εξετάσεων, ενώ τα υπόλοιπα σχολεία της Αθήνας, όπως το 15ο Γυμνάσιο και Λύκειο, θα υποβαθμιστούν και θα κληθούν να απορροφήσουν μαθητές που δεν θα περάσουν τις εξετάσεις.