ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τηλέφωνα στα σπίτια νεοδιόριστων, πιέσεις, απειλές και κρυφές αξιολογήσεις από τους συλλόγους των σχολείων, συνθέτουν το ύφος και το ήθος αυτής της δόλιας διαδικασίας που στόχο έχει τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και τη μετατροπή των μόνιμων σε… δόκιμους, και όχι το αντίθετο, όπως υποκριτικά διατείνεται το υπουργείο.

Την ημέρα της Πανεργατικής Απεργίας (8 Μάρτη) -που ένα ανθρώπινο ποτάμι οργής ξεχύθηκε στους δρόμους σε όλη την Ελλάδα για να καταδικάσει το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη, να ζητήσει την τιμωρία των ενόχων, διεκδικώντας παράλληλα ασφαλείς και φθηνές μεταφορές, διάλεξε σύμβουλος Φιλολόγων για να αξιολογήσει νεοδιόριστη εκπαιδευτικό !!!

Ούτε η μνήμη των 57 νεκρών –μεταξύ των οποίων ήταν και μαθητές- ούτε οι δεκάδες τραυματισμένοι, ούτε η διάχυτη θλίψη και η οργή εκατοντάδων χιλιάδων φοιτητών, μαθητών και λαού που απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα, δε στάθηκαν εμπόδιο για την …απρόσκοπτη διεξαγωγή της αξιολογικής διαδικασίας….Αιδώς Αργείοι…!

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δραστήρια ΕΛΜΕ Ηρακλείου.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου 

ΘΕΜΑ: ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ»….

Παρά το κλίμα της γενικευμένης κοινωνικής οργής μετά το έγκλημα στα Τέμπη, παρά την ομόθυμη αντίθεση του κλάδου στην αξιολόγηση και τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών , το ΥΠΑΙΘ και οι παρατρεχάμενοι «σύμβουλοί» του επιμένουν να προχωρήσουν το έργο της ατομικής αξιολόγησης.

Τηλέφωνα στα σπίτια νεοδιόριστων, πιέσεις, απειλές και κρυφές αξιολογήσεις από τους συλλόγους των σχολείων, συνθέτουν το ύφος και το ήθος αυτής της δόλιας διαδικασίας που στόχο έχει τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και τη μετατροπή των μόνιμων σε… δόκιμους, και όχι το αντίθετο, όπως υποκριτικά διατείνεται το υπουργείο.

Μάλιστα την ημέρα της Πανεργατικής Απεργίας (8 Μάρτη) -που ένα ανθρώπινο ποτάμι οργής ξεχύθηκε στους δρόμους σε όλη την Ελλάδα για να καταδικάσει το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη, να ζητήσει την τιμωρία των ενόχων, διεκδικώντας παράλληλα ασφαλείς και φθηνές μεταφορές, διάλεξε σύμβουλος Φιλολόγων για να αξιολογήσει νεοδιόριστη συνάδελφο !!!

Ούτε η μνήμη των 57 νεκρών –μεταξύ των οποίων ήταν και μαθητές- ούτε οι δεκάδες τραυματισμένοι, ούτε η διάχυτη θλίψη και η οργή εκατοντάδων χιλιάδων φοιτητών, μαθητών και λαού που απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα, δε στάθηκαν εμπόδιο για την …απρόσκοπτη διεξαγωγή της αξιολογικής διαδικασίας….Αιδώς Αργείοι…!

Ποιες άραγε παιδαγωγικές αρχές και αξίες υπαγορεύουν το ατομικό πάνω από το συλλογικό, την αδιαφορία μπροστά στο θάνατο και το έγκλημα, την απαξίωση της συλλογικότητας και της διεκδίκησης ως βασικό θεμέλιο της κοινωνικής ζωής;;; 
Ποιο ιστορικό και κοινωνικό κεκτημένο διδάσκουμε όταν απαξιώνουμε την απεργία και τις συλλογικές κοινωνικές διεκδικήσεις που αποτελούν δικαιώματα κατακτημένα με αίμα; 
Η αξιολόγηση αποτελεί μια ΄΄ επιβράβευση΄΄ της μη συμμετοχής ,στην μαζική απεργιακή κινητοποίηση του λαού και της νεολαίας;

…Oι κατεπείγουσες διαδικασίες όμως αξιολογητών και υπουργείου να προωθήσουν το μέτρο μέσα σε τέτοιες ζοφερές κοινωνικές συνθήκες, δείχνουν ποιος είναι ο πραγματικός στόχος των αντιλαϊκών νόμων της Αξιολόγησης για την παιδαγωγική και εν γένει εκπαιδευτική πράξη: Είναι η «παιδαγωγική» πράξη που ακολουθεί το δόγμα «νόμος και τάξη», είναι η πράξη της υποταγής και της συμμόρφωσης προς τας… 
υποδείξεις.

Η βιασύνη του υπουργείου στο παρά ένα των εκλογών αποδεικνύει επίσης την προσπάθεια δημιουργίας τετελεσμένων για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, τη λειτουργία τους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, αν και το έγκλημα στα Τέμπη αποδεικνύει τα καταστροφικά αποτελέσματα της εγκληματικής πολιτικής του συστήματος και των κυβερνήσεων, της πολιτική των μνημονίων, του κέρδους, της ιδιωτικοποίησης και της διάλυσης των δημόσιων κοινωνικών αγαθών.

Καλούμε τους νεοδιόριστους συναδέλφους να μην φοβούνται, να μην ενδίδουν σε πιέσεις και εκβιασμούς, αλλά να συνταχθούν με το σωματείο υπογράφοντας τη δήλωση της ΑΠΕΡΓΙΑΣ- ΑΠΟΧΗΣ ώστε μαζικά και συλλογικά να διεκδικήσουμε άμεση μονιμοποίηση για όλους χωρίς αξιολόγηση.

 ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ -ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ- ΑΝΤΙΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ 
-ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ-ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ 
ΚΡΥΦΕΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
 ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ ΤΗΣ 
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ 
ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΙΩΝΑ .

ΕΛΜΕ Ηρακλείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασμους
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας
Οι μαθητές του Γυμνασίου - Λ.Τ. Γενναδίου, δίδαξαν στους Ιταλούς συμμαθητές τους, Ελληνική μαγειρική, Ελληνική γλώσσα καθώς και Ελληνικούς...
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας