sxoleio mosxato viasmos
Βίωνε τη φρίκη από την Γ΄ δημοτικού μέχρι το λύκειο από γείτονα και φίλο της οικογένειας,

Μια νέα υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης, με θύμα μια 21χρονη σήμερα κοπέλα από χωριό του Ρεθύμνου, ξεκίνησε να εκδικάζεται την Πέμπτη στο Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Δυτικής Κρήτης, στα Χανιά.

Ο κατηγορούμενος, γείτονας της οικογένειας, πατέρας τριών παιδιών και παππούς έξι εγγονιών, αρνήθηκε τα πάντα, ενώ σε πρώτο βαθμό έχει καταδικαστεί σε 12 χρόνια κάθειρξης για τις πράξεις του, σύμφωνα με το zarpanews.gr.

Ενώπιον του Δικαστηρίου η κοπέλα περιέγραψε τα γεγονότα, τοποθετώντας την έναρξη της κακοποίησής της σε ηλικία 9 ετών, όταν πήγαινε στην Τρίτη Δημοτικού.

Όπως κατέθεσε, σχεδόν καθημερινά επισκεπτόταν με την μητέρα της το σπίτι όπου ζει ο 59χρονος με την γυναίκα του. Τότε, εκεινος της ζητούσε να καθίσει στα πόδια του και της κρατούσε το δεξί χέρι πίσω από την πλάτη της, με τρόπο ώστε να χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα. Ταυτόχρονα, έπαιζαν ενα «παιχνίδι» ερωτήσεων με το αριστερό χέρι που έπρεπε να σηκώνει ανάλογα με την απάντηση, ενώ το δεξί ήταν πάντα ακινητοποιημένο.

Περνώντας τα χρόνια, η κακοποίηση του κοριτσιού συνεχιζόταν με συστηματικές θωπείες στο στήθος και στα γεννητικά όργανα. Αυτά συνέβαιναν μέσα στο σπίτι του και μεσα στο σπίτι του κοριτσιου και εκμεταλλευομενος την σχέση τους και όταν εμεναν μονοι.
«Ήταν δύσκολο να μιλήσω στη μαμά μου» τόνισε η κοπέλα

«Δεν μπορούσα να αντιδράσω, δεν μπορούσα να μιλήσω, έμενα κόκαλο» ανέφερε.

Δυστυχώς, το μαρτύριο της αποκαλύφθηκε μόνο πολλά χρόνια αργότερα, όταν φοιτούσε σε ΕΠΑΛ του Ρεθύμνου. «Ο γυμναστής μου είπε πως είχα μέσα μου θυμό και πως πρέπει να μιλήσω σε ψυχολόγο. Τότε η ψυχολόγος του σχολείου ήταν αυτή που με βοήθησε. Μου είπε πως ό,τι λέμε είναι απόρρητο αλλά επειδή κινδυνεύω από τον άνθρωπο αυτόν, πρέπει να μιλήσει στην αστυνομία. Εκείνη ενημέρωσε τους γονείς μου και εκείνη κάλεσε τις Αρχές» τόνισε. Μάλιστα όπως είπε, νωρίτερα, όταν ήταν στο γυμνάσιο είχε μιλήσει στις ψυχολόγους του σχολείου που όμως δεν έκαναν τίποτα, ενώ αυτός συνέχιζε την παρενόχληση.

Η δίκη διεκόπη το μεσημέρι και θα συνεχιστεί με την απολογία του κατηγορουμένου, ο οποίος δήλωσε αθώος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pencils yellow 1280
Πόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί το 2025 – Όλοι οι πίνακες με τους νέους μισθούς
Αναλυτικά τα ποσά για μόνιμους και αναπληρωτές, τα επιδόματα και οι διαφορές ανά βαθμίδα και προϋπηρεσία.
Πόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί το 2025 – Όλοι οι πίνακες με τους νέους μισθούς
ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Τραγωδία στο Χονγκ Κονγκ: Αεροσκάφος της Emirates κατέληξε στη θάλασσα μετά την προσγείωση
Συναγερμός στο Διεθνές Αεροδρόμιο – Το Boeing 747 της Air ACT εξετράπη του διαδρόμου και συγκρούστηκε με όχημα υποστήριξης
Τραγωδία στο Χονγκ Κονγκ: Αεροσκάφος της Emirates κατέληξε στη θάλασσα μετά την προσγείωση
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Δύο πανεπιστημιακά προγράμματα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών – Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές τους
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Σοφία Ζαχαράκη
Υπουργείο Παιδείας: Σxετικά με τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή
Η Υπουργός Σοφία Ζαχαράκη παρουσίασε στη Βουλή τα στοιχεία για στελέχωση και χρηματοδότηση των δομών ειδικής αγωγής στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Υπουργείο Παιδείας: Σxετικά με τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή