ΕΚΠΑ
Δεδομένου ότι οι αντιλήψεις αυτές αντίκεινται σε κάθε επιστημονική προσέγγιση για το εκπαιδευτικό πλαίσιο, ζητούμε την άμεση απόσυρση του συγκεκριμένου «εκπαιδευτικού υλικού»

Ψήφισμα εξέδωσε η Κοσμητεία της Σχολής των Επιστημών της Αγωγής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου  Αθηνών (ΕΚΠΑ) σχετικά με την Εισαγωγική Επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Με το ψήφισμα τα μέλη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής εκφράζουν την ανησυχία τους για τα όσα καταγγέλλονται επίσημα από Ομοσπονδίες και φορείς εκπαιδευτικών και δημοσιεύονται στον τύπο σχετικά με την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και ζητούν την άμεση απόσυρση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού από το ΥΠΑΙΘ.

To ψήφισμα

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (EKPA) -   Σχολή Επιστημών της Αγωγής

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Τα μέλη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής εκφράζουν την ανησυχία τους για τα όσα καταγγέλλονται επίσημα από ομοσπονδίες και φορείς εκπαιδευτικών και δημοσιεύονται στον τύπο σχετικά με την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα στο εκπαιδευτικό υλικό που διανεμήθηκε για την επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών υπάρχουν παραδείγματα, στα οποία μαθητές/τριες χαρακτηρίζονται ως «προβληματικοί», «αναρχικοί», «πνεύματα αντιλογίας» και επίσης σχολεία, με μεγάλο αριθμό μεταναστών/τριων μαθητών/τριών, χαρακτηρίζονται ως «καταυλισμοί στιγματισμένων».

Επιπρόσθετα, υπάρχουν και ασκήσεις που με βάση εικόνες-σκίτσα ζητούν από τις/τους εκπαιδευτικούς να χαρακτηρίσουν μαθητές/τριες με μοναδικό κριτήριο την εξωτερική τους εμφάνιση.

Τα όσα αναφέρονται παραπάνω αποτελούν παραδείγματα μιας αντίληψης για την εκπαίδευση που δεν συνάδει ούτε με τις σύγχρονες προσεγγίσεις των επιστημών της εκπαίδευσης, ούτε με την επιδίωξη για ισότιμη εκπαιδευτική ένταξη όλων ανεξαιρέτως των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το γεγονός ότι τα κείμενα αυτά συμπεριλαμβάνονται σε υλικό που χρησιμοποιείται για την υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση νέων εκπαιδευτικών τα καθιστά, συμβολικά, κείμενα διατύπωσης αρχών για το σύγχρονο σχολείο και τις επιδιώξεις της Πολιτείας για την εκπαίδευση. Δεδομένου ότι οι αντιλήψεις αυτές αντίκεινται σε κάθε επιστημονική προσέγγιση για το εκπαιδευτικό πλαίσιο, ζητούμε την άμεση απόσυρση του συγκεκριμένου «εκπαιδευτικού υλικού»

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΠΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

επεισοδια
Πρωτοβουλία Αναρχικών Φοιτητών/τριων: Σχετικά με τη δολοφονική επίθεση της ΑΡΑΣ στον χώρο του Πολυτεχνείου
Τραυματισμοί, κυνηγητό μέσα στο κτήριο Τοσίτσα και καταγγελίες για «πογκρόμ» την πρώτη ημέρα του τριημέρου
Πρωτοβουλία Αναρχικών Φοιτητών/τριων: Σχετικά με τη δολοφονική επίθεση της ΑΡΑΣ στον χώρο του Πολυτεχνείου
μερα25
ΜέΡΑ25: Καταδίκη της βίας στο Πολυτεχνείο – «Δεν έχουμε καμία σχέση με τα επεισόδια»
Το κόμμα αποδοκιμάζει την επίθεση μεταξύ ομάδων στον χώρο του ιδρύματος και ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει καμία εμπλοκή
ΜέΡΑ25: Καταδίκη της βίας στο Πολυτεχνείο – «Δεν έχουμε καμία σχέση με τα επεισόδια»
μαριος
Πάτρα: Διασωληνωμένος φοιτητής αγωνίζεται για τη ζωή του – Η μάνα ζητά επειγόντως μεταμόσχευση
Ο Μάριος πάσχει από σπάνιο σύνδρομο και η αίτηση για μεταμόσχευση στο εξωτερικό απορρίφθηκε από τον ΕΟΜ – Η οικογένεια απευθύνει δραματική έκκληση
Πάτρα: Διασωληνωμένος φοιτητής αγωνίζεται για τη ζωή του – Η μάνα ζητά επειγόντως μεταμόσχευση