ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ  η  χώρα μας βρίσκεται μαζί με την Κορέα στην τελευταία θέση σε ότι αφορά την επένδυση σε μη διδακτικό προσωπικό.   

Σε κατάθεση ερώτησης προς τον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προχώρησε ο Βουλευτής Κιλκίς ΠΑΣΟΚ Στέφανος Παραστατίδης για τις οργανικές θέσεις διοικητικών γραμματέων στα σχολεία, καθώς η Διοίκηση αρνείται την πραγματοποίηση μεταθέσεων διοικητικών υπαλλήλων για γραμματειακή υποστήριξη σε σχολικές Μονάδες, υιοθετώντας μία αυθαίρετη ερμηνεία του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο όχι μόνο δεν στελεχώνει με την πρόσληψη των αναγκαίων υπαλλήλων τα σχολεία ώστε να ανταποκριθούν στις διοικητικές τους υποχρεώσεις,  αλλά απαγορεύει και σε όσους από αυτούς επιθυμούν,  να αποκτήσουν οργανική θέση σε αυτά.

Αναπαράγεται έτσι ένα μοντέλο διοίκησης στο οποίο οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με ολοένα και περισσότερες γραφειοκρατικές υποχρεώσεις σε βάρος του παιδαγωγικού τους έργου.  

Η ΕΡΩΤΗΣΗ  

Προς: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  

Θέμα: Οργανικές θέσεις διοικητικών γραμματέων στα σχολεία.  

Μία από τις αρνητικές πρωτιές της χώρας σε διεθνές επίπεδο, είναι και υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό.  

Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία του ΟΟΣΑ  η  χώρα μας βρίσκεται μαζί με την Κορέα στην τελευταία θέση σε ότι αφορά την επένδυση σε μη διδακτικό προσωπικό.   

 Η Ελλάδα για την υποστήριξη των διοικητικών λειτουργιών των  σχολείων διαθέτει μόλις το 2%  της συνολικής δαπάνης για την  πρωτοβάθμια δευτεροβάθμια και μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση, όταν ο  μέσος όρος των χωρών του ΟΟΣΑ είναι  15%.  

Σε μία περίοδο  που η γραφειοκρατία πλήττει τα σχολεία, που οι διαρκώς  αυξανόμενες διοικητικές υποχρεώσεις τους απαξιώνουν την παιδαγωγική τους αποστολή, σύμφωνα με καταγγελία του Συλλόγου  Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών Υ.Π.Ε.Π.Θ η Διοίκηση αρνείται την πραγματοποίηση μεταθέσεων διοικητικών υπαλλήλων για γραμματειακή υποστήριξη σε σχολικές Μονάδες, υιοθετώντας μία αυθαίρετη ερμηνεία του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου.  

Δηλαδή όχι μόνον δεν στελεχώνει με την πρόσληψη των αναγκαίων υπαλλήλων τα σχολεία προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στις διοικητικές τους υποχρεώσεις,  αλλά απαγορεύει και σε όσους από αυτούς επιθυμούν,  να αποκτήσουν οργανική θέση σε αυτά.  

Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει άμεσα να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να σταματήσει να αδιαφορεί για  την απόγνωση στην οποία έχουν περιέλθει σχολικές μονάδες λόγω της παντελούς σχεδόν έλλειψης διοικητικού και βοηθητικού προσωπικού.  

Οφείλει παράλληλα είτε με νέα νομοθετική ρύθμιση, είτε με εγκύκλιο που να ερμηνεύει το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο να ικανοποιήσει τα  αιτήματα  τοποθέτησης διοικητικών υπαλλήλων  σε Σχολικές Μονάδες των   Διευθύνσεων  Εκπαίδευσης για την παροχή γραμματειακής υποστήριξης.  

  Ερωτάται ο κύριος Υπουργός:  

  1.Με ποιο τρόπο προτίθεται να αντιμετωπίσει το σοβαρό έλλειμμα σχολείων σε διοικητικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό;  

2.Πόσα από το σύνολο των σχολείων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαθέτουν διοικητικό υπάλληλο για γραμματειακή υποστήριξη;  

3.Ποια πρωτοβουλία θα αναλάβει προκειμένου να γίνονται δεκτά τα αιτήματα μετάθεσης των διοικητικών υπαλλήλων σε σχολικές μονάδες;  

Ο ερωτών βουλευτής  

Στέφανος Παραστατίδης ” 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber