ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΙΓΙΝΑΣ
Εγγραφο - οδηγία λαγός… στα πλαίσια της αυτονομίας της σχολικής μονάδας… γιατί αυτό είναι η περιβόητη αυτονομία της σχολικής μονάδας!

Ποτέ δεν πρέπει να ισχυριστεί κανείς ότι σε τούτο το εκπαιδευτικό τοπίο τα έχει δει όλα. Γιατί πολλές φορές η πραγματικότητα στην εκπαίδευση, κοντολογίς όσα συμβαίνουν, μπορεί να ξεπεράσει τη μεγαλύτερη φαντασία.

Αυτή τη φορά το νέο “απίστευτο” περιστατικό μας έρχεται από τα Δωδεκάνησα και συγκριμένα από τη Ρόδο.

Συγκεκριμένα η ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου πήρε την "πρωτοβουλία" να στείλει οδηγίες στα σχολεία με τις οποίες και  καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν να παρατείνουν από μόνοι τους το ωράριο των σχολικών μονάδων και να ορίσουν εφημερίες πριν από την έναρξη λειτουργίας των σχολείων (όλα τα σχολεία να ανοίγουν στις 8, αλλά στη Ρόδο στις 7.30)

Το μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ Ντίνα Ρέππα ενημερώνει ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου (ΔΙΠΕ) εξέδωσε Έγγραφο με το οποίο παραβιάζει πλήρως τους θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του σχολείου με βάση το Π.Δ. 79/2017 άρθρο 18, παρ. Α1 και Β1 και όσα προβλέπονται.

Να τι σημειώνει το μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ:

“Το έγγραφο του ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου είναι πολύ σοβαρό, παράνομο και επικίνδυνο!

Ο Σύλλογος Ρόδου έχει βγάλει ήδη ανακοίνωση.

Οφείλει να απαντήσει και το ΔΣ της ΔΟΕ.

Τι λέει με δυο λόγια ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου;

Καθώς γονείς φέρνουν τα παιδιά τους νωρίτερα στο σχολείο και τα αφήνουν να περιμένουν στο πεζοδρόμιο (αναφέρεται στα παιδιά που δεν παρακολουθούν την πρωινή ζώνη)… τα σχολεία πρέπει να έχουν “ανοιχτές πόρτες”… οπότε ανοίξτε τις πόρτες νωρίτερα από τις 8:00 που είναι η ώρα προσέλευσης.

Ακολούθως καλεί διευθυντές και συλλόγους διδασκόντων να ορίσουν εφημερεύοντες!

Με το έγγραφο αυτό ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου παραβιάζει πλήρως τους θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του σχολείου με βάση το Π.Δ. 79/2017 άρθρο 18, παρ. Α1 και Β1 και όσα προβλέπονται στα ΕΩΠ των Δηµοτικών και Νηπιαγωγείων… είναι παράνομο κι επικίνδυνο… όταν το πρωτοείδα μειδίασα… είπα, τι γράφει κοτζάμ διευθυντής εκπαίδευσης; Δεν ξέρει ούτε τα αναγκαία; Τα ξέρει απολύτως!

Έβγαλε έγγραφο οδηγία λαγό… στα πλαίσια της αυτονομίας της σχολικής μονάδας… γιατί αυτό είναι η περιβόητη αυτονομία της σχολικής μονάδας! Αυτό θέλουν να εγκαθιδρύσουν!

Να ανακαλέσει την παράνομη κι επικίνδυνη οδηγία ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου.

Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντ(ρι)ες-προϊσταμένες όχι μόνο δεν οφείλουν να την εφαρμόσουν αλλά αντίθετα είναι απολύτως εκτεθειμένοι αν το κάνουν!”


 

 

eggrafo rodοs

 

eggrafo_rodos_1

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γαζα
Σχολεία μέσα στα συντρίμμια: Τα παιδιά της Γάζας επιστρέφουν στα θρανία χωρίς βιβλία και τετράδια
Μέσα σε σκηνές, ανάμεσα σε ερείπια και ουρές για νερό και ψωμί, η εκπαίδευση παλεύει να επιβιώσει στη χειρότερη κρίση της
Σχολεία μέσα στα συντρίμμια: Τα παιδιά της Γάζας επιστρέφουν στα θρανία χωρίς βιβλία και τετράδια
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
«Χτίζοντας γέφυρες συμπερίληψης»: εκδήλωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Το Ίδρυμα τιμά την 3η Δεκεμβρίου με δράσεις για πρόσβαση, ισότητα, εθελοντισμό και βιωματική κατανόηση της συμπερίληψης
«Χτίζοντας γέφυρες συμπερίληψης»: εκδήλωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
στεμ
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
Οι παρεμβάσεις προσφέρουν σε 320 μαθητές και μαθήτριες και 53 εκπαιδευτικούς, ένα εξελιγμένο μαθησιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της...
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»