Θαύματα μέρες που είναι: Πήρε 12,80 για διευθυντής και 19,75 για Σύμβουλος Εκπαίδευσης!
Στην μεν πρώτη συνέντευξη (Σχολικών Συμβούλων) μοριοδοτήθηκα με βαθμό Άριστα (19,75) ενώ στη δεύτερη (Διευθυντών Σχολικών Μονάδων) η επίδοσή μου σημείωσε απότομη κάθοδο (12,80)

Πολλά «θαύματα» έγιναν το τελευταίο χρονικό διάστημα στη διάρκεια των διαδικασιών επιλογής των διευθυντών σχολικών μονάδων τόσο στην καταμέτρηση των αντικειμενικών κριτηρίων όσο και στις συνεντεύξεις. 

Τις προηγούμενες μέρες το alfavita.gr δημοσίευσε καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες υποψήφιοι Διευθυντές σχολείων βαθμολογήθηκαν στη συνέντευξη παραπάνω από «Άριστα»!

Το εξόχως παράδοξο έγκειται στο γεγονός ότι, ενώ σύμφωνα με το άρθρο 32, παρ. 4 του Ν. 4823/2021 η μέγιστη βαθμολογία για τη συνέντευξη είναι «Είκοσι» (20), υπήρξαν υποψήφιοι που βαθμολογήθηκαν με μεγαλύτερο βαθμό! Για παράδειγμα, υποψήφιος με βαθμολογία πριν τη συνέντευξη 33,125 έλαβε από τη συνέντευξη 20,74 και είχε τελική βαθμολογία 53,87, ενώ έτερος υποψήφιος είχε βαθμολογία πριν τη συνέντευξη 27,57 και λαμβάνοντας από τη συνέντευξη 21,13, η τελική βαθμολογία του διαμορφώθηκε στο 48,7.

Ωστόσο τα "θαύματα" ούτε αρχίζουν ούτε τελειώνουν με τα παραπάνω. Διαβάστε την παρακάτω επιστολή εκπαιδευτικού (που δημοσίευσε το fresh-education.gr) και θα καταλάβετε:

Διαδικασίες fast track ….. και η αξιοκρατία στην εκπαίδευση

Κλήθηκε ο εκπαιδευτικός κόσμος με απανωτές προκηρύξεις να συμμετάσχει σε διαδικασίες επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντές Εκπ/σης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων) με βάση πάντα τον Νόμο.4823/2021 μέσα σε ένα ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο και με διαδικασίες επιλογής που αμφισβητούνται έως σήμερα από αρκετούς υποψηφίους.

Μετά από 30 χρόνια καριέρας σε διάφορα σχολεία της επικράτειας και του εξωτερικού, αποφάσισα να συμμετάσχω για πρώτη φορά στις δύο προκηρύξεις (Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων) του προαναφερθέντος νόμου.

Το δε σύστημα ανάρτησης μορίων που διαμορφώθηκε από το ΥΠΑΙΘ και υιοθετήθηκε από τα Συμβούλια Επιλογής αναγνώρισε μόνο συνεχόμενες θητείες σε αντίστοιχες διοικητικές θέσεις. Δυστυχώς η διοικητική μου προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις (Διευθυντής Σχολείου τα έτη 2017-18 και 2020-21 & Προϊστάμενος Ολιγοθεσίου Σχολείου το έτος 1994-95) αφορούσε τα παραπάνω διακεκομμένα σχολικά έτη και έτσι δεν μπορούσαν να αναρτηθούν στον εν λόγω σύστημα.

Σύμφωνα με το Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής (Π.Ε. Κυκλάδων) ‘το σύστημα ήταν υπαίτιο για την μη ανάρτηση των συγκεκριμένων μορίων’ και δεν υπήρχε καμία δυνατότητα παρέμβασής του για συμπληρωματική ανάρτησή τους. Παράλληλα δεν αναγνωρίστηκε το Πιστοποιητικό Ξένης Γλώσσας (Proficiency) καθώς δε συνοδευόταν από τη μετάφρασή του, ενώ το πρώτο Συμβούλιο Επιλογής Σχολικών Συμβούλων είχε αποδεχτεί το συγκεκριμένο πιστοποιητικό χωρίς μετάφραση. Για τη δεύτερη ξένη γλώσσα επιπέδου Β2 η ανάρτηση των μορίων έγινε στη στήλη του Β2 της πρώτης ξένης γλώσσας επαυξημένο κατά 0,5 μόρια δηλ.. αντί για 0,5 η στήλη αναγράφει 1 μόριο. Στη δε απορία μου πώς έγινε αυτή η μεταβολή, η απάντηση ήταν ‘προς όφελος του υποψηφίου στελέχους’. Σε αυτή την περίπτωση η παρέμβαση του Τοπικού Συμβουλίου στο σύστημα ανάρτησης μορίων μάλλον ήταν επιτρεπτή;

Μετά τη δημοσίευση του Προσωρινού Πίνακα Μορίων έκανα ένσταση και απέστειλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά με την παράκληση όπως ληφθούν υπόψη της Επιτροπής και βελτιωθεί η συνολική μου μοριοδότηση. Η ένστασή μου δεν έγινε δεκτή. Ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί μέχρι σήμερα 8/04/2023 η αιτιολογία απόρριψης της ένστασής μου.

Στην ολοκλήρωση της διαδικασιών συμμετείχα και στις δύο συνεντεύξεις. Στην μεν πρώτη συνέντευξη (Σχολικών Συμβούλων) μοριοδοτήθηκα με βαθμό Άριστα (19,75) ενώ στη δεύτερη (Διευθυντών Σχολικών Μονάδων) η επίδοσή μου σημείωσε απότομη κάθοδο (12,80) ……

Αναρωτιέται κανείς με ποια κριτήρια λειτούργησαν τα δύο Συμβούλια Επιλογής καθώς το σύστημα ανάρτησης μορίων λίγο πολύ λειτούργησε με τον ίδιο τρόπο στα διοικητικά μόρια ενώ στα μόρια των ξένων γλωσσών τελείως διαφορετικά (Το μεν πρώτο συμβούλιο μου ανάρτησε συνολικά 3,5 μόρια ενώ το δεύτερο 1 μόριο).

Για τη δε διαφάνεια της διαδικασίας της συνέντευξης οι αριθμοί μαρτυρούν την αξιοπιστία και δημοκρατικότητα της όλης διαδικασίας. Με την ανάλογη ευνοιοκρατία και αδιαφάνεια τα τοπικά στελέχη της κυβερνώσας παράταξης μοριοδοτήθηκαν υπέρ του δέοντος και αναμένεται και η τοποθέτησή τους στις αντίστοιχες θέσεις και όλα καλώς καμωμένα……. Και όλα αυτά να γίνονται μεσούσης της προεκλογικής περιόδου…… Πού άραγε βρίσκεται η επίσημη ομοσπονδία μας (ΔΟΕ) προκειμένου να λάβει θέση για τις περιβόητες διαδικασίες επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης ;

Αναστασίου Δ. Αναστάσιος (ΠΕ 70)

Δρ. Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων Δυτικής Αττικής
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γεωργιάδης-Πολάκης
Χαμός με Γεωργιάδη - Πολάκη στη Βουλή: «Ήσουν ο πρώτος ιδιώτης σε δημόσιο νοσοκομείο» - «Τολμάς ρε κακομοίρη;»
Ανέβηκαν ξανά οι τόνοι ανάμεσα σε Γεωργιάδη και Πολάκη
Χαμός με Γεωργιάδη - Πολάκη στη Βουλή: «Ήσουν ο πρώτος ιδιώτης σε δημόσιο νοσοκομείο» - «Τολμάς ρε κακομοίρη;»
paidaki
Απίστευτο! - Δασκάλα κούρεψε 5χρονο σε νηπιαγωγείο γιατί δεν της άρεσαν τα μαλλιά του
Δασκάλα σε νηπιαγωγείο κούρεψε 5χρονο επειδή δεν της άρεσαν τα μαλλιά του, όπως καταγγέλλει η μητέρα του μικρού - Τι είπε για το περιστατικό ο Ο...
Απίστευτο! - Δασκάλα κούρεψε 5χρονο σε νηπιαγωγείο γιατί δεν της άρεσαν τα μαλλιά του