εκπαιδευτικοσ
Οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής να μην αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου θεού και αναλώσιμοι που δε πειράζει κι αν υπομείνουν για μερικούς μήνες τέτοιες απαράδεκτες συνθήκες εργασίας.

"Δε δικαιούνται κι οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής τις στοιχειώδεις ανθρώπινες συνθήκες ώστε να μπορέσουν να εργαστούν; Γιατί πρέπει μέχρι και την τελευταία μέρα του προγράμματος να συναντούν την πλήρη αδιαφορία της διεύθυνσης του ΣΚΕΔ, που μάλιστα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη συμπεριφορά των ίδιων προσώπων όταν πρόκειται για θέματα που αφορούν τις πρωινές ώρες;"

Τα παραπάνω αναφέρουν με επιστολή τους στο alfavita.gr αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στη Β' Αθήνας. Και συμπληρώνουν: 
"Παρακαλούμε τη Διεύθυνση της Β' Αθήνας να δει τα θέματα αυτά ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής βοήθειας προς τους μαθητές και μαθήτριες που το έχουν πραγματικά ανάγκη, αλλά κι οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής να μην αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου θεού και αναλώσιμοι που δε πειράζει κι αν υπομείνουν για μερικούς μήνες τέτοιες απαράδεκτες συνθήκες εργασίας."
 

Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για την Ενισχυτική Διδασκαλία στη Β' Αθήνας

Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί έναν ιερό θεσμό για την εκπαίδευση, που επιτρέπει σε μαθητές και μαθήτριες να βοηθηθούν στα βασικά μαθήματα, να καλύψουν τα κενά που σε άλλη περίπτωση θα αποτελούσαν εμπόδιο στην ομαλή
μαθησιακή τους πορεία και να κάνουν φροντιστηριακά μαθήματα χωρίς να επιβαρύνονται οι οικογένειές τους.

Επειδή όμως στην Ενισχυτική Διδασκαλία δεν υπάρχουν ποινές και βαθμολογία, κάποιες φορές εμφανίζονται ομάδες μαθητών με συμπεριφορά στα όρια της παραβατικότητας που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το παιδαγωγικό
κλίμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για να δημιουργήσουν καταστάσεις χουλιγκανισμού. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απαραίτητη η παρέμβαση της διεύθυνσης του σχολείου για να διατηρηθεί το παιδαγωγικό περιβάλλον που με αίσθημα ευθύνης συγκροτούν και υπηρετούν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, αλλά και να προστατευθεί η εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος.

Ενώ η συμπαράσταση της διεύθυνσης του ΣΚΕΔ στο παιδαγωγικό έργο που συντελείται θεωρείται, και πρέπει να είναι, δεδομένη, φέτος είχαμε το θλιβερό φαινόμενο να εγκαθίσταται σε ΣΚΕΔ της Β' Αθήνας σε μόνιμη βάση ομάδα μαθητών της περιοχής, όπου επιπλέον κατοικούν και δραστηριοποιούνται κοινωνικά οι υπεύθυνοι του ΣΚΕΔ, και να δημιουργεί
σοβαρά προβλήματα στη διεξαγωγή των μαθημάτων με χουλιγκανική συμπεριφορά τελείως ξένη προς το σκοπό της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, κι όχι μόνο να εξαναγκαστούν σε αποχώρηση τα παιδιά που ήθελαν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, αλλά και οι εκπαιδευτικοί να είναι αναγκασμένοι να υπομείνουν κάθε είδους προσβλητική συμπεριφορά με την
προκλητική ανοχή της διεύθυνσης του ΣΚΕΔ και σοβαρό αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία.

Όταν στο ίδιο σχολείο για σημαντικά ελαφρύτερα παραπτώματα συγκαλείται άμεσα ο σύλλογος, μοιράζονται αποβολές και ειδοποιούνται οι γονείς με τους οποίους δημιουργούνται μάλιστα έντονα επεισόδια, γιατί οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν εκπαιδευτικοί β' κατηγορίας και να είναι υποχρεωμένοι να υπηρετούν το παιδαγωγικό
λειτούργημα σε ένα καθεστώς ασυδοσίας όπου μια ομάδα παραβατικών έχει μετατρέψει ολόκληρο το σχολείο σε χώρο ακατάλληλο για μάθημα με συνεχείς φωνές, χουλιγκανική συμπεριφορά, ακόμα και με κίνδυνο για τη σωματική
ακεραιότητα
των αναπληρωτών;

Δε δικαιούνται κι οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής τις στοιχειώδεις ανθρώπινες συνθήκες ώστε να μπορέσουν να εργαστούν; Γιατί πρέπει μέχρι και την τελευταία μέρα του προγράμματος να συναντούν την πλήρη αδιαφορία της διεύθυνσης του ΣΚΕΔ, που μάλιστα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη συμπεριφορά των ίδιων προσώπων όταν πρόκειται για θέματα που αφορούν τις πρωινές ώρες;

Παρακαλούμε τη Διεύθυνση της Β' Αθήνας να δει τα θέματα αυτά ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής βοήθειας προς τους μαθητές και μαθήτριες που το έχουν πραγματικά ανάγκη, αλλά κι οι αναπληρωτές της Ενισχυτικής να μην αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου θεού και αναλώσιμοι που δε πειράζει κι αν υπομείνουν για μερικούς μήνες τέτοιες απαράδεκτες συνθήκες εργασίας.

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στη Β' Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies
Πανελλήνιες-ΕΠΑΛ: Ενδεικτικές απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης - Κλιματισμού, Κινητήρες Αεροσκαφών και Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Δείτε τις απαντήσεις για τα θέματα που εξετάστηκαν σήμερα (17/06) οι μαθητές των ΕΠΑΛ, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 από το Φροντιστήριο Νέα...
Πανελλήνιες-ΕΠΑΛ: Ενδεικτικές απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης - Κλιματισμού, Κινητήρες Αεροσκαφών και Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
kathigites fisikis
Διαμαρτυρία βαθμολογητών Φυσικής: «Η Φυσική αντί να μαγεύει… παιδεύει»;;
«Με τα δεδομένα που δημιουργούνται, ποιος μαθητής θα ρισκάρει να επιλέξει κλάδο με Φυσική, όταν ο δρόμος για την επιτυχία μέσα από τα άλλα πεδία...
Διαμαρτυρία βαθμολογητών Φυσικής: «Η Φυσική αντί να μαγεύει… παιδεύει»;;