δασκαλα
Αξιολογικά απίθανα αλλά αληθινά

Διαβάζουμε και δεν πιστεύουμε στα μάτια και στα αυτιά μας στην καταγγελία του συλλόγου “0 Περικλής”:  Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός της Γενικής Αγωγής που έχει διοριστεί στη Γενική Αγωγή έχει αναλάβει παράλληλη στήριξη μαθητή, δηλαδή το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, για όλο το διδακτικό της ωράριο. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία αυτό απαγορεύεται….Ο αξιολογητής προχώρησε στην ατομική αξιολόγηση της εκπαιδευτικού της Γενικής Αγωγής στη βάση της τετράβαθμης κλίμακας για την παροχή εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου στην Ειδική Αγωγή, ενώ η εκπαιδευτικός δεν έχει προσληφθεί σε αυτήν. Σύμφωνα με τις οδηγίες του αξιολογητή, η εκπαιδευτικός μαζί με τον μαθητή με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες βγήκαν εκτός τάξης (!) – πράγμα που απαγορεύεται εκτός ειδικών περιπτώσεων, προκειμένου να διεξαχθεί η διαδικασία αξιολόγησης της εκπαιδευτικού.  


Η ανακοίνωση

Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ "Ο Περικλής": Καταγγελία για ενέργειες αξιολογητή επιχείρησης επιβολής της ατομικής αξιολόγησης  

Συναδέλφισσες, οι

Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων σε όλη την Ελλάδα, στην Αττική και στον σύλλογό μας δεν συμμετέχει, δηλώνοντας απεργία – αποχή από την επιχείρηση  της κυβέρνησης να επιβάλει  μια εξαιρετικά σοβαρή τομή στην εκπαίδευση και στην εργασία με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη μετατροπή τους σε σχολεία της αγοράς και ο δάσκαλος να είναι υποταγμένος με σκυμμένο το κεφάλι. Στην προσπάθειά του, το ΥΠΑΙΘ να δώσει έστω και ελάχιστους παραπάνω αριθμούς αξιολογούμενων  καταφεύγει σε ακραίες και απίστευτες ενέργειες με κωμικοτραγικά χαρακτηριστικά. 

Αναφερόμαστε σε Δημοτικό Σχολείο του Συλλόγου μας “Ο Περικλής” στην Αγία Παρασκευή, όπου ο αξιολογητής-σχολικός σύμβουλος , Σταμούλης Ευθύμιος προχώρησε στην αξιολόγηση εκπαιδευτικού με ενέργειες που βρίσκονται έξω ακόμα και από τα πλαίσια που ορίζει το υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα:  Στο εν λόγω σχολείο νεοδιόριστη εκπαιδευτικός της Γενικής Αγωγής που έχει προσληφθεί στη Γενική Αγωγή έχει αναλάβει παράλληλη στήριξη μαθητή, δηλαδή το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, για όλο το διδακτικό της ωράριο.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία αυτό απαγορεύεται και παρ’ όλα αυτά έγινε με αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης και με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την παροχή του αναγκαίου υποστηρικτικού έργου στον μαθητή.

Ο αξιολογητής προχώρησε στην ατομική αξιολόγηση της εκπαιδευτικού της Γενικής Αγωγής στη βάση της τετράβαθμης κλίμακας για την παροχή εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου στην Ειδική Αγωγή, ενώ η εκπαιδευτικός δεν έχει προσληφθεί σε αυτήν.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του αξιολογητή, η εκπαιδευτικός μαζί με τον μαθητή με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες βγήκαν εκτός τάξης (!) – πράγμα που απαγορεύεται εκτός ειδικών περιπτώσεων που χρειάζεται να αποφορτιστεί ο μαθητής, προκειμένου να διεξαχθεί η διαδικασία αξιολόγησης της εκπαιδευτικού.

Αποδεικνύεται ότι οι ισχυρισμοί του υπουργείου Παιδείας για μια αξιολόγηση θα οδηγήσει στη βελτίωση του παιδαγωγικού έργου, όχι μόνο δεν ισχύουν αλλά συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. 

Αξιολογείται ένας εκπαιδευτικός στην ειδική αγωγή, ενώ δεν έχει προσληφθεί σε αυτή.

Η διαδικασία της αξιολόγησης γίνεται με μία κατάπτυστη αντιπαιδαγωγική διαδικασία εις βάρος του συγκεκριμένου μαθητή, του εκπαιδευτικού και βέβαια του παιδαγωγικού ρόλου του σχολείου.  Μια λέξη τους ταιριάζει: Ντροπή!

Συναδέλφισσες, οι,

Ο αγώνας μας ενάντια στην αξιολόγηση συνεχίζεται αταλάντευτα με τη συμμετοχή όλων μας στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ  και τη χρήση των στάσεων εργασίας  σε όποια φάση της διαδικασίας  απαιτηθεί.

Υπερασπιζόμαστε το παιδαγωγικό μας  έργο, την εργασία μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και το δημόσιο σχολείο.

Οι σύμβουλοι είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τα σχολεία για τις επισκέψεις τους, όχι να μπαίνουν ξημερώματα από την πίσω πόρτα.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio-deuteris-eukairias-2.jpg
Πρόσκληση απόσπασης μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το σχολικό έτος 2025-2026
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων από 16 έως 25 Ιουνίου 2025 για αποσπάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Πρόσκληση απόσπασης μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το σχολικό έτος 2025-2026
αστυν
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
Ένα βρέφος, μια 41χρονη και ένας 18χρονος μεταξύ των θυμάτων σε αιματηρή συμπλοκή κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Westfest στο Σολτ Λέικ Σίτι
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
taksi
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025
Οι γονείς καλούνται να πληρώσουν για πρώτη φορά συμμετοχή στο πρόγραμμα, ενώ η Ένωση ζητά άμεση κατάργηση της εισφοράς και διεύρυνση των θέσεων
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025
Μια γιορτή για όλους
«Μια γιορτή για όλους» – Διήμερες εκδηλώσεις στην Πλαζ Αρετσούς με επίκεντρο τα δικαιώματα όλων των παιδιών
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Καλαμαριάς και ο «Ηλιάτορας» ενώνουν δυνάμεις για ένα διήμερο δράσεων, τέχνης και συζητήσεων με στόχο την ευαισθητοποίηση και...
«Μια γιορτή για όλους» – Διήμερες εκδηλώσεις στην Πλαζ Αρετσούς με επίκεντρο τα δικαιώματα όλων των παιδιών