ΥΠΑΙΘ-Κεραμέως
Οι παρεμβάσεις της υπουργού Παιδείας που άλλαξαν τα … φώτα και της δημόσιας εκπαίδευσης

«Τέσσερα χρόνια έργο για την Παιδεία. Αλλαγή στην πράξη», το βιντεοσκοπημένο μήνυμα της Νίκης Κεραμέως αναφορικά με τον απολογισμό του Υπουργείου από το 2019. «Στόχος μας, αρχικός και διαχρονικός, τα παιδιά μας να πρωταγωνιστήσουν σε έναν ραγδαία εξελισσόμενο κόσμο», τόνισε η κ. Κεραμέως.

Στην πραγματικότητα άλλαξε τα … φώτα και της δημόσιας εκπαίδευσης

Η Ν. Κεραμέως εφαρμόζοντας την πολιτική της κυβέρνησης έχει αποδομήσει τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ενισχύοντας την ιδιωτική:

Ενδεικτικά:

- Θέσπισε  ένα θεσμικό για ένα Λύκειο – εξεταστικό κέντρο με τράπεζα θεμάτων, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής – PISA ώστε να εξοβελιστεί ένα μεγάλο τμήμα μαθητών που προέρχονται από τις φτωχότερες κοινωνικές τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Διαμορφώνει το σχολείο των δεξιοτήτων εξοβελίζοντας μαθήματα και συρρικνώνοντας τη γενική παιδεία.

- Το σχολείο εξακολουθεί να λειτουργεί σαν «βιομηχανία παραμελημένων παιδιών». Χιλιάδες παιδιά κάθε χρόνο εξοστρακίζονται από την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, ενώ φέτος, το 2022, 37.623 υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων, περίπου οι τέσσερις στους δέκα έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για να γεμίσουν τις δεξαμενές της πελατείας των ιδιωτικών ΙΕΚ και Κολλεγίων! Με την Τράπεζα Θεμάτων δρομολογείται η πρόωρη έξοδο ενός τμήματος του μαθητικού πληθυσμού από την «κούρσα» του Λυκείου. Με αριστοτεχνικό τρόπο δημιουργούνται οι όροι που επιβάλλουν «αυτεπαγγέλτως» υψηλά ποσοστά απόρριψης και αποκλεισμού μαθητών. Mε τα «μεταρρυθμιστικά» εξεταστικά μέτρα διαμορφώνεται μια νέα «εκπαιδευτική ηθική». Ή έχει ο μαθητής τις οικονομικές δυνατότητες να σπουδάσει ή δεν τις έχει, οπότε δε χρειάζεται «να προχωρήσει στα γράμματα». Για αυτό:

- Εξίσωσε  τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των κολεγίων με εκείνα των πτυχιούχων των πανεπιστημιακών σχολών.

- Η Υπουργός Παιδείας «συμπεριφέρεται ως εκπρόσωπος του πλέον ακραίου κομματιού των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων. Επιλέγει … την ικανοποίηση κάθε επιθυμίας 150 επιχειρηματιών» (ΟΙΕΛΕ)

- Η υπουργός Παιδείας μπορεί να επαναλαμβάνει ότι έχει διορίσει 25.000 εκπαιδευτικούς την περίοδο 2020-2022, ωστόσο με τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία θα σπάσουν κάθε ρεκόρ αφού θα ξεπεράσουν τις 50.000!

-  Διαμορφώνει ένα ασφυκτικό θεσμικό πλαίσιο για την αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση –χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίηση των σχολείων. Διαμορφώνει ένα πανοπτικό σύστημα με αυστηρή ιεραρχία (Μέντορες – Συντονιστές) ελέγχου των εκπαιδευτικών. Εντατικοποιεί την εργασία των εκαπιδευτικών με γραφειοκρατικές και άλλες διαδικασίες σε βάρος του παιδαγωγικού τους ρόλου.   Επιδιώκοντας και με την υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης να ανοίξει την πόρτα των σχολείων στους χορηγούς στο όνομα της αυτονομίας της σχολικής μονάδας. Το μοντέλο της αξιολόγησης είναι δεμένο με ένα νήμα με τη λεγόμενη αυτονομία της σχολικής μονάδας και την αποκέντρωση και οδηγεί με μεγάλη ένταση στα σχολεία πολλών ταχυτήτων, στην ταξική διαφοροποίηση στο ίδιο το περιεχόμενο του σχολείου όπου εργαλειοποιείται ό,τι είναι μετρήσιμο, στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, στην ενίσχυση του ρόλου της γονεϊκής επιλογής, η χημεία των οποίων αποδομεί τον δημόσιο χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.

- Για τους νεοδιόριστους έχει παγώσει παράνομα και αυθαίρετα η μονιμοποίησή τους που εξαρτάται και συνδέεται από την αξιολόγησή τους. Εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε ότι αντίστοιχη σχέση της αξιολόγησης θα υπάρχει και για τους μόνιμους. Χτυπιέται ανοικτά το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά. Αμφισβητείται η μονιμότητα τους! Και αυτό «ανοίγει» τον δρόμο και για τους υπόλοιπους.

- Διεκδικεί επάξια αριστείο «πρωκτικού συγκρατητή» και για το «επιμορφωτικό υλικό» που παρέχεται σε περίπου 20.000 νεοδιόριστους καθηγητές, ένα υλικό βάσει του οποίου πρόκειται να αξιολογηθούν δηλαδή για τη μονιμοποίησή τους. Πρόκειται για ένα βαθύτατα σκοταδιστικό και ρατσιστικό πρόγραμμα επιμόρφωσης για το οποίο οι ολετήρες της δημόσιας παιδείας θριαμβολογούν

-Κατάργησε το άσυλο, κατάκτηση και δικαίωμα δεκαετιών με αγώνες και αίμα!

- Επιχείρησε να μετατρέψει την εκπαιδευτική διαδικασία σε ριάλιτι σόου, χωρίς να υπολογίζεται την  προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

- Εξέδωσε  την κατάπτυστη Υ.Α. υπ’ Αριθμ. 131451/ΓΔ4 του Υπουργείου Παιδείας για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την καταστολή των μαθητικών καταλήψεων

- Αποδείχτηκε  ιδανική Dealer για τις «δουλειές» που κάνει με την αμερικάνικη πολυεθνική CISCO τα ιδιωτικά σχολεία και άλλα ευαγή ιδρύματα.

- Με νόμο αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά αίθουσα στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά και μάλιστα εν μέσω πανδημίας με βάση το προσωπικό της δόγμα τι 5 τι 25 μαθητές στην τάξη το ίδιο είναι!

- Στοίβαξε  1 εκατομμύριο μαθητές σε υπερπληθή τμήματα. 100.000 παιδιά σε τάξεις από 26 έως και πάνω από 30 μαθητές εν μέσω πανδημίας.

- Με τις νομοθετικές της παρεμβάσεις έχει επιφέρει την απορρύθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.

- Επιχειρεί να βάλει οριστική ταφόπλακα στα συνδικαλιστικά, αλλά και τα ευρύτερα δημοκρατικά δικαιώματα εφαρμόζοντας τον νόμο Χατζηδάκη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ηλεκτρονικές εκλογές – παρωδία για τα υπηρεσιακά συμβούλια

* Ο Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά, μέλος της ΣΕ του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Arxaia-Athina
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Αν ρίξουμε μία ματιά στους δικανικούς λόγους της εποχής, αυτοί είναι γεμάτοι από δολοφονίες, ξυλοδαρμούς και ένα σωρό άλλα εγκλήματα και απατεωνιές
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!
Περπάτησε 92,5 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή με δύσκολα κομμάτια και έφτασε στον προορισμό του μετά από σχεδόν 19 ώρες.
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!