φωτο
Τις μεγάλες ελλείψεις στις προσλήψεις των αναπληρωτών τόνισε με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης

Με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ξάνθης αναφέρεται στις ελλιπείς προσλήψεις αναπληρωτών και για την φετινή σχολική χρονιά.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι, «αναμέναμε φυσικά ότι η πολύ θετική εξέλιξη των μόνιμων διορισμών θα συνοδευόταν από τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία. Ωστόσο διαψευστήκαμε οικτρά. Το ποσοστό κάλυψης των κενών κινήθηκε από χαμηλά επίπεδα σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα όσον αφορά σε ορισμένες ειδικότητες (ενδεικτικά, τα κενά φιλολόγων έχουν ποσοστό κάλυψης 50%, των γυμναστών 12,5% ή της αγγλικής 17% κλπ)».

Σοβαρό ζήτημα είναι το γεγονός ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και βοηθητικού προσωπικού, για ακόμη μια φορά, βρίσκονται πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες.

Η ανακοίνωση

«Το προηγούμενο διάστημα ολοκληρώθηκε η διαδικασία μόνιμου διορισμού 46 εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής αγωγής) και ειδικού και βοηθητικού προσωπικού στη ΔΔΕ Ξάνθης. Ως ΕΛΜΕ Ξάνθης καλωσορίζουμε θερμά τις/τους νέες/ους συναδέλφισσες/ους και τις/τους ευχόμαστε καλή δύναμη, με υγεία στη νέα τους σταδιοδρομία. Θα είμαστε πάντα δίπλα τους, όποτε το χρειαστούν.

Και αναμέναμε φυσικά ότι η πολύ θετική εξέλιξη των μόνιμων διορισμών θα συνοδευόταν από τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία. Ωστόσο διαψευστήκαμε οικτρά. Το ποσοστό κάλυψης των κενών κινήθηκε από χαμηλά επίπεδα σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα όσον αφορά σε ορισμένες ειδικότητες (ενδεικτικά, τα κενά φιλολόγων έχουν ποσοστό κάλυψης 50%, των γυμναστών 12,5% ή της αγγλικής 17% κλπ). Για εμάς όμως, ακόμη ποιο σοβαρό θέμα αποτελεί το γεγονός ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και βοηθητικού προσωπικού, για ακόμη μια φορά, βρίσκονται πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες. Δε χρειάζεται, φυσικά, να εξηγήσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό, ειδικά για τα παιδιά που χρήζουν παράλληλης στήριξης, να έχουν από την αρχή της χρονιάς και σε πλήρη βαθμό την/τον εκπαιδευτικό τους.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας και από τις ΔΔΕ μια ελάχιστη κάλυψη ωρών με τη λογική «όλα τα σχολεία από λίγο» η οποία, τελικά, δεν εξυπηρετεί ούτε τις/τους μαθήτριες/τές ούτε τις/τους εκπαιδευτικούς αλλά ούτε και τα ίδια τα σχολεία. Δε νοείται παράλληλη στήριξη με 4-5 ώρες ανά μαθήτρια/τή (!) ούτε διαμοιρασμός συναδέλφισσών/ων σε πολλά σχολεία.

Ζητούμε την άμεση κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών και την ορθή διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού από τη ΔΔΕ χωρίς να μετατρέπεται ο εργασιακός βίος των συναδέλφισσών και των συναδέλφων σε λάστιχο.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllalitirio_poreia_kinitopoiiseis_ntountouka.jpg
Κινητοποίηση στις 15 Νοεμβρίου στη Νάουσα για την υπεράσπιση του νοσοκομείου - Μαζική συμμετοχή ζητούν οι εκπαιδευτικοί
Μαζική διαμαρτυρία στις 15 Νοεμβρίου για να μην υποβαθμιστούν οι υπηρεσίες υγείας της Νάουσας
Κινητοποίηση στις 15 Νοεμβρίου στη Νάουσα για την υπεράσπιση του νοσοκομείου - Μαζική συμμετοχή ζητούν οι εκπαιδευτικοί
italika
Αποκλεισμός-σοκ για την ιταλική γλώσσα από το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
«Αιφνιδιαστική και αδικαιολόγητη απόφαση» – Κίνδυνος για τη βιωσιμότητα των τμημάτων Ιταλικής Γλώσσας στα Πανεπιστήμια
Αποκλεισμός-σοκ για την ιταλική γλώσσα από το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
αμεα
«Δεν ζούμε σε ζούγκλα, αλλά σε πολιτεία» - Επιστολή φοιτητή για τις διακρίσεις σε βάρος ΑμεΑ
Έκκληση για θεσμική παρέμβαση απέναντι στις διακρίσεις εις βάρος ατόμων με αναπηρία και διαφορετικότητα
«Δεν ζούμε σε ζούγκλα, αλλά σε πολιτεία» - Επιστολή φοιτητή για τις διακρίσεις σε βάρος ΑμεΑ