Κυριάκος Πιερρακάκης
INTIME NEWS/ΚΑΜΣΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
Θεατρολόγοι σε Πιερρακάκη: «Γιατί απαξιώνετε τις τέχνες στην εκπαίδευση;»

Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ) καταγγέλλει σε επιστολή του ότι ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, αγνοεί επιδεικτικά τις τουλάχιστον τρεις επιστολές που του έχει στείλει με αίτημα για συνάντηση.

«Αναρωτιόμαστε πώς γίνεται ένας υπουργός να αγνοεί έναν ολόκληρο κλάδο και ένα μάθημα πολύ σημαντικό για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών» αναφέρουν στην επιστολή τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Ο χρόνος για την κατάσταση της εκπαίδευσης εξαντλείται. Το σημείο είναι οριακό. Σας καλούμε να κάνετε το αυτονόητο, ικανοποιώντας τις ουσιαστικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Αναχρονιστικές και αυταρχικές πρακτικές, όπως η αξιολόγηση, στην οποία έχετε δώσει όλο σας το βάρος, αλλά και αντιπαιδαγωγικά μέτρα για την εξάλειψη της βίας στα σχολεία, όπως οι πλατφόρμες και οι αποβολές, είναι από τη φύση τους αναποτελεσματικά, κι αυτό το ξέρουν ακόμα και πρωτοετείς φοιτητές/τριες παιδαγωγικών επιστημών» τονίζουν.

Η επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)

Προς:

Υπουργό Παιδείας Κο Πιερρακάκη Κ.

Υφυπουργούς Κα Μακρή Ζ., Κα Λυτρίβη Ι.

Κοινοποίηση:

Γ.Γ. Κο Κατσαρό Γ.

ΘΕΜΑ: «Αίτημα για άμεση συνάντηση»

Κε Υπουργέ και Κες Υφυπουργοί,

Από τον Ιούλιο που αναλάβατε το Υπουργείο, σας έχουμε αποστείλει τουλάχιστον 3 επιστολές με το αίτημά μας για να συναντηθούμε και τις έχετε αγνοήσει σχεδόν επιδεικτικά. Αναρωτιόμαστε πώς γίνεται ένας υπουργός να αγνοεί έναν ολόκληρο κλάδο και ένα μάθημα πολύ σημαντικό για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών. Μάθημα προπύργιο για την καλλιτεχνική παιδεία που ευαγγελίζεστε.

Τι σημαίνει λοιπόν αυτή η άρνηση; Μήπως σημαίνει, πως δεν ενδιαφέρεστε αν ένας ολόκληρος κλάδος κατακερματίζεται σε 3, 4 και 5 σχολεία, κάθε χρόνο διαφορετικά -κάποιες χρονιές μπορεί και σε κανένα, ανάλογα με τη διάθεση του υπουργείου; Δεν ενδιαφέρεστε για το αν παραμένουμε αδιόριστοι/ες ακόμα με 20 χρόνια προϋπηρεσίας στις πλάτες μας, για το αν υπάρχουν σχολεία, όπου το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, είτε δεν διδάσκεται καθόλου, είτε διδάσκεται υποτυπωδώς από μη εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, με βάση την αντιπαιδαγωγική και παράνομη, βάση αποφάσεων ΣτΕ, πρακτική των Β’ αναθέσεων; Μήπως σημαίνει, πως δε σας νοιάζει τα παιδιά να απολαμβάνουν το μάθημα της θεατρικής αγωγής που, εκτός από αγαπημένο, είναι και ιδιαίτερα σημαντικό για την υγιή ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη – πόσο μάλλον σε εποχές σαν αυτή που διανύουμε, που η βία και η συναισθηματική απομόνωση ολοένα και θεριεύουν; Και διδάσκεται ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 4 ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ενώ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ! Μήπως τελικά σημαίνει, πως η ενίσχυση της καλλιτεχνικής παιδείας την οποία ευαγγελιζόσασταν ήταν απλά κούφια λόγια για το φιλοθεάμον κοινό;

Επανερχόμαστε λοιπόν, Κε Υπουργέ, Κες Υφυπουργοί, και επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας, ζητώντας απαντήσεις στα αιτήματά μας που με κάθε τρόπο διεκδικεί ο κλάδος μας και τα πανεπιστημιακά μας τμήματα εδώ και χρόνια!

Ίδρυση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής σύμφωνα με τις ανάγκες σχολείων – μαθητών /τριών,

Επαναφορά του μαθήματος θεατρικής αγωγής στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη του δημοτικού

Θεατρική αγωγή σε όλες τις τάξεις και βαθμίδες

Ο χρόνος για την κατάσταση της εκπαίδευσης εξαντλείται. Το σημείο είναι οριακό. Σας καλούμε να κάνετε το αυτονόητο, ικανοποιώντας τις ουσιαστικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Αναχρονιστικές και αυταρχικές πρακτικές, όπως η αξιολόγηση, στην οποία έχετε δώσει όλο σας το βάρος, αλλά και αντιπαιδαγωγικά μέτρα για την εξάλειψη της βίας στα σχολεία, όπως οι πλατφόρμες και οι αποβολές, είναι από τη φύση τους αναποτελεσματικά, κι αυτό το ξέρουν ακόμα και πρωτοετείς φοιτητές/τριες παιδαγωγικών επιστημών. Χρειάζονται άμεσες και ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις με παιδαγωγική βάση και όραμα!

Αναμένουμε τις απαντήσεις σας.

Το ΔΣ του ΠΕΣΥΘ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio-deuteris-eukairias-2.jpg
Πρόσκληση απόσπασης μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το σχολικό έτος 2025-2026
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων από 16 έως 25 Ιουνίου 2025 για αποσπάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Πρόσκληση απόσπασης μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το σχολικό έτος 2025-2026
αστυν
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
Ένα βρέφος, μια 41χρονη και ένας 18χρονος μεταξύ των θυμάτων σε αιματηρή συμπλοκή κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Westfest στο Σολτ Λέικ Σίτι
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
taksi
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025
Οι γονείς καλούνται να πληρώσουν για πρώτη φορά συμμετοχή στο πρόγραμμα, ενώ η Ένωση ζητά άμεση κατάργηση της εισφοράς και διεύρυνση των θέσεων
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025