7ο Γυμνάσιο Κέρκυρας
Ο ΔΔΕ Κέρκυρας ανέφερε ότι θα γίνει σεβαστή η απόφαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών του σχολείου

Το ερώτημα της μετατροπής σχολείων σε Πρότυπο ή Πειραματικό απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία, από τους καθηγητές στην Κέρκυρα.

Η ΕΛΜΕ του νησιού χαιρετίζει τους εκπαιδευτικούς που «υπερασπίστηκαν με συνέπεια τον παιδαγωγικό τους ρόλο και λειτούργημα απέναντι στους μαθητές της Κέρκυρας και απέρριψαν τα σχέδια κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης των σχολείων, τη δημιουργία σχολείων μόνο για μαθητές υψηλών επιδόσεων –"άριστους"»

Το σχολείο όπου τέθηκε το ερώτημα (σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ΕΛΜΕ) και πραγματοποιήθηκε Σύλλογος Διδασκόντων, είναι το 7ο Γυμνάσιο Κέρκυρας (για Πειραματικό), ενώ σύμφωνα με πληροφορίες  έγινε κρούση και σε δεύτερο σχολείο.

Σε παράσταση διαμαρτυρίας που έγινε στη ΔΔΕ Κέρκυρας για άλλο θέμα, ο ΔΔΕ Κέρκυρας ανέφερε ότι θα γίνει σεβαστή η απόφαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας 

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ Ή ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ενημερώνει τον κλάδο, πως και φέτος τέθηκε το ερώτημα της μετατροπής σχολείων σε Πρότυπο ή Πειραματικό και απορρίφθηκε πανηγυρικά, με συντριπτική πλειοψηφία!

Χαιρετίζουμε την στάση των συναδέλφων/συναδελφισσών, που υπερασπίστηκαν με συνέπεια τον παιδαγωγικό τους ρόλο και λειτούργημα απέναντι στους μαθητές της Κέρκυρας, απέρριψαν τα σχέδια κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης των σχολείων, τη δημιουργία σχολείων μόνο για μαθητές υψηλών επιδόσεων –«άριστους».

Το σχολείο όπου τέθηκε το ερώτημα (σύμφωνα με όσα γνωρίζει η ΕΛΜΕ) και πραγματοποιήθηκε Σύλλογος Διδασκόντων, είναι το 7ο Γυμνάσιο Κέρκυρας (για Πειραματικό), ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΜΕ, έγινε κρούση και σε δεύτερο σχολείο.

Σε παράσταση διαμαρτυρίας που έγινε στη ΔΔΕ Κέρκυρας για άλλο θέμα, ο ΔΔΕ Κέρκυρας μας ανέφερε ότι θα γίνει σεβαστή η απόφαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων/συναδελφισσών του σχολείου, αλλά καλούμε τους συναδέλφους των σχολείων να βρίσκονται σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, παραβρέθηκε από την πρώτη στο σχολείο κι ενημέρωσε τους συναδέλφους για το τι πρόκειται να συμβεί, αν το σχολείο μετατραπεί σε Πειραματικό και τι επιπτώσεις θα είχε σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς και προέτρεψε το Σύλλογο Διδασκόντων, να ενημερώσει και το Σύλλογο Γονέων του σχολείου.

Να μην τολμήσουν η ΔΔΕ Κέρκυρας και το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν στη μετατροπή των σχολείων σε Πρότυπά ή Πειραματικά (δεν έχει σχέση η λειτουργία τους με την έννοια του Πειραματισμού, λειτουργούν ουσιαστικά και αυτά σαν Πρότυπα, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει).

Χαιρετίζουμε για μία ακόμα φορά τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες και παραμένουμε σε αγωνιστική ετοιμότητα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες, σε όποιο άλλο σχολείο τεθεί το ίδιο ζήτημα, να ενημερώσουν άμεσα την ΕΛΜΕ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»