μαθήτες
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από την Τροχαία Πέλλας, υπό την αιγίδα του δήμου Πέλλας

Ένα τελείως διαφορετικό χριστουγεννιάτικο δέντρο στόλισαν για φέτος μαθητές στα Γιαννιτσά της Πέλλας.

Σύμφωνα με ανάρτηση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας, οι μικροί μαθητές, αντί για λαμπερά στολίδια, στόλισαν το δέντρο με μηνύματα κυκλοφοριακής αγωγής, που κατασκεύασαν οι ίδιοι.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από την Τροχαία Πέλλας, υπό την αιγίδα του δήμου Πέλλας.

«Ένα δέντρο…διαφορετικό & γεμάτο μηνύματα στόλισαν οι μαθητές στα #Γιαννιτσά. Τη θέση των χριστουγεννιάτικων στολιδιών, πήραν τα μηνύματα κυκλοφοριακής αγωγής, που οι ίδιοι οι μαθητές κατασκεύασαν! Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από την Τροχαία Πέλλας & υπό την αιγίδα του Δήμου Πέλλας, που στόχο είχε την καλλιέργεια της σωστής οδικής παιδείας! Μικροί μαθητές σήμερα! Υπεύθυνοι οδηγοί στο μέλλον!», αναφέρεται στη σχετική ανάρτηση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia