dimosioi-ypalliloi
Η απόφαση αυτή είναι αντίθετη από το προηγούμενο πρόγραμμα και πέρα από το οικονομικό ζήτημα, το πρωτεύον είναι ότι δεν μπορούνε να αποκτήσουν  διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Ακατανόητη απόφαση αποκλεισμού των δημοσίων υπαλλήλων που είναι και κάτοχοι διδακτορικών από δράση του  ΕΣΠΑ  για την απασχόληση νέων επιστημόνων, κατόχων Διδακτορικού Διπλώματος στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ως εντεταλμένων διδασκόντων, έλαβε το Υπουργείο Παιδείας.

Οπως αναφέρουν σε επιστολή τους διδάκτορες - δημόσιοι υπάλληλοι, η απόφαση αυτή είναι αντίθετη από το προηγούμενο πρόγραμμα και πέρα από το οικονομικό ζήτημα, το πρωτεύον είναι ότι δεν μπορούν να αποκτήσουν διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Η επιστολή

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» ΕΣΠΑ 2021-2027, υποβλήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας,  στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης με το υπ’ αρ. 2984/12-06-2023 έγγραφο, το Τυποποιημένο Έντυπο Πρότασης Εξειδίκευσης νέας δράσης που αφορά στην απασχόληση νέων επιστημόνων, κατόχων Διδακτορικού Διπλώματος στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ως εντεταλμένων διδασκόντων, με π/ϋ 115.000.000€ για το σύνολο της προγραμματικής περιόδου.

Στο πλαίσιο της δράσης δύναται να απασχολούνται νέοι Επιστήμονες ως εντεταλμένοι διδάσκοντες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 173 του ν.4957/2022, όπως ισχύει, για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών των προγραμμάτων σπουδών πρώτου κύκλου.

Ωστόσο, η πρόταση για πρόσληψη "ως εντεταλμένων διδασκόντων και μόνο", αποκλείει με την υφιστάμενη νομοθεσία από τη συμμετοχή δημοσίους υπαλλήλους (κατόχους διδακτορικού) , βάσει των διατάξεων του άρθρου 173 του Ν.4957/2022 (αντίθετα από το προηγούμενο πρόγραμμα). 

Αποτέλεσμα αυτού είναι να στερούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι να αποκτήσουν εμπείρια απο Ευρωπαικα Κονδύλια.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την παράγραφο 9 του άρθρου 173 του ν. 4957/2022, δεν επιτρέπεται η απασχόληση ως εντεταλμένων διδασκόντων φυσικών προσώπων που έχουν μία (1) από τις ακόλουθες ιδιότητες: 

" ...... "

ε) υπάλληλοι με σχέση δημόσιου δικαίου ή Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σε φορείς του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014, στ) φυσικά πρόσωπα  που έχουν υπερβεί το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας.

"...."

Με τον τρόπο αυτό αποκλειόμαστε και από το πρόγραμμα αυτό ως δημόσιοι υπάλληλοι, εκτός απο τον αποκλεισμό μας απο τη δυνατότητα απασχόλησης ως εντεταλμένων διδασκόντων.

Πέρα από το οικονομικό ζήτημα, το πρωτεύον είναι ότι δεν μπορούμε να αποκτήσουμε  διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Με εκτίμηση,

ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΕ ΑΕΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Η ιστορία ενός υποψηφίου των Πανελλαδικών με 19.340 μόρια, από εκείνες που γράφονται αργά, με ιδρώτα, σιωπές και απόφαση!
Ο Ιωάννης Παρίσης «σάρωσε» στις Πανελλήνιες με 19.340 μόρια – Η ιστορία ενός μαθητή που νίκησε όλα τα εμπόδια
Η ιστορία ενός υποψηφίου των Πανελλαδικών με 19.340 μόρια, από εκείνες που γράφονται αργά, με ιδρώτα, σιωπές και απόφαση!
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Γερμανία: Νέο πλαίσιο για τη στρατιωτική θητεία – Ισχυρές αντιδράσεις μαθητών για την «πολεμική ετοιμότητα»
Αναμόρφωση του συστήματος στρατολόγησης στη Γερμανία - Το νομοσχέδιο προβλέπει αύξηση των στρατιωτών της Bundeswehr από 183.000 σε 255.000 - 270.000...
Γερμανία: Νέο πλαίσιο για τη στρατιωτική θητεία – Ισχυρές αντιδράσεις μαθητών για την «πολεμική ετοιμότητα»
Παιδί με τάμπλετ στο κρεβάτι
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
Πώς η τεχνολογία αναδιαμορφώνει την ανάπτυξη των παιδιών – Tα καλά, τα κακά και τα άγνωστα
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών