ypaith
«Τώρα είναι η ώρα να δυναμώσει η συμμετοχή στην απεργία-αποχή!»

Εκ νέου κλήθηκαν να αξιολογηθούν εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά.

Όπως υποστηρίζεται, «στις εύλογες διαμαρτυρίες συναδέλφων/συναδελφισσών, η απάντηση που λαμβάνουν από ΔΙΔΕ Πειραιά και ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΜΕ, είναι η διάταξη του άρθρου 77, παράγραφος 4 του νόμου 4823/2021, σύμφωνα με την οποία “Το έργο των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται ανά έτος».

Αναγκαία κρίνεται η ενδυνάμωση του συλλογικού αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, με συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.

Η ανακοίνωση

«Τις προηγούμενες ημέρες, όπως έχει ενημερωθεί η ΕΛΜΕ, συνάδελφοι και συναδέλφισσες που δέχτηκαν να αξιολογηθούν (Α1 φάση) σε άλλες περιοχές κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά και στην συνέχεια πήραν μετάθεση/απόσπαση στον Πειραιά, κλήθηκαν να αξιολογηθούν ξανά (Α1 φάση)!

Στις εύλογες διαμαρτυρίες συναδέλφων/συναδελφισσών, η απάντηση που λαμβάνουν από ΔΙΔΕ Πειραιά και ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΜΕ, είναι η διάταξη του άρθρου 77, παράγραφος 4 του νόμου 4823/2021, σύμφωνα με την οποία “Το έργο των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται ανά έτος”.

Πρόκειται κυριολεκτικά για αίσχος-είναι εξοργιστικό. Υποβάλουν τους εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά στο μαρτύριο της σταγόνας!

Από την άλλη επιβεβαιώνει αυτό που, από την πρώτη στιγμή, είπε η ΕΛΜΕ:

  • Οι “φωστήρες” του ΥΠΑΙΘ δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τόσα χρόνια ούτε την Α1 φάση, ενώ για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση ακολουθούν άλλες δύο (η Α2 και η Β’ φάση). Του χρόνου, θα ζητήσουν ξανά από τους νεοδιόριστους συναδέλφους/συναδέλφισσες αξιολόγηση, στα πλαίσια της Α1 φάσης!
  • Σαν αποτέλεσμα, ακόμα και αν κάποιος/κάποια αξιολογηθεί, δεν πρόκειται να λάβει διαπιστωτική πράξη! Η διαδικασία θα σέρνεται για καιρό ακόμα, αφού για να θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί, θα πρέπει να έχουν πραγματοποιηθεί και οι 3 φάσεις (Α1, Α2, Β)…

Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι κοροϊδεύουν.

Απέναντι στον εμπαιγμό και την κοροϊδία, τώρα είναι η ώρα να δυναμώσει ο συλλογικός αγώνας ενάντια στη αντιεκπαιδευτική πολιτική, η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή!

Έχουμε παραδείγματα συναδέλφων/συναδελφισσών, που τις τελευταίες ημέρες, κάνουν το βήμα της συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή, ενώ ξεκίνησαν τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος και οι φοβέρες για πειθαρχικές ποινές και κυρώσεις. Είναι χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί που δηλώνουν Απεργία-Αποχή σε όλη την Ελλάδα! Κανέναν και καμία δεν μπορούν να πειράξουν!

Ο αγώνας μας θα είναι νικηφόρος!

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

malia_0.jpg
Φριζάρισμα μαλλιών: Τι το προκαλεί και πώς να το περιορίσετε
Όποιο κι αν είναι το κούρεμα ή το χρώμα σας, τα φριζαρισμένα μαλλιά μπορούν να χαλάσουν ακόμα και την πιο προσεγμένη εμφάνιση, δημιουργώντας bad hair...
Φριζάρισμα μαλλιών: Τι το προκαλεί και πώς να το περιορίσετε
ελάφια
Τα ελάφια της Νάρα: Πώς η ανθρώπινη παρουσία τα ωφελεί
Σε πολλές χώρες, η αυξημένη τουριστική κίνηση προκαλεί προβλήματα και οι αρχές προσπαθούν να την περιορίσουν με αυστηρά μέτρα. Στη Νάρα της Ιαπωνίας,...
Τα ελάφια της Νάρα: Πώς η ανθρώπινη παρουσία τα ωφελεί
βιβλία
Μιλάς σωστά ελληνικά; Οι παγίδες των λέξεων που μπερδεύουν ακόμη και τους γνώστες
«Υπέρ» ή «κατά», «εναντίον» ή «έναντι», «προτού» ή «πριν»; Μικρές γλωσσικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στον σωστό λόγο.
Μιλάς σωστά ελληνικά; Οι παγίδες των λέξεων που μπερδεύουν ακόμη και τους γνώστες