δομνα μιχαηλιδου
Εκατοντάδες αδιόριστοι Χημικοί απαντούν στην υφυπουργό Παιδείας

Οι χημικοί, οι φαρμακοβιομηχανίες, η Χημεία και…… η εκπαίδευση.

«Έχουμε αρκετά κενά σε Χημικούς, επειδή πολλοί δουλεύουν σε φαρμακοβιομηχανίες

Όπως εύστοχα επισημαίνουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπαιιδευτικών οι χημικοί στη λίστα των εκπαιδευτικών για διορισμό αριθμούν 2.500 και αναμένουν πρόσληψη, αλλά, σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα κενά στα σχολεία!

Είναι δυνατόν να μην το γνωρίζει αυτό το δεδομένο η υπεύθυνη υφυπουργός ή έστω οι σύμβουλοί της;

Κι όμως κι εδώ κυριαρχεί το ιδεολόγημα της ατομικής ευθύνης και της συνυπευθυνότητας για τη μη κάλυψη των κενών κι όχι η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης των περικοπών.

Δημοσιεύουμε Επιστολή 324 Χημικών στον υπουργό Παιδείας για τις δηλώσεις της υφυπουργού Δόμνας Μιχαηλίδου ότι "Έχουμε ελλείψεις σε Χημικούς γιατί πάνε στη φαρμακοβιομηχανία"

Η υφυπουργός παιδείας, κα Δόμνα Μιχαηλίδου στις τελευταίες της πρόσφατες δηλώσεις, αναφέρει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι Χημικοί να εργαστούν στον κλάδο της εκπαίδευσης και αναρωτηθήκαμε όλοι αν αναφέρεται στην Ελλάδα ή σε κάποιο άλλο κράτος.

Στις τελευταίες προκηρύξεις 2ΓΕ/2023 και 3ΕΑ/2022 βλέπουμε 2477 άτομα στη γενική εκπαίδευση και 97 (κύριος) /450 (επικουρικός ) άτομα στην ειδική εκπαίδευση. Από αυτά διορίστηκαν 50 άτομα στη γενική εκπαίδευση και μόλις 2 στην ειδική αγωγή. Στην Α φάση αναπληρωτών 2023 προσλήφθηκαν μόλις 159 άτομα. Αυτό το νούμερο διορισμών που ηχεί ως κακόγουστο αστείο στα αυτιά μας, δεν οφείλεται στο ότι δεν υπάρχουν χημικοί στους πίνακες.

Για όλους εμάς που περιμένουμε με αγωνία να δουλεύουμε έστω ως αναπληρωτές, που γυρίζουμε όλη την Ελλάδα, για όλους εμάς που αγωνιζόμαστε για την αναβάθμιση της χημείας στην εκπαίδευση, η δήλωση της υφυπουργού είναι το λιγότερο απογοητευτική.

Για το λόγο αυτό καλούμε το υπουργείο να προβεί άμεσα σε κάλυψη των κενών, που το ίδιο δήλωσε ότι υπάρχουν με διορισμούς. Επιπλέον ζητάμε άμεση συνάντηση της Ένωσης Ελλήνων Χημικών ΕΕΧ και του τμήματος Παιδείας της ΕΕΧ με την Υφυπουργό και απαιτούμε αναβάθμιση του μαθήματος της Χημείας στο Γυμνάσιο με τη θέσπιση δίωρου και γραπτώς εξεταζόμενου μαθήματος. Η Χημεία είναι Πανελλαδικά Εξεταζόμενο Μάθημα, δεν μπορεί να είναι ανύπαρκτο μάθημα στο Γυμνάσιο. Διδάσκεται σε μεγάλο βαθμό από άλλες ειδικότητες που συμπληρώνουν ωράριο και όχι από Χημικούς, αυτό δεν προβληματίζει το υπουργείο;

Ναι...δεν υπάρχουν Χημικοί στην εκπαίδευση και πώς να υπάρξουν, αφού δεν μας προσλαμβάνουν;

Η Χημεία είναι μαγεία λέμε με τους μαθητές μας, που όσοι την ανακαλύπτουν την αγαπούν, αλλά στερούμε από τα παιδιά την ομορφιά της...Για αυτά τα παιδιά παλεύουμε και δηλώνουμε ότι διεκδικούμε θέσεις στην εκπαίδευση...Μας αξίζουν!

Με εκτίμηση,

Οι συνάδελφοι Κλάδου ΠΕ04.02

Ακολουθούν τα ονόματα 324 Χημικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα