katsaros-giannis
«Συνάντηση αντιπροσωπείας της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. με τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κ. Ι. Κατσαρό».

Την Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. με τον Γενικό Γραμματέα της Α/θμιας, Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κ. Ι. Κατσαρό και τον συνεργάτη του  κ. Α. Παπακωνσταντίνου.

Συνοπτικά, τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα ακόλουθα:

Σχετικά με την εισήγηση των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Π.Ε.) για τη δημιουργία 477 νέων οργανικών θέσεων ΠΕ11, αν και το Υπουργείο παραδέχεται την ύπαρξη της σχετικής εισήγησης, ουσιαστικά αμφισβητεί (ως υπερεκτιμημένα) τα στοιχεία, απαξιώνοντας τις ίδιες Υπηρεσίες που εποπτεύει!

Όσον αφορά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Δ.Ε.) και τη μη στελέχωση των περίπου 900 οργανικών θέσεων με Καθηγητές Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ), η μόνη απάντηση που δόθηκε από την πλευρά του Υπουργείου ήταν ότι η Δευτεροβάθμια συρρικνώνεται! Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τα σχετικά ΦΕΚ από το 1976 μέχρι και σήμερα, οι συνολικές οργανικές θέσεις ΠΕ11 στη Δ.Ε. ανέρχονται στον αριθμό 4.555, ενώ οι εκπαιδευτικοί ΠΕ11 που εργάζονται (31.8.2024) στη Δ.Ε. ανέρχονται σε 3.657! Σημειώνουμε ακόμη ότι οι συνολικές αποχωρήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ11 από το 2010 έως το 2024 σε Π.Ε., Δ.Ε. και Ε.Α.Ε. ανέρχονται σε 3.117, ενώ οι συνολικοί διορισμοί της ίδιας περιόδου μόλις σε 761, μια διαφορά της τάξεως των 2.356 ΚΦΑ!

Αναφορικά με την προσθήκη της επιπλέον ώρας Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, την οποία είχε εξαγγείλει ο ίδιος ο Υπουργός πέρυσι τέτοια εποχή, ο Γ.Γ. παρέπεμψε το ζήτημα στις καλένδες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το οποίο είναι αρμόδιο για να ρυθμίζει τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών.

Τα υπόλοιπα θέματα της ατζέντας της συνάντησης, όπως η διενέργεια της επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών, τα θέματα της Ειδικής Φυσικής Αγωγής, τα νέα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία, η αναγκαιότητα της εισαγωγής της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση, δεν συζητήθηκαν λόγω πίεσης χρόνου.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση του Γ.Γ. ότι και στους επικείμενους διορισμούς θα γίνει δίκαιη κατανομή στους Εκπαιδευτικούς Κλάδους, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες.

Ελπίζουμε με τη νέα χρονιά το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.  να αφουγκραστεί τις κραυγές αγωνίας των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής σχετικά με την ανεπαρκή στελέχωση των σχολείων και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, και να εμπιστεύεται περισσότερο τα στελέχη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης  που εποπτεύει. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής