Μαθητές επισκέπτονται την Ακρόπολη
Απογοήτευση για μαθητές - «Μετέβηκαν στην Ακρόπολη δύο σχολεία από την επαρχία με αρκετές ώρες διαδρομής και δεν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν;»

Με την επιθυμία να περιηγηθούν στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης έμειναν οι μαθητές της Στ’ Τάξης των 3ου και 9ου Δημοτικών Νέας Ιωνίας Μαγνησίας, καθώς δεν τους επιτράπηκε η είσοδος, αν και είχαν εισιτήρια.

Το περιστατικό έχει προκαλέσει την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας των σχολείων που σκέπτονται να αποστείλουν επιστολή στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και στα υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού

Ο υποδιευθυντής του 9ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας και δάσκαλος της ΣΤ’ Τάξης, Γιάννης Κοϊνάκης, δήλωσε στο e-thessalia.gr πως «αποφασίσαμε τα δύο συστεγαζόμενα σχολεία και πιο συγκεκριμένα τα δύο τμήματα ΣΤ’ Τάξης του 3ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας και το ένα τμήμα του 9ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας να πραγματοποιήσουμε μονοήμερη εκδρομή στην Αθήνα, όπου θα επισκεπτόμασταν αρχικά τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και στη συνέχεια τη Βουλή».

Συνολικά στην εκδρομή συμμετείχαν 39 μαθητές και τρεις εκπαιδευτικοί.

«Για να επισκεφτούμε την Ακρόπολη, μπήκαμε στην πλατφόρμα και εκδώσαμε εισιτήρια που είναι δωρεάν για μαθητές και εκπαιδευτικούς» είπε ο κ. Κοϊνάκης.

Η ψυχρολουσία, όμως ήρθε όταν έφτασαν στην πύλη εισόδου του αρχαιολογικού χώρου της ακρόπολης.

«Αναχωρήσαμε στις 6.30 το πρωί από τον Βόλο και ήμασταν γύρω στις 12:00 στην πύλη εισόδου της Ακρόπολης. Δείξαμε τα εισιτήρια στους αρμόδιους, οι οποίοι όμως μας είπαν ότι θα έπρεπε να αναγράφονταν η ημερομηνία και ώρα της επίσκεψής μας. Μας παρέπεμψαν στο χώρο του ταμείου και ζητήσαμε λύση, αλλά από το ταμείο μας υπέδειξαν πάλι την πύλη εισόδου, όπου μεταβήκαμε και μας παρέπεμψαν σε έναν άλλο υπάλληλο, ο οποίος και δεν μας επέτρεψε την είσοδο στον αρχαιολογικό χώρο».

Ο υποδιευθυντής σημειώνει πως «ενδεχομένως να είναι και δική μας ευθύνη που στην πλατφόρμα δεν είδαμε τα σημεία που έλεγαν για την ημερομηνία και την ώρα, αν και εμείς δεν εντοπίσαμε κάτι τέτοιο, όταν βγάλαμε τα εισιτήρια με τον κωδικό του σχολείου. Ωστόσο τόσο δύσκολο θα ήταν να μας βγάλουν εκείνη την ώρα τα εισιτήρια με τις ημερομηνίες; Μετέβηκαν εκεί δύο σχολεία από την επαρχία με αρκετές ώρες διαδρομής και δεν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν;».

Η απογοήτευση ήταν μεγάλη και για τους μαθητές που σύμφωνα με τον υποδιευθυντή είχαν προετοιμαστεί και με εργασίες και άλλο ενημερωτικό υλικό για τους χώρους που θα έβλεπαν αρκετοί εξ αυτών για πρώτη φορά στη ζωή τους.

«Επίσης σε μια εποχή που θέλουμε τη νέα γενιά, να έρχεται σε επαφή με τον αρχαίο μας πολιτισμό, πώς είναι δυνατόν να μην της επιτρέπεται η είσοδος» αναρωτιέται ο κ. Κοϊνάκης και προσθέτει πως «σχεδιάζει να αποστείλει επιστολή στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και στα υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Γυμνάσιο Καλαμαριάς: Διώκουν μαθητές και γονείς για τη διαμαρτυρία για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
«Σταματήστε τώρα τις διώξεις μαθητών και γονιών του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς», ζητά η Ένωση Γονέων Καλαμαριάς
Γυμνάσιο Καλαμαριάς: Διώκουν μαθητές και γονείς για τη διαμαρτυρία για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
sxolika_geumata
Σχολικά γεύματα: Εκτός προγράμματος τα σχολεία Περάματος - Άμεση δράση ζητούν οι εκπαιδευτικοί
Άμεση λύση για τη διανομή σχολικών γευμάτων στο Πέραμα ζητά ο Σύλλογος Π.Ε. Κερατσινίου Περάματος
Σχολικά γεύματα: Εκτός προγράμματος τα σχολεία Περάματος - Άμεση δράση ζητούν οι εκπαιδευτικοί