ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Σε αυτούς που μας χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό για την διάλυση του Δημόσιου Σχολείου θέλω να απαντήσω: φτάνει πια! Βαρέθηκα να σωπαίνω!

«Βαρέθηκα να σωπαίνω! Βαρέθηκα να φοβάμαι!» - Απάντηση νεοδόκιμου εκπαιδευτικού σε Σύμβουλο

«Σε αυτούς που μας χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό για την διάλυση του Δημόσιου Σχολείου θέλω να απαντήσω: φτάνει πια! Βαρέθηκα να σωπαίνω! 

Βαρέθηκα να φοβάμαι!

Συμμετέχω στην Απεργία, από την ατομική αξιολόγησή σας, που προκήρυξε το συνδικαλιστικό μας όργανο (χωρίς να έχει βγει ακόμα παράνομη) και ως εκ τούτου δε θα κάνω τίποτα από όσα ορίζονται.»

Παραθέτουμε ολόκληρη την ανοιχτή επιστολή

Αξιολόγηση: Απάντηση νεοδόκιμου εκπαιδευτικού σε Σύμβουλο 14 χρόνια μετά!

Στο πλαίσιο της ατομικής αξιολόγησης που προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης καλεί σε βραδινές συναντήσεις (για την οργάνωση της διδασκαλίας – παρουσίασης) τους Νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς σε Κρήτη,  Αιγαίο και Πελοπόννησο, αφού μόνο εκεί έχουν οριστεί Σύμβουλοι, θέτοντάς τους το δίλημμα “αξιολόγηση και διορισμός ή παραμονή σε καθεστώς δόκιμου”!

Δεκατέσσερα χρόνια μετά λοιπόν ήρθε η στιγμή της απάντησης μου…

Καλημέρα κ. Σύμβουλε / Αξιολογητή

Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ που ζητήσατε να συναντηθείτε μαζί μου. Μου είναι, βέβαια, πάρα πολύ δύσκολο να παρευρεθώ στη συνάντηση, λόγω του ότι εργάζομαι σε Εσπερινό αλλά και του ότι είναι εκτός σχολικού ωραρίου και εκτός …Νομού!

Επιπλέον, σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε σε επαφή μαζί μου γιατί μετά από δώδεκα χρόνια ως αναπληρωτής και σχεδόν δύο χρόνια ως δόκιμος, θα έχω την τιμή να γνωρίσω από κοντά και να συνομιλήσω με ένα Σύμβουλο.

Θα με χαροποιούσε, βέβαια, αν αυτή η συνάντηση αφορούσε στα προβλήματα και στις παρεμβάσεις Παιδαγωγικών Θεμάτων, όπως για παράδειγμα σε θέματα στήριξης, σε ελλείψεις τεχνολογικού εξοπλισμού, σε διαχείριση τάξης με αριθμό μαθητών άνω των είκοσι στριμωγμένους σε μικρή αίθουσα. Επίσης, θα με χαροποιούσε, αν αυτή η συνάντηση αφορούσε στα προβλήματα των αναπληρωτών, όπως για παράδειγμα σε θέματα μετακίνησης και στέγασης ανά την Ελλάδα, που τόσα χρονιά καλύπτουμε τις ανάγκες και κλείνουμε τρύπες κρινόμενοι ως ικανοί, επαρκείς και άξιοι, είτε σε θέματα αδειών που δεν έχουμε δικαίωμα να αρρωστήσουμε, να γεννήσουμε ή να βρούμε θέσεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς για τα παιδιά μας, γενικά να είμαστε άνθρωποι!

Αντιθέτως, θέλετε να με συναντήσετε για να κρίνετε αν μετά από 14 χρόνια είμαι ικανός εκπαιδευτικός -και όχι τεμπέλης-, αν μετά από την αξιολόγηση, τις σχολές, τα πτυχία, την Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ, τα μεταπτυχιακά, τους ΑΣΕΠ, τα προσοντολόγια, είμαστε επαρκείς μπροστά στην «Αριστεία» που θα κρίνει μέσα σε 45 λεπτά το ποιοτικό (;) αποτέλεσμα της Παιδαγωγικής πράξης χωρίς να λαμβάνει υπόψη την αφετηρία του κάθε μαθητή, τις αίθουσες, τον εξοπλισμό και τις συνθήκες που αυτή πραγματοποιείται.

Θα κρίνει, αν είμαστε ικανοί να στελεχώσουμε το Δημόσιο Σχολειό που χρόνια τώρα αγαπάμε και στηρίζουμε. Αυτό το σχολείο που οι προϊστάμενοι που σας διόρισαν, το αφήνουν χωρίς ρεύμα, χωρίς υποδομές, να γκρεμίζεται γιατί η συντήρηση κοστίζει! Αυτό το σχολείο που αφήνουν την Ειδική Αγωγή με κενά μέχρι σήμερα, που χορηγούν webex δια πάσα νόσο, που φυλακίζουν μαθητές επειδή κάνουν καταλήψεις και εξεγείρονται για όσα ζούνε.

Είναι οι μαθητές και οι καθηγητές που έμειναν κλεισμένοι σε καραντίνα τόσο καιρό για να επιστρέψουν στα σχολεία -χωρίς μέτρα ασφαλείας- και να συναντήσουν αυτούς που θέλουν να επιβάλλουν την ταξική κατηγοριοποίηση, αυτούς που απειλούν χιλιάδες νεοδιόριστους ότι ή θα αξιολογηθούμε ή θα μείνουμε για πάντα δόκιμοι.

Σε αυτούς που μας χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό για την διάλυση του Δημόσιου Σχολείου θέλω να απαντήσω: φτάνει πια! Βαρέθηκα να σωπαίνω!

Βαρέθηκα να φοβάμαι!

Συμμετέχω στην Απεργία, από την ατομική αξιολόγησή σας, που προκήρυξε το συνδικαλιστικό μας όργανο (χωρίς να έχει βγει ακόμα παράνομη) και ως εκ τούτου δε θα κάνω τίποτα από όσα ορίζονται.

Αν παρόλα αυτά θέλετε να κανονίσουμε μια συνάντηση, ως Σύμβουλος και όχι ως Αξιολογητής, σας περιμένω με χαρά εκεί που είμαι πάντα, στα σχολεία μας!

Με εκτίμηση Αλέξανδρος Κ. ΠΕ82

Νεοδόκιμος 2021
ΕΛΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γαζα
Σχολεία μέσα στα συντρίμμια: Τα παιδιά της Γάζας επιστρέφουν στα θρανία χωρίς βιβλία και τετράδια
Μέσα σε σκηνές, ανάμεσα σε ερείπια και ουρές για νερό και ψωμί, η εκπαίδευση παλεύει να επιβιώσει στη χειρότερη κρίση της
Σχολεία μέσα στα συντρίμμια: Τα παιδιά της Γάζας επιστρέφουν στα θρανία χωρίς βιβλία και τετράδια
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
«Χτίζοντας γέφυρες συμπερίληψης»: εκδήλωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Το Ίδρυμα τιμά την 3η Δεκεμβρίου με δράσεις για πρόσβαση, ισότητα, εθελοντισμό και βιωματική κατανόηση της συμπερίληψης
«Χτίζοντας γέφυρες συμπερίληψης»: εκδήλωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
στεμ
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
Οι παρεμβάσεις προσφέρουν σε 320 μαθητές και μαθήτριες και 53 εκπαιδευτικούς, ένα εξελιγμένο μαθησιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της...
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»