αμφιθέατρο, έδρανα, φοιτητές, προβολή, καθηγητές, πανεπιστήμιο
Μπορεί να πάρει το Στεγαστικό Επίδομα κάποιος που έχει 200τ.μ. κατοικίες στη Μύκονο, στην Εκάλη, στο Παλαιό Φάληρο κλπ και δεν μπορεί να το πάρει κάποιος με 205 τ.μ. στην επαρχία σε περιοχές με αντικειμενική αξία κάτω από 1000 ευρώ !

Σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο (το ίδιο ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια)  δεν δικαιούται το Στεγαστικό Επίδομα ο φοιτητής αν οι γονείς του ή  ο ίδιος  είναι κύριοι ή επικαρπωτές κατοικιών  (ιδιοχρησιμοποιουμένων  ή εκμισθωμένων) που υπερβαίνουν τα διακόσια (200) τ.μ. αθροιστικά, με εξαίρεση κατοικίες ή διαμερίσματα  που βρίσκονται σε δήμο ή κοινότητα με πληθυσμό λιγότερο των τριών χιλιάδων (3.000)  κατοίκων,  όπως  οι  οργανισμοί αυτοί τοπικής αυτοδιοίκησης προβλέπονταν πριν  την ισχύ του  ν.2539/1997(Α΄  244).

Στο  σύνολο των τετραγωνικών μέτρων (200) τ.μ. δεν προσμετρώνται τα ημιτελή κτίσματα.

Αυτή η ρύθμιση είναι πέρα για πέρα άδικη για τους παρακάτω λόγους:

1] Τα 200 τ.μ. έχουν άλλη αξία στη Λαμία, άλλη στη Πάτρα , άλλη στην Αθήνα, άλλη στη Μύκονο κλπ. Το σπίτι που μένω  έχει  αντικειμενική αξία 850 ευρώ,  το πατρικό μου σε κωμόπολη  έχει αντικειμενική αξία 650 ευρώ, σε πάροδο της Γαλατσίου 1600 ευρώ, στην οδό Θεμιστοκλέους στον Πειραιά 3200 ευρώ κλπ Τα παιδιά μου δεν θα μπορούν να πάρουν το στεγαστικό επίδομα γιατί έχω  120 τ.μ. στον τόπο μόνιμης κατοικίας και 85 τ.μ. σε ημιυπόγειο στο πατρικό μου!!! Να ξαναπώ σε ημιυπόγειο!! Δηλαδή ξεπερνάω τα 200 τ.μ  προσθέτωντας τετραγωνικά δύο εντελώς διαφορετικής αξίας κτισμάτων.

Μπορεί να πάρει το Στεγαστικό Επίδομα κάποιος που έχει 200τ.μ. κατοικίες στη Μύκονο, στην Εκάλη, στο Παλαιό Φάληρο κλπ και δεν μπορεί να το πάρει κάποιος με 205 τ.μ. στην επαρχία σε περιοχές με αντικειμενική αξία κάτω από 1000 ευρώ !

2] Ο νόμος εξαιρεί απο τα 200 τμ κατοικίες σε δήμους ή  κοινότητες κατω απο 3000 κατοίκους. Υπάρχουν  δήμοι ή κοινότητες  με πληθυσμό λιγότερο των  3.000 κατοίκων που βρίσκονται δίπλα στη θάλασσα ή σε τουριστικούς προορισμούς με αντικειμενική αξία ακινήτων πολύ μεγαλύτερη από ότι σε δήμους ή κοινότητες με πληθυσμό μεγαλύτερο των 3.000 κατοίκων. Πχ. σε νησιά, Χαλκιδική, κλπ. Δίκαια ρύθμιση είναι να οριστεί η αντικειμενική αξία των ακινήτων και όχι ο αριθμός των τετραγωνικών μέτρων.

Τα τετραγωνικά μέτρα δεν λένε τίποτα και δεν είναι και δίκαιο. Για παράδειγμα για τις  γονικές παροχές έχει επιλεγεί κριτήριο για την απαλλαγή  φόρου  μεταβίβασης  η αντικειμενική αξία (800000 ευρώ) και όχι τα τετραγωνικά μέτρα των ακινήτων.

Επίσης για να είσαι δικαιούχος του  marketpass πρέπει  η αντικειμενική αξία των ακινήτων να μη ξεπερνά τα 250.000 ευρώ για τους άγαμους και τα 400.000 ευρώ.

Το κριτήριο των τετραγωνικών παραβιάζει δύο βασικές αρχές των Μαθηματικών: 

α) δεν μπορείς να προσθέσεις ανόμοια πράγματα και

β) δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. 

Η μόνη δίκαιη ρύθμιση είναι με βάση την αντικειμενική αξία των ακινήτων.

Πηγή: Καλοδήμος Δημήτρης - sep4u.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι ήταν ο «παιδοτρίβης» στην Αρχαία Ελλάδα;

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στρατιωτικές σχολές
Πανελλήνιες 2026: Αλλαγές στις βάσεις εισαγωγής για Στρατιωτικές Σχολές και Σχολές της Αστυνομίας
Πανελλήνιες εξετάσεις: Τι αλλάζει στις βάσεις εισαγωγής για Στρατιωτικές Σχολές και Σχολές της Αστυνομίας από το 2026
Πανελλήνιες 2026: Αλλαγές στις βάσεις εισαγωγής για Στρατιωτικές Σχολές και Σχολές της Αστυνομίας
σχολείο μαθητές αυλή διάλειμμα
Νέο μάθημα στα Δημοτικά σχολεία αλλιώτικο από τα άλλα - Ποιο είναι και σε τι στοχεύει;
Ένα μάθημα ζωής για το μέλλον: Το πρόγραμμα, που σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, στοχεύει να εισαγάγει τους μικρούς μαθητές στη βιωματική...
Νέο μάθημα στα Δημοτικά σχολεία αλλιώτικο από τα άλλα - Ποιο είναι και σε τι στοχεύει;