Ποιος τους αξιολογητές θα αξιολογήσει;
Καλέσματα ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης

Απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης ακολουθούν ορισμένοι σχολικοί σύμβουλοι, όπως καταγγέλλει η Α ΕΛΜΕ Δ.Αττικής.

«Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν". Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο  του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία. Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και καταλήγουν:

«Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας».

Ολη η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Δ.Αττικής

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καταγγέλλει τις προσπάθειες μερίδας προσφάτως τοποθετημένων Σχολικών Συμβούλων, οι οποίοι απ' ό,τι φαίνεται έχουν πάρει πολύ σοβαρά τον ρόλο τους ως αξιολογητές/επιθεωρητές.

Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον Σχολικό Σύμβουλο ως εντολοδόχο επιθεωρητή, με αποκλειστική στην ουσία αποστολή να επιβάλλει την αντιδημοκρατική και αντιεπιστημονική ατομική αξιολόγηση "εδώ και τώρα", δηλαδή την τρομοκράτηση και την υποταγή των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών σε πρώτη φάση. Ορισμένοι/ες εξ αυτών, "βασιλικότεροι του βασιλέως", φαίνεται να παρενοχλούν συστηματικά νεοδιόριστους συναδέλφους μας (κυρίως μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, αλλά και τηλεφωνημάτων ή SMS) προκειμένου να τους δεχτούν ως αξιολογητές. Έχουμε φαινόμενα ¨"εισβολών" σε σχολεία (και μάλιστα χωρίς την άδεια των διευθύνσεων) σε απίθανες ώρες (πχ 7.30 το πρωί), εμφανίζονται σε Ειδικα σχολεία παρουσία μαθητών με αναπηρία, απόπειρα διαδικτυακών συναντήσεων, κ.α. ανάλογα.

Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν".

Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο  του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία.

Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης.

Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ως ΕΛΜΕ, θα εμποδίζουμε κάθε προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Επιφυλασσόμαστε ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ, καταγγέλλοντας και ονομαστικά, αν χρειαστεί, παρόμοιες πρακτικές ΤΙΣ ΕΠΌΜΕΝΕΣ ΗΜΈΡΕΣ.

Κανένας μόνος/καμία μόνη!

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

cinema.jpg
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστούν οι ποικίλες δράσεις, οι δημιουργίες και το όραμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσα από αφιερώματα,...
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
mitsotakis
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
Στρατηγική συμμαχία για την παιδεία και το περιβάλλον: Συνάντηση Μητσοτάκη με την Πρόεδρο του Yale
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
thrania
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών
«Διαδραστικά μαθήματα» για τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας στο 23ο Δημοτικό Σχολείο
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών
μυκονος
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί
Σοβαρές καταγγελίες κατά εκπαιδευτικού στη Μύκονο – Ένα κλίμα φόβου και καταπίεσης στο λύκειο του νησιού
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί