teacher
Τόσο δύσκολο να οριστεί ένας ανώτατος αριθμός εκπαιδευτικών/σχολείο που μπορούν την ίδια χρονιά να απουσιάζουν σε πειραματικά;

Το alfavita.gr με την αφορμή emails που έλαβε από εκπαιδευτικούς διαφόρων σχολείων παρουσιάζει το πρόβλημα που σημειώνουν

Ενόψει της έκδοσης της φετινής πρόσκλησης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις σε Πειραματικά, υπάρχει νομοτεχνικό κενό του μη ορισμού πλαφόν στον ανώτατο αριθμό εκπαιδευτικών που αποσπώνται από την κάθε σχολική μονάδα προς τα Πειραματικά.

Έτσι κάποιες φορές δημιουργεί πρόβλημα στη σχολική μονάδα προέλευσης ο υψηλός αριθμός αποσπασθέντων εκπαιδευτικών.

Για παράδειγμα είναι αδιανόητο μία και μόνη σχολική μονάδα, να αρδεύει αποκλειστικά το Πειραματικό της περιοχής. 

Για παράδειγμα. Έχουμε ένα αστικό σχολείο με 14 οργανικές. Αν από το σχολείο αυτό αποσπαστούν ταυτόχρονα 5 πχ εκπαιδευτικοί σε πειραματικό για πολλά συναπτά έτη και αν απουσιάζουν για άλλους λόγους και άλλοι εκπαιδευτικοί (πχ έγιναν διευθυντές σε άλλα σχολεία), τότε αυτόματα το σχολείο αποψιλώνεται από το μόνιμο προσωπικό του, αφού οι απόντες κρατάνε τις οργανικές.

Άρα καταδικάζεται να λειτουργεί κάθε χρόνο με καινούργιους (αναπληρωτές, διατιθέμενους κτλ) εκπαιδευτικούς. Τόσο δύσκολο να οριστεί ένας ανώτατος αριθμός εκπαιδευτικών/σχολείο που μπορούν την ίδια χρονιά να απουσιάζουν σε πειραματικά;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»