Νίκος Φίλης: Ορίζουν "μπούλινγκ" τις κινητοποιήσεις που 'παρεμποδίζουν το μάθημα'
Συμπεριλαμβάνει στον ορισμό της σχολικής βίας τις μαθητικές κινητοποιήσεις, μέσω της «παρεμπόδισης της ομαλής διεξαγωγής των μαθημάτων» και της διακοπής της εκπαιδευτικής διαδικασίας!

Ο τομεάρχης Παιδείας και βουλευτής Α΄ Αθηνών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Φίλης, μίλησε στη Βουλή για το νομοσχέδιο περί σχολικού εκφοβισμού.

«Είναι τραγική ειρωνεία», είπε «ότι την ίδια ώρα έξω από τη Βουλή διεξαγόταν η μεγαλύτερη διαδήλωση της τελευταίας δεκαετίας. Και η κυβέρνηση, όχι μόνο επιτέθηκε βίαια στους διαδηλωτές (κατά τα συνηθισμένα), αλλά έφερε ένα νομοσχέδιο που στα λόγια μόνο αντιμετωπίζει τον σχολικό εκφοβισμό. Γιατί εκτός από αοριστίες, γενικότητες, «επιτροπές» και λόγια, συμπεριλαμβάνει στον ορισμό της σχολικής βίας τις μαθητικές κινητοποιήσεις, μέσω της «παρεμπόδισης της ομαλής διεξαγωγής των μαθημάτων» και της διακοπής της εκπαιδευτικής διαδικασίας!

»Όλοι ξέρουμε τι εννοούν με αυτά. Το μόνο που στην πραγματικότητα παρεμποδίζει την εκπαιδευτική διαδικασία, είναι η υλικοτεχνική κατάσταση των σχολείων, η έλλειψη διδακτικού προσωπικού, τα χρυσαυγίτικης έμπνευσης σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς, ο εξοβελισμός της καλλιτεχνικής παιδείας και πολλά ακόμα, που προκαλούν και γεννούν τη συλλογική αντίδραση παιδιών και εκπαιδευτικών. Και έρχεται κατόπιν το υπουργείο Παιδείας να δράσει όπως μόνο αυτό ξέρει: κατασταλτικά. Περιλαμβάνοντας πρακτικά στον ορισμό του «μπούλινγκ» τις μαθητικές κινητοποιήσεις!

»Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν στο πιο φοβισμένο και συντηρητικό κομμάτι της κοινωνίας. Και αυτή τη συνεννόηση, δήθεν, ζητούν από την αντιπολίτευση, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο υπαρκτός σχολικός εκφοβισμός. Που όμως στην πραγματικότητα ξεκινά έξω από τα σχολεία, μέσα στην κοινωνία: από τις ταξικές αντιθέσεις, από τις κοινωνικές ανισότητες, από τη βία της ανεργίας και της φτώχειας, από το ρατσισμό ενάντια σε ομάδες και κατηγορίες πολιτών, την ξενοφοβία και την ομοφοβία».

Και δήλωσε, ο Ν. Φίλης, από το βήμα της Ολομέλειας: «Aν αποσύρουν αυτή την άθλια διάταξη, ο ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν διατεθειμένος να συζητήσει πλευρές αυτού του νομοσχεδίου. Φυσικά δεν είναι κάτι που τους ενδιαφέρει να κάνουν».

Ο τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε και σε πολλά ακόμα άρθρα του νομοσχεδίου όπως στην πλατφόρμα ανώνυμης καταγγελίας, στην άρνηση του υπουργείου να κάνει πραγματικό διάλογο με τους εκπαιδευτικούς και την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, τα θετικά πεπραγμένα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το ζήτημα και άλλα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

AMFITHEATRO
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
Το μεταπτυχιακό δεν είναι πια μόνο «ο επόμενος σταθμός» του προπτυχιακού. Πολύ συχνά είναι επιστροφή.
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
καλ
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
«Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε»
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή