πιερρακακησ
Το λες πάντως και “κατόρθωμα” ότι με 2000+ λιγότερους διορισμούς θα υπήρχαν λιγότεροι δυσαρεστημένοι”.

Σε απογύμνωση των επιχειρημάτων του υπουργού Παιδείας σχετικά με τους 10.000 διορισμούς που εξήγγειλε, προχώρησε ο έμπειρος εκπαιδευτικός Patreas σε ανάρτησή του στο φόρουμ εκπαιδευτικών pde.gr.

Ο εκπαιδευτικός μιλά για εμμονή σε ένα ουσιαστικά «επικοινωνιακό» νούμερο διορισμών όπως είναι το στρογγυλό 10.000, μιας και από τη μια δεν μετρήθηκαν οι ανάγκες για διορισμό, ενώ από την άλλη δεν εκτιμήθηκε το γεγονός ότι μετατρέποντας θέσεις αναπληρωτών σε μόνιμες θα γίνονταν διορισμοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πέραν των οργανικών κενών της σχετικής εγκυκλίου Μετατάξεων.

Σημειώνει ακόμα ότι είτε θα έπρεπε να γίνουν 2.000+ λιγότεροι διορισμοί, όσοι και τα οργανικά κενά της Εγκυκλίου Μετατάξεων στη Δευτεροβάθμια Γενική, είτε θα έπρεπε να βρεθούν πιστώσεις από αλλού για να μπορέσουν να φθάσουν στους 10.000 οι διορισμοί, αλλά σε υπαρκτά οργανικά κενά.

Η ανάρτηση του εκπαιδευτικού

"Δεν κάνει να μετακινούμε το goalpost λίγες μέρες πριν γίνει κάτι." είπε δις στην τελευταία του συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Υπουργός, αναφερόμενος στο θέμα όσων έχουν εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση και τα τελευταία 2 χρόνια εργάστηκαν ως αναπληρωτές στο δημόσιο σχολείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς και των δύο σχολικών ετών (αλλά το 2023-2024 η προϋπηρεσία μετράει το νωρίτερο από 4/9/2023, αφού αυτή είναι η ημερομηνία ανάρτησης στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ των σχετικών αποφάσεων πρόσληψης).

Αυτό, ακριβώς, όμως κάνετε κύριε Υπουργέ με την εμμονή για μεγάλο/στρογγυλό/επικοινωνιακό νούμερο διορισμών (διότι κανείς δεν πιστεύει ότι μετρήθηκαν οι ανάγκες για διορισμό και βρέθηκε ότι είναι ακριβώς 10.000). Αφού είδατε ότι με την άσκηση της "μετατροπής" θα γίνονταν διορισμοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πέραν των οργανικών κενών της σχετικής εγκυκλίου, θα έπρεπε είτε να βάλετε ένα φρένο εκεί και να γίνουν 2000+ λιγότεροι διορισμοί (όσοι δηλ. θα γίνουν παραπάνω από τα οργανικά κενά της εγκυκλίου στη Δευτεροβάθμια Γενική) είτε να βρείτε πιστώσεις από αλλού για να μπορέσετε να φθάσετε στους 10.000 διορισμούς σε υπαρκτά οργανικά κενά (διότι και αυτά που θα συσταθούν στις Ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας και στο ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν θα μπορέσετε να τα καλύψετε όλα με διορισμό).

Θα δημιουργηθεί πλέον ένα σημαντικό "κακό" προηγούμενο, όπου όλοι οι κλάδοι θα ζητάνε διορισμό στο σύνολο των (λειτουργικών) κενών τους ( γιατί όχι, αφού γίνεται; ). Δεν είμαι δογματικός στο να οργανικοποιηθούν πάγιες λειτουργικές ανάγκες, αλλά αυτό θα πρέπει να συζητηθεί και να γίνει στο σωστό χρόνο. Δηλ. να ερχόσασταν πριν από τις επόμενες μεταθέσεις και να λέγατε: "Επειδή κάθε χρόνο έχουμε χιλιάδες λειτουργικά κενά στην Εκπαίδευση, θα θεωρήσουμε ένα +10% στις οργανικές θέσεις σε κάθε κλάδο και κάθε περιοχή. Αν δηλ. οι οργανικές ανάγκες μιας ειδικότητας σε μια περιοχή είναι 100, εμείς θα πούμε 110 και με βάση αυτό θα γίνονται πλέον οι υπηρεσιακές μεταβολές."

Τώρα, όχι μόνο έρχεστε μετά τις μεταθέσεις αλλά και μετά τις αποσπάσεις. Λυπάμαι αυτούς που θα πρέπει να βγάλουν τις περιοχές για διορισμό...

Το λες πάντως και "κατόρθωμα" ότι με 2000+ λιγότερους διορισμούς θα υπήρχαν λιγότεροι δυσαρεστημένοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς λέγεται ο κουλ στα ελληνικά;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα