astinomiki_via
Εξαλλοι οι γονείς στην Καλαμάτα, αναρωτιώνται: Έτσι θα προσπαθήσουμε να φέρουμε τα παιδιά κοντά μας; Άραγε γιατί αντιδρούν έτσι; Γιατί τους απωθεί το σχολείο; (Φωτο αρχείου)

Η χώρα αυτή δεν πάει με τα καλά της. Ενώ έχουμε έντονο πρόβλημα νεανικής βίας, κάνουμε ο,τι μπορούμε για να το ...μεγαλώσουμε!

Δεν εξηγείται με λογικό τρόπο το ξέσπασμα αυταρχικότητας και κρατικής απρονοησίας που εκδηλώθηκε χτες στην Καλαμάτα προκαλώντας έντονη αγανάκτηση όχι μόνο στους μαθητές αλλά ιδίως στους γονείς τους, όταν όχι ένας και δύο, αλλά 13 αστυνομικοί εισέβαλαν σε ΕΠΑΛ της πόλης κι άρχισαν να κυνηγάνε μαθητές που έκαναν κατάληψη!

Οι υπόλοιποι μαθητές που είχαν παραμείνει εκτός σχολείου άρχισαν τότε να γιουχάρουν τους αστυνομικούς και κατόπιν αρνήθηκαν να μπουν για μάθημα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Τι κατάφερε λοιπόν η αστυνομία προσπαθώντας να τρομοκρατήσει τους καταληψίες μαθητές; Να εισπράξει απαξίωση και γιούχα και να κάνει ακόμα περισσότερους να αντιδρούν...

Επιπλέον, με μια σκληρή ανακοίνωση, οι γονείς των μαθητών της πόλης επισημαίνουν ότι δεν είναι δυνατόν η απάντηση στις λάθος επιλογές ανηλίκων να είναι η ωμή καταστολή, η τρομοκράτηση και η είσοδος στα σχολεία αστυνομικών και εισαγγελέων, ενώ αναρωτιώνται που είναι ο εισαγγελέας κι η αστυνομία όταν τα παιδιά τους κινδυνεύουν από  επικίνδυνα κτηριακά προβλήματα, αντιμετωπίζουν κενά σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό και φοιτούν σε ένα σχολείο με έλλειψη αιθουσών, όπου μέχρι και τα αποδυτήρια έχτισαν για να τα κάνουν αίθουσες, ενώ επείγει ο ουσιαστικός αντισεισμικός του έλεγχος.

Θα τους απαντήσει η αστυνομία ή έστω το Υπουργείο Παιδείας για αυτά;

Ολη η ανακοίνωση της Ενωσης Γονέων Καλαμάτας

«Είμαι γάιδαρος τεντυ-μπόυς» αλά 2024…..

Άλλο ένα περιστατικό τρομοκράτησης ενάντια σε μαθητές σημειώθηκε χτες το πρωί στα ΕΠΑΛ της πόλης μας, όπου 13 (!) αστυνομικοί κλήθηκαν να σπάσουν την κατάληψη, στην οποία είχε προχωρήσει μία μερίδα μαθητών. Κάποιοι μάλιστα από αυτούς μπήκαν στο χώρο του σχολείου και κυνήγησαν όσους ήταν μέσα, με τους υπόλοιπους μαθητές απ’ έξω να γιουχάρουν, να διαμαρτύρονται και να αρνούνται να μπουν για μάθημα ως ένδειξη διαμαρτυρίας.

Η κατάληψη ενδεχομένως να πραγματοποιήθηκε με λάθος όρους, χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μαθητών. Αλλά είναι δυνατόν η απάντηση σε αυτές τις λάθος επιλογές ανηλίκων να είναι η ωμή καταστολή, η τρομοκράτηση και η είσοδος στα σχολεία αστυνομικών και εισαγγελέων;;; Έτσι θα προσπαθήσουμε να φέρουμε τα παιδιά κοντά μας; Άραγε γιατί αντιδρούν έτσι; Γιατί τους απωθεί το σχολείο; Ποια είναι η καθημερινότητα που βιώνει ο κάθε μαθητής είτε στα ΕΠΑΛ, είτε στο γενικό Λύκειο, είτε στο δημοτικό;

Ας μιλήσουμε, επιτέλους, για το δάσος:

Το υπουργείο μιλάει για φόβο φθορών και βανδαλισμών.

Αναφερόμαστε σε ένα σχολείο με πάρα πολλά και επικίνδυνα κτηριακά προβλήματα (ενδεικτικά επισυνάπτουμε φωτογραφίες από την κεντρική σκάλα που τραβήχτηκε πριν το καλοκαίρι, ελπίζοντας να έχει επιλυθεί το ζήτημα),

σκαλα

ένα σχολείο που η κατασκευή ασανσέρ χρόνιζε απαράδεκτα και συνεχίζει να έχει προβλήματα,

ένα σχολείο, όπου πρόσφατα καταργήθηκαν 4 ειδικότητες, αναγκάζοντας τους μαθητές ή να σταματήσουν ή να αλλάξουν ειδικότητα ή να μεταφερθούν ακόμα και σε άλλο νομό, για να συνεχίσουν,

ένα σχολείο με σημαντικά κενά σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό,

ένα σχολείο με έλλειψη αιθουσών, όπου μέχρι και τα αποδυτήρια τα έχτισαν, για να τα κάνουν αίθουσες, ενώ επείγει ο ουσιαστικός αντισεισμικός του έλεγχος.

Άραγε για όλα τα παραπάνω γιατί δεν παρεμβαίνει εισαγγελέας;;;

Κι ας μη μιλήσουμε για τα γενικότερα: για τη ζωή λάστιχο των παιδιών μας, για το περιεχόμενο του σχολείου, για τις δικές μας δυσκολίες να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα και τα άγχη που βιώνουν μαζί με εμάς και τα παιδιά μας στο σπίτι.

Θεωρούμε, λοιπόν, απαράδεκτη και καταγγέλλουμε την ωμή καταστολή. Θα είμαστε πλάι στους μαθητές να τους δείχνουμε τον σωστό, δημοκρατικό τρόπο λήψης αποφάσεων, με συνεργασία και όχι με βία.

Τα παιδιά που αντιδρούν δεν είναι «τεντυμπόϋδες» και «αλήτες». Αγανακτισμένα παιδιά είναι που δεν τους χωράει αυτό το άδικο εκπαιδευτικό σύστημα.

Το ΔΣ της Ένωσης Γονέων Καλαμάτας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σαλατα
Δροσερή ασιατική σαλάτα με αγγούρι και τσίλι για υγιεινή απόλαυση
Μια συνταγή βάζει το αγγούρι στο επίκεντρο, προσθέτοντας λίγα υλικά που ενισχύουν τη γεύση και τα οφέλη του, φτιάχνοντας μια σαλάτα που ετοιμάζεται...
Δροσερή ασιατική σαλάτα με αγγούρι και τσίλι για υγιεινή απόλαυση
ερπης
Επιχείλιος έρπης: Πώς να τον αντιμετωπίσετε γρήγορα και με ασφάλεια
Αν και δεν υπάρχει οριστική θεραπεία, η σωστή φροντίδα μπορεί να μειώσει την ένταση και τη διάρκεια των συμπτωμάτων, προσφέροντας γρήγορη ανακούφιση...
Επιχείλιος έρπης: Πώς να τον αντιμετωπίσετε γρήγορα και με ασφάλεια
φυτα
5 φυτά εσωτερικού χώρου που βελτιώνουν τον αέρα και τον ύπνο σας
Τα φυτά εσωτερικού χώρου, αθόρυβα και διακριτικά, μπορούν να βελτιώσουν την ατμόσφαιρα του δωματίου και να κάνουν τον ύπνο μας πιο ξεκούραστο.
5 φυτά εσωτερικού χώρου που βελτιώνουν τον αέρα και τον ύπνο σας
γιαουρτι
Αρωματικό γιαούρτι με πορτοκάλι: το ιδανικό πρωινό σε 10 λεπτά
Το γιαούρτι με πορτοκάλι είναι μια υγιεινή πρόταση που συνδυάζει τη δροσιά του φρούτου, την κρεμώδη υφή του γιαουρτιού και τα ζεστά αρώματα των...
Αρωματικό γιαούρτι με πορτοκάλι: το ιδανικό πρωινό σε 10 λεπτά