Σχολικές εκδρομές: Ωρα για αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου
Η διαχείριση μεγάλου αριθμού μαθητών από τους διαθέσιμους συνοδούς καθίσταται εν τέλει αρκετά δυσχερής και επισφαλής λόγω του ήδη βεβαρυμμένου τους προγράμματος

Ττην αναμόρφωση του πλαισίου των μαθητικών εκδρομών (αλλαγή της αναλογίας μαθητών – συνοδών, νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών…) ζητά η ΕΛΜΕ Αργολίδας, με αφορμή το περιστατικο σύλληψης εκπαιδευτικού που συνόδευε μαθητές σε εκδρομή στα Γιάννενα, όταν ένας μαθητής  έβαλε με αεροβόλο πιστόλι εναντίον αστυνομικού στο κέντρο της πόλης των Ιωαννίνων. 

Η ΕΛΜΕ τονίζει ότι η υπερκόπωση, το άγχος στο οποίο υπόκεινται οι συνάδελφοι μέσα από τέτοιου είδους ψυχοφθόρες διαδικασίες, χωρίς καθόλου νομική κάλυψη ή έστω αρωγή αλλά και η πολύωρη απουσία τους(ιδιαίτερα του/της αρχηγού), θέτουν σε κίνδυνο την ασφαλή παραμονή των μαθητών

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας εκφράζει την συμπαράσταση του στο σχολείο και όλους τους συναδέλφους συνοδούς εκπαιδευτικούς για το ατυχές και απρόβλεπτο περιστατικό που έλαβε χώρα κατά την πολυήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στα Ιωάννινα. Παρά την λήψη όλων εκείνων των ενδεδειγμένων μέτρων και την τήρηση όλων των προβλεπόμενων «πρωτοκόλλων» τόσο από το σχολείο, όσο όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν ως συνοδοί.

Το εν λόγω περιστατικό ανέδειξε τις δυσκολίες και τους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται οι συνάδελφοι συνοδοί των σχολικών εκδρομών, οι οποίοι εθελοντικά,  με μόνο κίνητρο την  αφοσίωσή τους στο λειτούργημα που επιτελούν και την αγάπη τους προς τους μαθητές μας, αναλαμβάνουν να συνοδεύσουν εκδρομές χωρίς κανένα άλλο οικονομικό κίνητρο ή αποζημίωση. Εκτίθενται σε ποικιλόμορφους και αδιανόητους πολλές φορές κινδύνους, χωρίς καμιά νομική κάλυψη ή έστω αρωγή απέναντι σε ατυχήματα ή πράξεις απερισκεψίας ορισμένων μαθητών.

Με την ευκαιρία να επισημάνουμε ότι οι συνοδοί – και πολύ περισσότερο ο/η αρχηγός της εκδρομής – εφόσον συμβεί κάτι σοβαρό πρέπει να βρίσκονται στη διάθεση των αρχών, ωστόσο δεν μπορούν να απουσιάζουν για μεγάλο χρονικό διάστημα από το σύνολο των μαθητών που συνοδεύουν.
Η υπερκόπωση, το άγχος στο οποίο υπόκεινται οι συνάδελφοι μέσα από τέτοιου είδους ψυχοφθόρες διαδικασίες, χωρίς καθόλου νομική κάλυψη ή έστω αρωγή αλλά και η πολύωρη απουσία τους(ιδιαίτερα του/της αρχηγού), θέτουν σε κίνδυνο την ασφαλή παραμονή των μαθητών. Παράλληλα ανατρέπουν το πρόγραμμα και την επίτευξη των στόχων της εκδρομής. Η διαχείριση μεγάλου αριθμού μαθητών από τους διαθέσιμους συνοδούς καθίσταται εν τέλει αρκετά δυσχερής και επισφαλής λόγω του ήδη βεβαρυμμένου τους προγράμματος.

Τέτοιου είδους προβλήματα μπορούν να εξαλειφθούν ή να μειωθούν στο ελάχιστο με την αναμόρφωση του πλαισίου των εκδρομών (αλλαγή της αναλογίας μαθητών – συνοδών, νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών…).

ΔΣ ΕΛΜΕ Αργολίδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τι να αποφεύγετε όταν πλένετε τα μαγιό
Βρεγμένο μαγιό: Οι κρυφοί κίνδυνοι και πώς να τους αποφύγετε
Η παρατεταμένη χρήση ενός βρεγμένου μαγιό μπορεί να φαίνεται αβλαβής, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας ημέρας διασκέδασης στην παραλία ή στην πισίνα
Βρεγμένο μαγιό: Οι κρυφοί κίνδυνοι και πώς να τους αποφύγετε
pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Ποιες αλλαγές θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Κυριάκος Πιερρακάκης: «Μια μεγάλης κλίμακας παρέμβαση σε νομοθετικό επίπεδο και, ταυτόχρονα, πολλές μικρές αλλαγές σε κάθε πτυχή της σχολικής...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Ποιες αλλαγές θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση