διαγωνισμος
Η περίοδος υποβολής των έργων είναι από 5 Σεπτεμβρίου έως 25 Οκτωβρίου 2024

Εορτάζοντας τα 25 χρόνια πολιτιστικής ζωής και προσφοράς του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης (ΙΘΤΠ) στην Ξάνθη και στην Θράκη, διοργανώνονται εκδηλώσεις και δράσεις, οι οποίες θα γνωρίσουν στη νεότερη γενιά των Ξανθιωτών και Ξανθιωτισσών την ιστορία του, καθώς και την σημασία της περιοχής των Καπναποθηκών.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται η προκήρυξη καλλιτεχνικού διαγωνισμού για μαθητές και μαθήτριες από 6 έως 18 ετών, με θέμα τις Καπναποθήκες της Ξάνθης.

Οι μαθητές προσκαλούνται να δημιουργήσουν έργα εμπνευσμένα από τα αρχιτεκτονικά και ιστορικά στοιχεία των Καπναποθηκών. Οι τέχνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι το εικονογράφημα (κόμικ), η ζωγραφική, το κολάζ, η πηλοπλαστική, το σχέδιο, η φωτογραφία, η χαρακτική και η ψηφιακή σύνθεση εικόνων, χωρίς περιορισμό στο μέγεθος του έργου. Κάθε μαθητής ή μαθήτρια μπορεί να καταθέσει μόνο ένα έργο.

Τα δύο πρώτα έργα θα βραβευθούν με τη χορήγηση μιας πλήρους υποτροφίας για το σχολικό έτος 2024-2025, για οποιοδήποτε από τα εργαστήρια του Ιδρύματος. Η υποτροφία δεν είναι ανταλλάξιμη με χρηματικό ποσό, ούτε μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλο πρόσωπο.

Δύο έργα ακόμη θα λάβουν τιμητικό έπαινο.

Όλα τα έργα θα εκτεθούν σε επετειακή εκδήλωση εορτασμού των 25 χρόνων του Ιδρύματος, στην Καπναποθήκη «Π», το Σάββατο 2 Νοεμβρίου.

διαγωνισμος

Έργα στον διαγωνισμό μπορούν να αποστείλουν μαθητές και μαθήτριες που κατοικούν στην περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης.

Τα έργα θα πρέπει να αποσταλούν εντός σφραγισμένου φακέλου ή δέματος στην έδρα της Γραμματείας του ΙΘΤΠ (Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης, Οδ. Ανδρούτσου & 12 Αποστόλων, Τ.Κ. 67131, Ξάνθη), με την ένδειξη «Καλλιτεχνικός Μαθητικός Διαγωνισμός ΙΘΤΠ». Εντός του φακέλου ή του δέματος, θα πρέπει να περιέχεται μικρότερος φάκελος με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή ή της μαθήτριας [ονοματεπώνυμο, ηλικία, σχολική μονάδα, τάξη, διεύθυνση κατοικίας, σταθερό/κινητό τηλέφωνο, email (του μαθητή εφόσον υπάρχει ή του γονέα)].

Περίοδος υποβολής των έργων: 15 Σεπτεμβρίου έως 25 Οκτωβρίου 2024.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ΙΘΤΠ, κ. Νίκο Κοσμίδη, στο 25410 29282 (09:00 – 13:00) και στο 6996559216.

Σημείωση: Ο διοργανωτής δύναται να προβεί, σε περίπτωση ανάγκης, σε τροποποίηση των όρων του διαγωνισμού ή και σε ακύρωσή του. Το ΙΘΤΠ δεν θα επιστρέψει τα έργα μετά το πέρας του διαγωνισμού στους μαθητές, ούτε και θα τα εκμεταλλευτεί για οποιοδήποτε κερδοσκοπικό σκοπό. Όποιος επιθυμεί να παραλάβει το έργο, μπορεί να το κάνει ερχόμενος στο Ίδρυμα, στην διεύθυνση που το απέστειλε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
Μέσα από ανάρτησή του, τόνισε ότι η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη μπροστά στην κλιμάκωση της βίας
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
μπεν
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
Προκλητικό βίντεο σε Ισραηλινή φυλακή - Κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις και μέσα ενημέρωσης
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
malama
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα
Παραβίαση αξιοκρατίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Στη Βουλή το ζήτημα των νέων οργανικών θέσεων
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα