Πριν από τέσσερα χρόνια κάναμε την επιλογή ως οικογένεια να δώσει η κόρη μας εξετάσεις και να περάσει στο καλλιτεχνικό σχολείο Κερατσινίου στην κατεύθυνση χορού. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τα καλλιτεχνικά σχολεία ( εννέα σε όλη την Ελλάδα ) έχουν ως σκοπό την προετοιμασία, την ενθάρρυνση και στήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις τέχνες. Η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων και κλίσεων που διαθέτουν και η προετοιμασία των νέων που επιθυμούν να ακολουθήσουν την επαγγελματική κατεύθυνση του Θεάτρου-Κινηματογράφου, του Χορού, και των Εικαστικών, χωρίς παράλληλα να στερούν την Γενική Παιδεία, εάν επιλέξουν άλλο τομέα επιστημονικής και επαγγελματικής κατεύθυνσης.
Πραγματικά τα καλλιτεχνικά σχολεία είναι ιδιαίτερα σχολεία , που κατά την γνώμη μου θα πρέπει να ήταν πολύ περισσότερα και με περισσότερες κατευθύνσεις . Το παράξενο είναι ότι αντί να έχουν την συμπαράσταση και την αρωγή του κράτους , χρόνο με τον χρόνο η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας βρίσκονται απέναντι στα παιδιά απέναντι στα όνειρά τους, στο μέλλον τους.
Είναι πολύ σημαντικό για τα παιδιά μας να ξεκινάει η σχολική χρονιά χωρίς κενά σε καθηγητές, ώστε τα παιδιά μας να αφιερώνονται απερίσπαστα στην γνώση και την μάθηση. Δυστυχώς στα Καλλιτεχνικά σχολεία από την ίδρυσή τους ξεκινάνε με πολλά οργανικά κενά σε καθηγητές με το πιο σημαντικό οι δύο από τις τρεις κατευθύνσεις, οι καθηγητές να προσλαμβάνονται συνήθως τον Ιανουάριο. Με εξαίρεση την περσινή χρονιά που οι καθηγητές – μετά από έντονο αγώνα έγγραφα και κινητοποιήσεις όλων των καλλιτεχνικών σχολείων οι καθηγητές προσελήφθησαν τον Νοέμβριο του 2022 – τα προηγούμενα χρόνια οι καθηγητές παρουσιάζονταν στα σχολεία τον Ιανουάριο , τέσσερις (4) μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Για την φετινή σχολική χρονιά ενώ η προκήρυξη για την πρόσληψη έληξε 13/08 , τα οριστικά αποτελέσματα ακόμα δεν έχουν εκδοθεί . Δεν είναι δυνατόν να υφίσταται καλλιτεχνικό σχολείο χωρίς καθηγητές των συγκεκριμένων τεχνών . Με αυτό το τρόπο καταλύεται η λειτουργία του σχολείου ως καλλιτεχνικού, αφού τα καλλιτεχνικά μαθήματα χορού και κινηματογράφου δε διδάσκονται το μισό χρόνο. Αποτέλεσμα τα παιδιά να απογοητεύονται και στο λύκειο να έχουμε πολλές αποχωρήσεις . Το μέλλον των καλλιτεχνικών σχολείων αβέβαιο .
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για την επίλυση του συγκεκριμένου κομβικού ζητήματος από την κυβέρνηση και το υπουργείο , ίσως γιατί δεν πιστεύουν στο δημόσιο σχολείο , ίσως γιατί θεωρούν ότι τέτοια σχολεία θα πρέπει να είναι μόνο ιδιωτικά και ότι είναι πολυτέλεια για την εκπαίδευσή μας . Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα , δεν έχουν κατανοήσει ή δεν θέλουν μα κατανοήσουν την σπουδαιότητα του θέματος και εκτός από κάτι συμβολικές ερωτήσεις ( τα προηγούμενα χρόνια ) στην βουλή φέτος το αγνόησαν χαρακτηριστικά. Ίσως οι προτεραιότητες τους είναι άλλες.
Εμείς - γονείς και μαθητές - θα συνεχίζουμε να διεκδικούμε την σύσταση κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για τους καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου , ένα αίτημα που ταλανίζει χρόνια τα καλλιτεχνικά μας σχολεία . Θα συνεχίζουμε να διεκδικούμε μόνιμες προσλήψεις , θα συνεχίζουμε να διεκδικούμε μια ποιοτική εκπαίδευση .
Θα συνεχίζουμε να διεκδικούμε ένα καλύτερο καλλιτεχνικό σχολείο , ένα καλλιτεχνικό σχολείο αντάξιο στα όνειρά μας και θα συνεχίζουμε να το κάνουμε ακόμα και εάν μείνουμε μόνοι μας .
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη