σχολεια εκπαιδευση
Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ : Ας μην επικαλείται η Διεύθυνση του σχολείου την προστασία του κλίματος ηρεμίας για τα παιδιά , γιατί  η ίδια προτίμησε να παραβιάσει κάθε πρωτόκολλο  ασφάλειας και ηρεμίας της σχολικής κοινότητας, θεωρώντας  σημαντικότερο  απ’ αυτήν,  την υλοποίηση   της ατομικής αξιολόγησης.

Την Παρασκευή 5/5/23 ύστερα από ενημέρωση ότι οι αξιολογητές  έρχονται στο Πολυαναπήρων, η Β΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής μετέβη στο σχολείο προκειμένου να υλοποιήσει τις  αποφάσεις  της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ για την αποτροπή της εισόδου των νεοεπιθεωρητών στα σχολεία και τη διακοπή της  έτσι  και αλλιώς παράνομης  σε προεκλογική περίοδο  έναρξη  διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης  των εκπαιδευτικών.

Με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας  απαγορεύτηκε η είσοδός του ΔΣ της ΕΛΜΕ, ο οποίος έκλεισε τις τρείς εισόδους  του σχολείου τοποθετώντας σε κάθε είσοδο εκπαιδευτικούς και το προσωπικό καθαριότητας,  να ανακοινώνουν ότι εκτελούν εντολές και δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Φρόντισε δε και  επέβαλε  σε όλο το προσωπικό, να κλειδώσει και κάθε αίθουσα χωριστά,  με τα παιδιά  και τους εκπαιδευτικούς μέσα, προκειμένου να αποφευχθεί  η επαφή των συναδέλφων με το σωματείο, ενώ στο εσωτερικό πραγματοποιούταν η προκαταρτική προεργασία της αξιολόγησης κάποιων εκπαιδευτικών.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Την Παρασκευή 5/5/23 ύστερα από ενημέρωση ότι οι αξιολογητές  έρχονται στο Πολυαναπήρων, παρεμβήκαμε  προκειμένου να υλοποιήσουμε τις  αποφάσεις  της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ για την αποτροπή της εισόδου των νεοεπιθεωρητών στα σχολεία και τη διακοπή της  έτσι  και αλλιώς παράνομης  σε προεκλογική περίοδο  έναρξη  διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης  των εκπαιδευτικών.

Με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας  απαγορεύτηκε η είσοδός του ΔΣ της ΕΛΜΕ, ο οποίος έκλεισε τις τρείς εισόδους  του σχολείου τοποθετώντας σε κάθε είσοδο   εκπαιδευτικούς και το  προσωπικό καθαριότητας,  να ανακοινώνουν ότι εκτελούν εντολές και δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Φρόντισε δε και  επέβαλε  σε όλο το προσωπικό, να κλειδώσει και κάθε αίθουσα χωριστά,  με τα παιδιά  και τους εκπαιδευτικούς μέσα, προκειμένου να αποφευχθεί  η επαφή των συναδέλφων με το σωματείο , ενώ στο εσωτερικό πραγματοποιούταν η προκαταρτική προεργασία της αξιολόγησης κάποιων εκπαιδευτικών.

Ας μην επικαλείται η Διεύθυνση του σχολείου την προστασία του κλίματος ηρεμίας για τα παιδιά , γιατί  η ίδια προτίμησε να παραβιάσει κάθε πρωτόκολλο  ασφάλειας και ηρεμίας της σχολικής κοινότητας, θεωρώντας  σημαντικότερο  απ’ αυτήν,  την υλοποίηση   της ατομικής αξιολόγησης.

Το υπουργείο,  μιας κυβέρνησης που η πολιτική της κρίνεται σε λίγες  μέρες,  παραβιάζοντας κάθε προεκλογική διαδικασία, εκβιάζει συνειδήσεις  απειλώντας  τους νεοδιόριστους. Είτε  μέσω του μηχανισμού της ΔΙΔΕ, που μεγάλη Πέμπτη στέλνει στους εκπαιδευτικούς τους αξιολογητές που τους αντιστοιχούν,  είτε μέσω όσων διευθυντών και συμβούλων επιθυμούν διακαώς την ατομική αξιολόγηση  των άλλων, επιχειρεί την εκβιαστική απόσπαση της συγκατάθεσης των νεοδιόριστων  στο βασανιστήριο της αξιολόγησης.       

ΔΕΝ  ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. Η πλειοψηφία των νεοδιόριστων συναδέλφων έχει σταθεί πρωτοπορία στην υλοποίηση των αποφάσεων ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ για  ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ και έχει ακυρώσει στη πράξη την επιχείρηση της κυβερνητικής πολιτικής να ανταλλάξει την μονιμοποίηση  τους με την υποταγή και τον εκφοβισμό.

Σε όσους συναδέλφους, είτε γιατί πιστεύουν στην ατομική αξιολόγηση, ως μέσο ατομικής καταξίωσης, είτε γιατί φοβούνται να αντισταθούν, λέμε ότι η μάχη για την ανατροπή της ατομικής αξιολόγηση  είναι συλλογική υπόθεση  όλου του κλάδου , είναι αποφασισμένη από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ , ΠΟΣΕΕΠΕΑ  και θα υλοποιηθεί   με κάθε τρόπο, ώστε να ανατραπεί η κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων δηλαδή   για το συλλογικό συμφέρον της δημόσιας εκπαίδευσης.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους

  1. Να  υπογράψουν τώρα την ΔΗΛΩΣΗ  ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟΧΗΣ και να την καταθέσουν  στο πρωτόκολλο του σχολείου τους
  2. Να δηλώσουν στις ενοχλήσεις των συμβούλων ότι δεν επιθυμούν την αξιολόγησή τους.
  3. Να ενημερώσουν το σωματείο για οποιαδήποτε κίνηση αντιληφθούν ότι οργανώνεται για να ξεκινήσει από  κάπου η αξιολόγηση έστω και στα κρυφά.

Η ΕΛΜΕ  μπορεί  και πρέπει να σταθεί στο μπόι της αξιοπρέπειας, γιατί  η αποτροπή της αξιολόγησης είναι μονόδρομος για την ύπαρξη ενός σχολείου δημόσιου και δημοκρατικού. Ενός σχολείου  στο οποίο να έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές χωρίς αποκλεισμούς  και στο οποίο να μπορούν  οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν όχι ως εντολοδόχοι  αλλά  ως δάσκαλοι  και  παιδαγωγοί .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kasselakis-stefanos
Κασσελάκης: «Να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα»
«Δεν υπάρχει τίποτα «αντρικό» στην παραδοχή του εγκλήματος, όπως προσπάθησε να μας πείσει ο κ. Κούγιας. Δεν υπάρχει τίποτα «αντρικό» στην...
Κασσελάκης: «Να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα»