πλημμυρισε νηπιαγωγείο
Τι φανερώνει η τραγική περίπτωση  της Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό

Είναι αλήθεια ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν χύσει τόνους μελάνι για την επιτακτική  ανάγκη να στηρίζεται η/ο Νηπιαγωγός κυρίως στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία και στο ολοήμερο πρόγραμμα όπου ένας άνθρωπος είναι μόνος/η κι έχει την ευθύνη όχι μόνο για το παιδαγωγικό κομμάτι αλλά και για τη σωματική ακεραιότητα έως και 25 παιδιών.

Επίσης είναι αλήθεια ότι το ΥΠΑΙΘΑ έχει χρήματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου αλλά δεν έχει για το διορισμό προσωπικού για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μιλάει για αξιολόγηση, όταν πολύ καλά γνωρίζει ότι το σχολείο στέκεται όρθιο από τις υπερβάλλουσες προσπάθειες των εκπαιδευτικών.

Τα παραπάνω επισημαίνει ο Α΄ Σύλλογος ΠΕ Αθηνών συμπληρώνοντας: «Η τραγική περίπτωση  της Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη αυτή και την έκανε γνωστή και στην υπόλοιπη, πέραν των εκπαιδευτικών, κοινωνία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρξε μεγάλος κίνδυνος για την ίδια την συνάδελφο που έμεινε αβοήθητη αλλά και για τα παιδιά που μόνα και σοκαρισμένα όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ έκλαιγαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. Δεν θέλουμε να σκεφτούμε τι μπορεί να συμβεί όταν τα αδιάγνωστα νοσήματα μαθητών και εκπαιδευτικών πρέπει την κρίσιμη στιγμή να τα αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος μόνος του μέσα στην τάξη ή μέσα στο σχολείο-νηπιαγωγείο».

Η ανακοίνωση του Α΄ Συλλόγου ΠΕ Αθηνών: Με αφορμή τη λιποθυμία συναδέλφου σε μονοθέσιο Νηπιαγωγείο

Συναδέλφισσες/οι,

για την επιτακτική  ανάγκη να στηρίζεται η/ο Νηπιαγωγός κυρίως στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία και στο ολοήμερο πρόγραμμα όπου ένας άνθρωπος είναι μόνος/η κι έχει την ευθύνη όχι μόνο για το παιδαγωγικό κομμάτι αλλά και για τη σωματική ακεραιότητα έως και 25 παιδιών έχουμε χύσει τόνους μελάνι.

Παρ’ όλα αυτά το ΥΠΑΙΘΑ έχει χρήματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου αλλά δεν έχει για το διορισμό προσωπικού για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μιλάει ανερυθρίαστα για αξιολόγηση, όταν πολύ καλά γνωρίζει ότι το σχολείο στέκεται όρθιο από τις υπερβάλλουσες προσπάθειες των εκπαιδευτικών. Τολμά να καταπατά το νόμο και να κρατά δόκιμους τους εκπαιδευτικούς που έχουν κλείσει διετία ζώντας σε μια δική του πραγματικότητα έξω από το νόμο και το δίκιο.

Συναδέλφισσες/οι, η τραγική περίπτωση  της συναδέλφισσας Νηπιαγωγού στον Πύργο που λιποθύμησε ενώ δεν υπήρχε άλλη Νηπιαγωγός ή βοηθητικό προσωπικό έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη αυτή και την έκανε γνωστή και στην υπόλοιπη, πέραν των εκπαιδευτικών, κοινωνία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρξε μεγάλος κίνδυνος για την ίδια την συνάδελφο που έμεινε αβοήθητη αλλά και για τα παιδιά που μόνα και σοκαρισμένα όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ έκλαιγαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει.

Δεν θέλουμε να σκεφτούμε τι μπορεί να συμβεί όταν τα αδιάγνωστα νοσήματα μαθητών και εκπαιδευτικών πρέπει την κρίσιμη στιγμή να τα αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος μόνος του μέσα στην τάξη ή μέσα στο σχολείο-νηπιαγωγείο.

Επί πλέον αδυνατούμε να καταλάβουμε γιατί τα παιδιά που έχουν  παράλληλη στήριξη, όταν δηλαδή το ΚΕΔΑΣΥ έχει διαγνώσει-προτείνει να στηρίζονται τα παιδιά κατά την παραμονή τους στο σχολείο, αυτό γίνεται μόνο το πρωί και ξαφνικά στην απογευματινή βάρδια μεταμορφώνονται και μπορούν να μένουν αστήριχτα, όσον δε, αφορά το νηπιαγωγείο, με έναν/μία εκπαιδευτικό.

Για να μην θρηνήσουμε θύματα είτε αυτά είναι παιδιά είτε είναι εκπαιδευτικοί κανείς/καμιά στο Δημοτικό σχολείο – Νηπιαγωγείο μόνος/μόνη.

Απαιτούμε το Υπουργείο Παιδείας να φροντίσει την ασφάλεια και την υγεία των παιδιών και των εκπαιδευτικών.

. Κανένας εκπαιδευτικός μόνος του στα σχολεία. Τοποθέτηση μιας επιπλέον νηπιαγωγού σε όλα τα νηπιαγωγεία και ενός/μιας εκπαιδευτικού στα μονοθέσια δημοτικά σχολεία.

Υποστήριξη ΟΛΩΝ των παιδιών που τη χρειάζονται και το απόγευμα (ΠΣ–ΕΒΠ–νοσηλευτή) με επιπλέον προσλήψεις αναπληρωτών για ΠΣ – ΕΒΠ – νοσηλευτών.

Οι νηπιαγωγοί ζουν εργασιακή εξουθένωση  με 30 διδακτικές ώρες χωρίς διάλειμμα με πλήθος δυσκολιών σ’ ένα σχολείο που γίνεται γραφειοκρατικό και αβίωτο, με τον όγκο των διοικητικών καθηκόντων που έχει επιβληθεί στις/στους προϊσταμένες/νους ακόμα κι αν αυτές/οι δεν το έχουν επιλέξει.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Π.Ε. και όλων των εκπαιδευτικών της Π.Ε. με εκείνων της Δ.Ε. ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (Ο Σύλλογος συμμετέχει στη νομική προσφυγή συναδέλφων Νηπιαγωγών και Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. για την εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών που θα εκδικαστεί τον Φεβρουάριο του 2024).

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του παραπάνω θέματος.

 
Ο πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας
Δημήτρης Μαριόλης               Σπύρος Ντελέζος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pontiakos_ellinismos
Μορφωτικές πρωτοβουλίες και δράσεις για θέματα Ποντιακού Ελληνισμού
«Ένας τρόπος υπάρχει για να μπορούν οι νεότερες γενιές να συνδεθούν με τον Πόντο κι αυτός ο τρόπος είναι η γνώση. Η γνώση της ιστορίας και του...
Μορφωτικές πρωτοβουλίες και δράσεις για θέματα Ποντιακού Ελληνισμού