Thumbnail
Αλλάζουν τα ζευγάρια αξιολογητή-αξιολογούμενου κι έχουν αναλάβει οι Σύμβουλοι Γενικής Αγωγής να συναντήσουν (και να αξιολογήσουν) τους νεοδιόριστους Ειδικής Αγωγής του 2020!

Αλλαγή συντονιστών Ατομικής Αξιολόγησης στους νεοδιόριστους Ειδικής Αγωγής

Σε επικοινωνία που είχαν τα δύο σωματεία του νόμου Κορινθίας (Σικυώνας- Ξυλοκάστρου και Κορινθίας) με τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής πού επρόκειτο τις προσεχείς μέρες να αξιολογηθούν, διαπιστώθηκε ότι επικοινώνησαν τηλεφωνικώς μαζί τους οι συντονιστές Γενικής Αγωγής του νόμου αναφέροντας τους ότι θα είναι αυτοί που θα τους αξιολογήσουν και όχι η υπεύθυνη συντονίστρια ειδικής αγωγής της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Όταν μάλιστα ερωτήθηκαν από τους συναδέλφους γιατί έγινε αυτή η αλλαγή, τους απάντησαν ότι έπειτα από τηλεδιάσκεψη που είχαν με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου, τους ανακοινώθηκε προφορικά ότι θα ήταν αυτοί οι υπεύθυνοι για την αξιολόγηση της ειδικής αγωγής στον νομό.

Είναι για μία ακόμα φορά πασιφανές ότι η αξιολόγηση που θέλει να προωθήσει το υπουργείο μοιάζει με κουρελόχαρτο. Ακόμα και διεπιστημονικά να θέλει κάποιος να εξετάσει το ζήτημα, δεν προκύπτει από πουθενά ότι ένας συντονιστής διαφορετικού αντικειμένου, μπορεί να αξιολογεί συναδέλφους άλλου αντικειμένου. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να αξιολογεί συναδέλφους ΠΕ70 ένας συντονιστής που είναι υπεύθυνος για τους Μουσικούς!

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μόνο που νοιάζει το υπουργείο είναι να προλάβει τα χρονικά περιθώρια που το ίδιο έχει θέσει για να προωθήσει την ατομική αξιολόγηση. Επειδή όμως ο χρόνος κυλά και η διαδικασία πρέπει να προχωρήσει, το υπουργείο δεν έχει κανένα πρόβλημα να αναθέτει σε συντονιστές άλλου αντικειμένου να αξιολογήσουν τους νεοδιόριστους της ειδικής αγωγής.

Είναι τουλάχιστον επονείδιστο για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής, που έχοντας επωμιστεί έως και 17 χρόνια αδιοριστίας γυρνώντας όλη τη χώρα για να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο, να αξιολογούνται από συντονιστές διαφορετικού αντικειμένου που ενδεχομένως ουδεμία σχέση έχουν με την ειδική αγωγή.

Άραγε για ποια αξιολογικά κριτήρια και αδιαφανείς διαδικασίες υπερηφανεύεται το υπουργείο; Καμία έκπληξη δεν μας προκαλεί. Ο στόχος τους είναι να δημιουργήσουν ένα κατηγοριοποιημένο σχολείο, ένα σχολείο που λειτουργεί με όρους επιχείρησης, ένα σχολείο υποστελεχωμένο, ένα σχολείο που θα αναζητά χορηγούς για να κρατηθεί ενεργό και που θα ζητά από τον γονέα να βάλει όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συνταχθούν με το πλαίσιο δράσης της Ομοσπονδίας μας. Να κάνουν χρήση του νόμιμου δικαιώματος της απεργίας-αποχής καθώς και των τρίωρων στάσεων εργασίας από την ατομική αξιολόγηση. Να καταγγέλλουν στα τοπικά σωματεία τυχόν αυθαιρεσίες και να ορθώσουν ψηλά το ανάστημα μπροστά σε αυτή την αξιολόγηση-παρωδία που θέλει να προωθήσει το υπουργείο.

Καλούμε τη ΔΟΕ να ζητήσει εξηγήσεις από το υπουργείο για το άνωθεν φαινόμενο και να το καταγγείλει. 

                                                                                  Ανακοίνωση ΣΕΠΕ Σικυώνας-Ξυλοκάστρου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα