Καλλιτεχνικό σχολείο Αργολίδας: Χωρίς εργαστήρια θεάτρου-κινηματογράφου ,θετικών επιστημών και πληροφορικής
Χωρίς αθλητικές υποδομές στον αύλειο χώρο και με ελλείψεις στους χώρους υγιεινής που δεν επαρκούν για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Άμεση λύση στο στεγαστικό πρόβλημα του καλλιτεχνικού σχολείου Αργολίδας, ώστε να  μπορέσει να λειτουργήσει απρόσκοπτα και για τον σκοπό που ιδρύθηκε ως καλλιτεχνικό σχολείο με τις απαραίτητες αίθουσες και τους απαραίτητους χώρους άθλησης των μαθητών ζητά η Πανελλήνια Ενωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων.

Οπως τονίζουν οι γονείς, πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό σχολείο χωρίς εργαστήρια θεάτρου-κινηματογράφου ,θετικών επιστημών και πληροφορικής.

«Αναρωτιόμαστε πώς θα καλύψει η πολιτεία από του χρόνου την ανάγκη εξυπηρέτησης  των Λυκειακών τμημάτων που θα ιδρυθούν . Ένα σχολείο χωρίς αθλητικές υποδομές στον αύλειο χώρο και με ελλείψεις στους χώρους υγιεινής που δεν επαρκούν για μαθητές και εκπαιδευτικούς», καταλήγουν.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ενωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων

Συντασσόμαστε με την εκπαιδευτική κοινότητα του καλλιτεχνικού σχολείου Αργολίδας το οποίο αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του . Ένα σχολείο το οποίο ιδρύθηκε πριν 3 χρόνια και είδη μέτρα τις πληγές του . Ένα καλλιτεχνικό σχολείο χωρίς εργαστήρια θεάτρου-κινηματογράφου ,θετικών επιστημών και πληροφορικής. Αναρωτιόμαστε πώς θα καλύψει η πολιτεία από του χρόνου την ανάγκη εξυπηρέτησης  των Λυκειακών τμημάτων που θα ιδρυθούν . Ένα σχολείο χωρίς αθλητικές υποδομές στον αύλειο χώρο και με ελλείψεις στους χώρους υγιεινής που δεν επαρκούν για μαθητές και εκπαιδευτικούς .

Οι ελλείψεις όμως δεν σταματούν εδώ .

Αναρωτιόμαστε γιατί δεν δημιουργήθηκε τμήμα χορού για τη φετινή Α γυμνασίου ενώ υπάρχουν συμμετοχές .

Ποιος πήρε την απόφαση ενώ η νομοθεσία δεν οριοθετεί ελάχιστο αριθμό μαθητών ;

Για ποιο λόγο το σχολείο από την ίδρυση του δεν στελεχώνεται με καθηγητή κινηματογράφου ; 

Γιατί δεν έχει στελεχωθεί το σχολείο με καθηγητή πληροφορικής ,γυμναστή ;

Είναι αδιανόητο μαθητής να χρήζει υποστήριξη σχολικής νοσηλεύτριας και να μην έχει τοποθετηθεί το κατάλληλο προσωπικό .Ποιος έχει αναλάβει τον ρόλο του σχολικού νοσηλευτή στο σχολείο ;

Απαιτούμε :

  • Άμεση Λύση στο στεγαστικό πρόβλημα του σχολείου ώστε να  μπορέσει να λειτουργήσει απρόσκοπτα και για τον σκοπό που ιδρύθηκε ως καλλιτεχνικό σχολείο με τις απαραίτητες αίθουσες και τους απαραίτητους χώρους άθλησης των μαθητών 

  • Άμεση στελέχωση όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών 

  • Άμεση τοποθέτηση σχολικής νοσηλεύτριας ώστε ο μαθητής να μπορεί να βρίσκεται με ασφάλεια στο σχολείο του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Φοιτητές στο πανεπιστήμιο Κολούμπια
Το σύνδρομο της κοινωνικής πολυοργανικής ανεπάρκειας
Δεν φταίνε οι ανεξέλεγκτες και βίαιες εκδηλώσεις της απόγνωσης και του πανικού που αισθάνονται τα παιδιά μπροστά σ’ ένα μέλλον που ξέρουν ότι δεν...
Το σύνδρομο της κοινωνικής πολυοργανικής ανεπάρκειας
egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο