οιελε
Επιστολή της ΟΙΕΛΕ στον υπουργό Παιδείας

Επιστολή έστειλε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας στον υπουργό Παιδείας τονίζοντας τα προβλήματα που έχουν προκύψει από το διορισμό των αναπληρωτών.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, «οργισμένοι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές και απολυμένοι ιδιωτικοί συνάδελφοί μας, επικοινώνησαν με την ΟΙΕΛΕ ενημερώνοντας ότι ορισμένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, κυρίως της περιφέρειας, αποκρύπτουν υπαρκτά οργανικά κενά σε σχολεία αστικών περιοχών και εμφανίζουν κενά κυρίως σε χωριά και δυσπρόσιτες περιοχές».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι λόγοι πίσω από αυτό είναι δύο, «για να δοθούν προνομιούχες θέσεις σε «κολλητούς» και για να καλυφθούν πρώτα τα κενά σε πιο δύσκολες περιοχές».

Τέλος, η Ομοσπονδία καλεί όταν εκπαιδευτικοί έχουν γνώση τέτοιων φαινομένων να επικοινωνούν μαζί της.

Η επιστολή

«Οργισμένοι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές και απολυμένοι ιδιωτικοί συνάδελφοί μας, επικοινώνησαν με την ΟΙΕΛΕ ενημερώνοντας ότι ορισμένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, κυρίως της περιφέρειας, αποκρύπτουν υπαρκτά οργανικά κενά σε σχολεία αστικών περιοχών και εμφανίζουν κενά κυρίως σε χωριά και δυσπρόσιτες περιοχές. Σύμφωνα με όσα μας καταγγέλλονται, αυτό γίνεται για δύο λόγους:

Α. Για να δοθούν προνομιούχες θέσεις σε «κολλητούς» και

Β. Για να καλυφθούν πρώτα τα κενά σε πιο δύσκολες περιοχές

Ακόμη και αν ισχύει μόνο το Β, δηλαδή οι προθέσεις να είναι καλές εκ μέρους των Διευθύνσεων, το σύστημα αυτό είναι εξαιρετικά άδικο για χιλιάδες αναπληρωτές και απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που έχουν υψηλή μοριοδότηση. Οι έμπειροι και ταλαιπωρημένοι αυτοί συνάδελφοι θα κληθούν και πάλι να βγάλουν «το φίδι από τη τρύπα», ενώ κάποιοι εκλεκτοί θα τοποθετούν σε σχολεία της αρεσκείας τους.

Η ΟΙΕΛΕ ενώνει τη φωνή της με την ΔΟΕ που ζητά εδώ και χρόνια απόλυτη διαφάνεια στην διαδικασία και δημοσιοποίηση όλων των κενών των Διευθύνσεων από την Α’ φάση προσλήψεων. Θα αποσταλεί, επίσης, σχετική επιστολή στον Υπουργό Παιδείας.

Παρακαλούμε τους συναδέλφους που έχουν γνώση τέτοιων φαινομένων αδιαφάνειας, να επικοινωνούν με την Ομοσπονδία μας.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...